Mikko Sokero

"Asiantuntevaa ilmailujournalismia"

11 viestiä aiheessa

Äh, kuvaajalla ei ole ollut lumisadesuodatinta kiinni objektiivissa, ja siksi AN näyttää vääristyneen helikopterin muotoon  :laugh:

Terveisiä vain taittajalle...

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pilkun viilausta:

Mutta eihän kuvatekstissä väitetäkkään kuvassa olevaa lentolaitetta AN-2:ksi.

Siinä vain ohimennen mainitaan että "Myös maailman suurin yksimoottorikone Antonov AN-2 laskeutui jälleen Nummijärven jäälle."

Heh, nojoo ...   ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pilkun viilausta:

Mutta eihän kuvatekstissä väitetäkkään kuvassa olevaa lentolaitetta AN-2:ksi.

Siinä vain ohimennen mainitaan että "Myös maailman suurin yksimoottorikone Antonov AN-2 laskeutui jälleen Nummijärven jäälle."

Heh, nojoo ...   ;)

Lisää viilausta: :D

No ainaskin kipparin nimi oli lehdessä Erkki Saari, oliko sitten o lopusta lipsahtanut bittiavaruuteen. Eli nimen pitäisi olla Erkki Saario.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lisää viilausta: :D

No ainaskin kipparin nimi oli lehdessä Erkki Saari, oliko sitten o lopusta lipsahtanut bittiavaruuteen. Eli nimen pitäisi olla Erkki Saario.

Kerrottakoon nyt kuitenkin että itse lehdessä kuva oli oikein :Phttp://airpilot.pp.fi/nummijarvi/media/kunis_080328.jpg

Ja kyllä mä ihan sanelin pilotin nimenkin jutun kirjoittajalle ja oikoluvunkin kuulin ja siinä vaiheessa kaikki detaljit oli oikein.

Mutta koittakaapa teettää täysin asiasta tietämättömällä toimittajalla ilmailu-aiheinen juttu ilman että oikoluetutatte sen itsellänne..saattaa tulla aivan mitä vaan maan ja taivaan välille mahtuu ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä on aivan arkipäivää. Menisi minullakin veturit sekaisin jossain museossa ilman lunttilappuja.

Kerrottakoon nyt kuitenkin että itse lehdessä kuva oli oikein :Phttp://airpilot.pp.fi/nummijarvi/media/kunis_080328.jpg

Ja kyllä mä ihan sanelin pilotin nimenkin jutun kirjoittajalle ja oikoluvunkin kuulin ja siinä vaiheessa kaikki detaljit oli oikein.

Mutta koittakaapa teettää täysin asiasta tietämättömällä toimittajalla ilmailu-aiheinen juttu ilman että oikoluetutatte sen itsellänne..saattaa tulla aivan mitä vaan maan ja taivaan välille mahtuu ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun ostan junalipun, ostan aina veturihinauspalvelun, en junalippua.

:D

Mutta et kyllä varmasti menisi mitään resiinaa veturiksi kutsumaan. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aamulehti 6.5.2008:

Boeing on pelkkänä käsityönä valmistanut tähän asti neljä kappaletta Airbus A 380 -konetta Singapore Airlinesille

Iltasanomat kirjoitti samana päivänä rouva Barbara McConnell Barrettin, tuoreen Yhdysvaltain Suomen-suurlähettilään, kertoneen mm. seuraavaa:

Nyt meillä on jo nainen F/16-Tomcatin ohjaimissa

Onhan noita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään