Guest fsfinland

EFHK - 21.3 (World Cargo ynm.)

22 viestiä aiheessa

Tällästä tänään hookolla..

I-WEBB.

[ attachment removed ]

LY-ARI.

[ attachment removed ]

OH-LBU.

[ attachment removed ]

EI-DKD.

[ attachment removed ]

OH-LGC  OH-LGE.

[ attachment removed ]

TC-JPJ.

[ attachment removed ]

N304WL.

[ attachment removed ]

Pahoittelen heijastumisia..  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

LGC ei ole tänään vielä Helsinki-Vantaalla ollut, joten olisiko se LGE Kiinasta.

Juu LGE se on.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos Futura aloittanut lennot tänne vai mitä tuo täällä teki?  8)

Juu viime perjantaina jo aloittivat.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vanha pa..a tuo Futuran B737 kone,  olisi varmaan pelko per......ä, jos tuolla joutuisi matkustamaan.(Pelko perustuu sille mallille tapahtuneisiin tapahtumiin.) Koska lienee tehty viimeinen B737 kone?(Vai tehdäänkö niitä vielä?)

Tuohan on uusinta ja turvallisinta mallia, vasta jokunen onnettomuus, ja niistäkin osa ulkopuolisista syistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kukas etevä kertoo miksi tuosta Worldin kyljestä on teksti "WORLD" maalattu yli? Ollut jo pidemmän aikaa.

Kone ei näytä olleen missään vuokrallakaan. Olisiko kyse jostain poliittisesta jutusta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vanha pa..a tuo Futuran B737 kone,  olisi varmaan pelko per......ä, jos tuolla joutuisi matkustamaan.

Itse asiassa melko kiva vehje, nahkapenkit ja kaikki  ;D Olen tuolla(reg. EI-DJU) "joutunut" matkustamaan lennon ACE - LPA, eli Lanzarotelta Las Palmasiin. Mukavaa kyytiä se oli, ja eka kerta (NG)-puten kyydissä. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

RA-88188

[ attachment removed ]

OH-LGA

[ attachment removed ]

OH-LGA

[ attachment removed ]

EI-DKD

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olikos tuo se Futura joka lähti iltapäivästä Malagaan? Vanhemmat ja kummit kyydissä, ja kuulemma hyvää kyytiä oli ollut. Nahkapenkit ja kaikki, sekä palvelu oli pelannut.  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos nää icelandairit, world cargot ja aeroflotin cargot peruskauraa nykyää hk:lla? Sen verran aikaa kun viimeks kävin spottailemassa/kyttäillyt näitä foorumeita että oon vähä tippunu  kärryiltä  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olikos tuo se Futura joka lähti iltapäivästä Malagaan? Vanhemmat ja kummit kyydissä, ja kuulemma hyvää kyytiä oli ollut. Nahkapenkit ja kaikki, sekä palvelu oli pelannut.  8)

Juu Malagaan lähti.  :)

Onkos nää icelandairit, world cargot ja aeroflotin cargot peruskauraa nykyää hk:lla? Sen verran aikaa kun viimeks kävin spottailemassa/kyttäillyt näitä foorumeita että oon vähä tippunu  kärryiltä  ;D

Kyllähän nuo Icelandairit , Aeroflot cargot ynm. peruskauraa nykyään ovat.. World cargosta en tiedä , itte en ole ainakaan koskaan ennen nähnyt.  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ette saanut klo: 16:00 Tamperelle lähtenyttä FinnCommin OH-EBF:ää kuvattua? Olisi mukava saada siitäkin kuva, kun olin siellä kyydissä. :)

Moi!

Tässä olisi kaksi kuvaa, ei parasta mahdollista laatua, tai siis millit loppui putkesta kesken :P Lentosi on siis kuitenkin ikuistettu :)

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Suvi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla