Olli Vainio

Lightroom 2 beta -> LR2 julkaistu

7 viestiä aiheessa

Moe.

Täällä kun velloo tämä keskustelu näinkin vilkkaana, niin heitetään löylyä lisää.

Onko kellään kokemuksia LR-käytöstä iMacissa? Toimineeko tarpeeksi hyvin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moe.

Täällä kun velloo tämä keskustelu näinkin vilkkaana, niin heitetään löylyä lisää.

Testasin keväällä sekä LR:ää (Betaa) että Aperturea iMacissa. Ei mitään häikkää kummankaan kanssa. 4 GB muistia kyllä tekee asioista jouhevia.  :)

Todennäköisesti hankin LR:n tässä syksyn mittaan. Aperture ei ollut jostain syystä makuuni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Testasin keväällä sekä LR:ää (Betaa) että Aperturea iMacissa. Ei mitään häikkää kummankaan kanssa. 4 GB muistia kyllä tekee asioista jouhevia.  :)

Todennäköisesti hankin LR:n tässä syksyn mittaan. Aperture ei ollut jostain syystä makuuni.

Oletko muuten saanut kalibroitua iMacin näyttöä?

Itse en ole yrittänytkään vielä, mutta olen ollut lukevinani eri foorumeilta, et ei välttämättä ihan kivutta suju.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletko muuten saanut kalibroitua iMacin näyttöä?

Itse en ole yrittänytkään vielä, mutta olen ollut lukevinani eri foorumeilta, et ei välttämättä ihan kivutta suju.

Moneen kertaan on ollut tarkoitus, mutta vielä en ole saanut aikaiseksi. Tuntuu olevan kohtuullisen hyvällä mallilla ihan perstuntumasäädöilläkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moe.

Mulla ainakin toimii mainiosti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään