Jani Nissi

EFHF 1.4 (Santtu goes training)

8 viestiä aiheessa

Muutamat taas Malmilta...

Moottori käymään.

[ attachment removed ]

Rullatirullaa.

[ attachment removed ]

Lets move.

[ attachment removed ]

Tulevat perkele niskaan...

[ attachment removed ]

...viime hetken väistö

[ attachment removed ]

Kohti Porvoota

[ attachment removed ]

8)

[ attachment removed ]

Pojat tuli reeneistä.

[ attachment removed ]

Väistöt pelaa.

[ attachment removed ]

Jossain vaiheessa kumminkin hauskuus loppuu ja päivä päättyy...

[ attachment removed ]

Sellasta tänään. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kohti Porvoota

Taisivat tuossa yläpuolella yhdessä vaiheessa pörräillä? :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisit kyllä saanut olla ennen cpt. Salomaata kuvailemassa kun minä olin laskukierroksessa COXilla.. tosin ne laskut eivät ehkä olleet aivan kameran linssille sopivaa materiaalia  :laugh:

Hyvä että pidät vähän tätä Malmin kuvapuolta yllä, ettei tarvitse pelkästään isoja koneita katsella.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos kun vaivauduit paikalle :) Hyvät kuvatkin sait otettua, nyt on taas yksi tallenne jälkipolville siitä, että mitä tulikaan tehtyä nuorena. :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisit kyllä saanut olla ennen cpt. Salomaata kuvailemassa kun minä olin laskukierroksessa COXilla.. tosin ne laskut eivät ehkä olleet aivan kameran linssille sopivaa materiaalia  :laugh:

Hyvä että pidät vähän tätä Malmin kuvapuolta yllä, ettei tarvitse pelkästään isoja koneita katsella.

Torstaina, jos yhdeltä pääset ilmaan, niin yritän olla pelipaikoilla. ;) Mukavempi näitä pikkukoneita on kuvata kyllä, kun noita isompia.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Torstaina, jos yhdeltä pääset ilmaan, niin yritän olla pelipaikoilla. ;) Mukavempi näitä pikkukoneita on kuvata kyllä, kun noita isompia.  :)

Juu no jos jaksat kuvailla niin tule.. mutta älä minun takia vaan koneiden  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaaha, oot taas pitkästä aikaa alkanut lentämään. Tsemppiä vaan opintoihin. Vaatii aikaa, pitkää pinnaa ja paksua lompakkoa nykyisillä lentobensan hinnoilla ja opettajien tuntitaksoilla.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla