Kirjoitettu Huhtikuu 6, 2008 Kävimme Mäkelän Tonyn kanssa hieman katselemassa maailman menoa Luxembourgissa, tietysti tiemme vei myös lentokentälle. Tässä jotain osviittaa Cargoluxin ja Luxairin kotikulmilta. Enjoy! LX-LGL ja LX-LGJ [ attachment removed ] Empun nenä. [ attachment removed ] LX-LGW [ attachment removed ] ERJ-145 [ attachment removed ] OO-VLZ. Vokkeri. [ attachment removed ] CS-TPE. "Lieska" persiissä. [ attachment removed ] LX-AID. Luxembourgin ilmailukerhon go-around reenit. [ attachment removed ] LX-LGQ [ attachment removed ] LX-SKY [ attachment removed ] LX-LGD [ attachment removed ] TF-AMD. Poijjaat korjaa motteja. [ attachment removed ] Jumbot, Mädäri ja P*skahuussi [ attachment removed ] B-18712 [ attachment removed ] D-IWIN. Citation CJ2 [ attachment removed ] A7-AFB [ attachment removed ] B-2173. Kinuskit antaa häppää. [ attachment removed ] Tonyn näkemys bussista ja p*skahuussista. [ attachment removed ] 9V-JEB "Shogun" [ attachment removed ] Tauko. Jumbot. [ attachment removed ] LX-MCV. Kyllä se hönkii. [ attachment removed ] Kedabbikuormalla eteenpäin. [ attachment removed ] -Teemu ja Tony Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 8, 2008 Kiitos teille kuvista. Ensimmainen Kuva on tosi kaunis. Ja sitten nuo Jumbot! 8) Minä vain en ymmärän,miksi Luxemburg on semmonen iso Cargo kenttä? Kun maa itse on niin pieni? Ei se teolisuusmaa ole? Chris Zürichistä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 8, 2008 Kiitos Chris! Olettaisin, että yksi syy kentän suurelle rahtimäärälle on juurikin tuo mainitsemasi teollisuus ja nimenomaan terästeollisuus. Luxembourgissa toimii Arbed-yhtiö, joka tänään on Euroopan toiseksi suurin teräksentuottaja. Lisäksi varmaankin vaikuttaa se, että paikka on Cargoluxin tukikohta, josta he lentävät moneen kohteeseen. Korjatkaa vain, jos olen väärässä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 8, 2008 SV-JES "Shogun" ...oisko kuiteski 9V-JEB..... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 8, 2008 Minä vain en ymmärän,miksi Luxemburg on semmonen iso Cargo kenttä? Varmaan silläkin asiaan vaikutusta, että Luxembourgista helppo kuljettaa rahtia edelleen maateitse vaikkapa Pariisiin tai Brysseliin saakka. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 10, 2008 Hienot kuvat, etenkin ensimmäinen on minun makuuni. LuxAirin livery on kyllä hieno! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 10, 2008 LuxAirin livery on kyllä hieno! Ehdottomasti samaa mieltä! Toi eka kuva taisi ihan fyysisestikin olla ensimmäinen kuva, joka Findelille mennessä otettiin. Bussipysäkki oli suunnilleen juuri tuossa paikasta, mistä kuva on otettu ja siinä ensimmäinen toteamus olikin, että "tämähän näyttää lupaavalta!" 8) Findelin uusi A-terminaali on vielä hieman työn alla (avautuu kuitenkin kai kesän aikana..) ja tästäkin johtuen oli aluksi hankala löytää hyviä kuvauspaikkoja. Uuden terminaalin piha-alue oli melko tiukasti aidattu, mikä aiheutti - noh, joitakin - ylimääräisiä askelia autokaistalla, kurakossa jne, kun lähdettiin cargoterminaalille päin. ELLX:n liikenne oli mielenkiintoista seurattavaa jopa sunnuntaina. Ja varsin cargo + heavy painotteista. Voimakas tuuli vaihteli suuntaa ja tästä syystä myös lasku-/noususuunnat vaihtui suht ripeästi! Ja ne mädärin äänet.. -Tony- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 10, 2008 Eikös ELLXällä spottailu ollut kielletty...?Vai ovatko uusineet lakejaan? Mutta hienoja kuvia kumminkin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 10, 2008 Eikös ELLXällä spottailu ollut kielletty...? Ei kyllä huomattu mitään siihen viittaavaakaan.. -Tony- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 11, 2008 Ei kyllä huomattu mitään siihen viittaavaakaan.. -Tony- Jooh, joskus aina jossain on keskustelua, mutta A.netistä löytyy ~4000 kuvaa tuolta, että eipä taida olla kovin tarkat rajotukset. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla