Pauli Hankonen

Muutama kevätkuva pokkarilla.

5 viestiä aiheessa

Tuli tuossa pyörähdettyä maailmalla pari viikkoa sitten ajattelin teitä riivata muutamalla kuvalla tuolta reissulta. Ja huom, ensinnäkin kuvat on taattua pokkarilaatua joten pahoittelut taas etukäteen ja toisekseen leikin näiden kanssa vähän Picasalla joten koittakaahan kestää.  (Miten Picasalla muuten pienennetään kuvaa 800x600 ja alle 200 kt kokoiseksi, nyt pienensin Paintilla)

Aloitetaan rajusti huonolaatuisella kuvalla. Huomasin aivan liian myöhään että SAS:n Dashin raato makaa vielä VNO:ssa ja huitasin rullaavasta koneesta äkkiä digizoomilla jotain sinne päin. Pahoittelut laadusta, mutta ainakaan pikaisella haulla ei foorumilta kuvaa ko. vekottimesta löytynyt.

[ attachment removed / expired ]

Matkan ääripäästä löytyi tällainen chopperi. Mä en tajuu näistä mitään, mutta NATO-yhteensopiva tän on pakko olla kun kerran Turkkilaiset sen laivan kannelle olivat ottaneet mukaan laivastovierailulle.

Kuvakyssäri. Mikä kenttä?

Ja vielä loppuun tämmöinen fiilistely Vilnasta jossa myös paluussa oli koneenvaihto. Finnair lähti ennen BT:n Fokkeria jolla minä tulin kotiin.

Siinähän niitä kevätkuvia taas olikin. Vapaan keskustelun puolelle ajattelin laittaa kuvan tosta Turkkilaisten vihanpitolaivasta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oliskohan Kiova-Borispol (UKBB)?

:o

Olen huomannut, että tällä palstalla esiintyy ääretön määrä tietämystä....hatunnosto tuollaisista suorituksista  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla