Ville Kokkonen

Dublinista ja Gatwickista (15.2-6.3) 10 kuvaa

4 viestiä aiheessa

Tässäpä teille pari suttua Dublinista ja Gatwickista. Aikaa kuvaukselle ei aurinkoisina päivinä tietenkään ollut. Kaikki kuvattu 300mm f5.6 p**iksenjatkeella, joka on melkoinen valosyöppö :'( Ja näyttää vielä menevän harjoittelun puolelle tuo kuvaus :-[

Dublinista tietenkin Aerlingusia

[ attachment removed ]

Ja Monarchia

[ attachment removed ]

Ja Aerlingus läkis maailmalle napa punaisena :thmbup:

[ attachment removed ]

Eikä "logo" Raijjaa saa unohtaa :)

[ attachment removed ]

Tutuksi tulleen Aer Arannin Atrainta

[ attachment removed ]

Flyben "Crashia"

[ attachment removed ]

BMI:n logojettiä myös, Star Alliancen väreissä ja 10 vuotislogolla 8)

[ attachment removed ]

Sitten ollaankin Gatwickissa, Tappia Portugalista

[ attachment removed ]

Speetpöördiä

[ attachment removed ]

Tämä oli ihan uusi tuttavuus minulle ???  Afriqiyah, kiva livery :)

[ attachment removed ]

Pahoittelut vielä laadusta, kelit oli mitä oli. Dublinissa oli täysi pilvikatto ja alkoi olla jo hämärää. Gatwickissa juuri kuvauspäivänä myöskin pilveä ja kehno valo :-

Kuvat ovat kokoluokkaa 30kt. Tietääkö joku miten saisi Corel Paintshop Pro X:ssä pakattua kuvat juuri 200kt? Olen joskus säätänyt pakkausta, mutta silloin pitää aina kokeilla minkä kokoisia kuvista tulee ::) Laiskuus ja ajanpuute iski :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuvat ovat kokoluokkaa 30kt. Tietääkö joku miten saisi Corel Paintshop Pro X:ssä pakattua kuvat juuri 200kt? Olen joskus säätänyt pakkausta, mutta silloin pitää aina kokeilla minkä kokoisia kuvista tulee ::) Laiskuus ja ajanpuute iski :-[

Meet Paintshopissa-> File-> Export -> JPEG Optimizer ja sitten säädät sitä pakkausta niin, että se on lähellä sitä 200kt..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meet Paintshopissa-> File-> Export -> JPEG Optimizer ja sitten säädät sitä pakkausta niin, että se on lähellä sitä 200kt..

Tack :)

Tuota olen joskus räpläillytkin...Saako nuo asetukset sillä tavalla, että oli minkä kokoinen kuva tahansa, sen saisi pakattua automaattisesti lähelle 200kt? Vai pitääkö säätää aina jokaisen kuva kohdalla erikseen ???

Olen vähän käsi vielä tuossa kuvankäsittelyssä :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tack :)

Tuota olen joskus räpläillytkin...Saako nuo asetukset sillä tavalla, että oli minkä kokoinen kuva tahansa, sen saisi pakattua automaattisesti lähelle 200kt? Vai pitääkö säätää aina jokaisen kuva kohdalla erikseen ???

Olen vähän käsi vielä tuossa kuvankäsittelyssä :laugh:

Eipä mitään...

Ite oon ainakin säätäny joka kuvan kohdalla erikseen sen pakkauksen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla