Kirjoitettu Maaliskuu 24, 2008 Muutemat lisää. OH-LGE [ attachment removed ] OH-AFI [ attachment removed ] G-CPET [ attachment removed ] OH-LQC [ attachment removed ] OH-LQB [ attachment removed ] OH-LGF [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 25, 2008 huh, pitkään aikaan taas nähnyt HK:lta näin upeaa settiä! Kiitos! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 25, 2008 Hienoja kuvia kaikilla! Itse olin flaikkarissa katsomassa 340:n ja mädäreiden lähtöä siinä 1700, kun ulkona meinas kädet jäätyä kuvatessa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 25, 2008 kun ulkona meinas kädet jäätyä kuvatessa. Meillä pohjoisen kuvaajilla on sellainen salainen ase tuohon vaivaan. Jotkut kutsuvat niitä hanskoiksi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 25, 2008 Meillä pohjoisen kuvaajilla on sellainen salainen ase tuohon vaivaan. Jotkut kutsuvat niitä hanskoiksi Ei se rajoitu pohjoiseen. Niksi tunnetaan myös Tampereen korkeudella. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 25, 2008 Meillä pohjoisen kuvaajilla on sellainen salainen ase tuohon vaivaan. Jotkut kutsuvat niitä hanskoiksi Tuo on hyväksi havaittu konsti. Talvisaikaan jalustan kanssa kuvatessa tosin kädet saattavat jäätyä vaikka olisi millaiset tumput käsissä, jalustan magnesium tms. runko johtaa näet lämpöä aika tehokkaasti ja palelluttaa sormet jo pikkupakkasella. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 25, 2008 Höh, eikös se jalusta ole just sitä varten että kamera pysyy sillä pystyssä. Eihän jalustassa itse tarttee roikkua. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 25, 2008 Meillä pohjoisen kuvaajilla on sellainen salainen ase tuohon vaivaan. Jotkut kutsuvat niitä hanskoiksi Mun Ixus 75:sta ei paljoa hanskoilla käsitellä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla