Osku Leskinen

Huonoja aloittelijan kuvia Kuopiosta

10 viestiä aiheessa

Niin. Kuten otsikko kertoo. Tämän iltapäivän saalis EFKU:lta 2x Embraer ja A321

OH-LEL laskeutuu

[ attachment removed ]

EC-HPM

[ attachment removed ]

Rappuset Irti

[ attachment removed ]

OH-LEL lähtee Helsinkiin

[ attachment removed ]

Sinne meni(on kyllä ihan hirveitä nää kaukaa otetut kuvat >:( )

[ attachment removed ]

OH-LKF tuli Helsingistä. Vastavaloon otettu

[ attachment removed ]

Takas Teneriffalle

[ attachment removed ]

Motit käyntiin. Mukavat äänet lähti IAE:n reverseistä

[ attachment removed ]

Aikamoinen ylämäki. :- "Hieman" vino horisontti

[ attachment removed ]

Kohti kiitorataa

[ attachment removed ]

Hei Hei.

[ attachment removed ]

Siinäpä ne. Kamera on ihan tavan digi-kamera, koska ei ole paremmalle tarvetta, sillä en ole kuvannut kuin omaksi iloksi. Ensi kerralla vois käydä Air Balticin kuvaamassa.

Btw. Tunnistaako joku itsensä: Oli viime kesänä ennen lentonäytöstä ilman paitaa kentällä katselemassa. Jotain siinä juteltiin simusta sun muusta. Tuntomerkit: Viikset, Hieman pyöreä. Itse olin sinisellä mopolla. Aattelin että jos joku tunnistais ittesä. Eka kuvat tänne, että älkää ihan hirveästi haukkuko. Taidan pysyä tuolla simu puolella. Ja oli siellä tänäänkin joku kameran kanssa, minun lisäksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Btw. Tunnistaako joku itsensä: Oli viime kesänä ennen lentonäytöstä ilman paitaa kentällä katselemassa. Jotain siinä juteltiin simusta sun muusta. Tuntomerkit: Viikset, Hieman pyöreä.

Hep!! Ei ku hetkinen, ei sovikkaan. Mä luulin, että tänään, mutta tuohan olikin viime kesänä. Eikä mulla ole viiksiä ;D

Taidan pysyä tuolla simu puolella.

Höpsis. Kukaan ei ole seppä syntyessään...

Ja oli siellä tänäänkin joku kameran kanssa, minun lisäksi.

Tero lienee ollut kutakuinkin sun vieressä kuvauspaikasta päätellen. Mutta on siellä ollut muitakin  :P

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On mulla Picasa, mutta en muistanut korjata. Ja Mikon kuva on hieman eri laatua ku mulla. Mutta olitko Mikko siellä ihan Tjäreborgin parkkipaikan päässä lumikasalla kameran kanssa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta olitko Mikko siellä ihan Tjäreborgin parkkipaikan päässä lumikasalla kameran kanssa?

En. Se lienee ollut Tero, kuten jo äsken yritin vihjailla... Kävin räppäämässä tuon kuvan laskusta kenttäalueen ulkopuolelta ja lähdin sen jälkeen kotiin rasvailemaan köyttä, kun tuon mokoman takia onnistuin missaamaan sen todellisen kuvattavan, mitä varten tulin ylipäätään pyörähtämään...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En. Se lienee ollut Tero, kuten jo äsken yritin vihjailla... Kävin räppäämässä tuon kuvan laskusta kenttäalueen ulkopuolelta ja lähdin sen jälkeen kotiin rasvailemaan köyttä, kun tuon mokoman takia onnistuin missaamaan sen todellisen kuvattavan, mitä varten tulin ylipäätään pyörähtämään...

ok. Mitäs yritit alunperin kuvata?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sen kopterin... Mutta se pääsi livahtamaan karkuun, kun missasin sen radiossa  :-\

Amatöörien puuhastelua.. :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Amatöörien puuhastelua.. :D

Mitä enimmissä määrin.  :-[ Ne ei sitten koskaan opi, että eivät saisi puhua yhtä aikaa tutkan ja tornin taajuuksilla.  >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla