Kari Väänänen

8800gt vai HD3870

13 viestiä aiheessa

8800GT tottakai, ja mieluiten OC mallia(OC=Overclocked). Tuo HD3870 ei ole pahemmin vastusta 8800GT:lle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

8800GT tottakai, ja mieluiten OC mallia(OC=Overclocked).

Mieluiten kellottaa itse. Saa nopeammaksi (toki valmiiksikellotettuakin voi vielä kellottaa) eikä maksa ylimääräistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mieluiten kellottaa itse.

Niin no, sitten suosittelen samaan syssyyn hankittavaksi parempi cooleri jos perus GT:tä lähtee kellottamaan.

Sanotaan että itselläni OC mallissa on kieltämättä pirun surkea cooleri, ennen kun siihen paremman hankin...ei uskalla enempiä OC mallia kellotella, mitä se jo on. Lämmöt on jo idle tilassa päälle 60 astetta :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin no, sitten suosittelen samaan syssyyn hankittavaksi parempi cooleri jos perus GT:tä lähtee kellottamaan.

Sanotaan että itselläni OC mallissa on kieltämättä pirun surkea cooleri, ennen kun siihen paremman hankin...ei uskalla enempiä OC mallia kellotella, mitä se jo on. Lämmöt on jo idle tilassa päälle 60 astetta :)

Nojoo, en tuosta GTstä tiedä, mutta GTSässä on coolerissa aika reilusti varaa kellottamiseen (Oletuksena tuuletin vaan 60% tehoilla).

Itselläni on 8800GTS 640mb, kellotettuna core 650mhz, shaderit 1566mhz ja muisti 2160mhz (defat 500/1200/1600), ja ihan vakicoolerilla. Lämmöt rasituksessa alle 75 (tuuletin 100%) ja idlellä 55-65 (tuuletin 60%).

Olen säätänyt tuon tuulettimen niin että alle 65 asteessa vetelee tuota 60%, siitä ylöspäin sitten pikkuhiljaa enemmän kunnes 75 asteessa lyö 100% tiskiin.

Palatakseni aiheeseen, Suosittelen 8800GTS (G92) 512mb. 40€ kalliimpi mutta on siinä potkuakin. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

8800GT.

Ja jos haluaa todella performancea FSX:ään niin kannattaa olla prossunkin melekoisen jäykkää mallia, 8800GT:n kanssa FSX on ihan varmasti hidastelemassa prossun, ei näyttiksen vuoksi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään