Jaro Myllynen

Mitä reittejä Blue1 lensi Saab 2000:lla

32 viestiä aiheessa

Eli mitä reittejä Blue1 lensi Saab 2000 koneilla tossa 2004-2006? Meinasin heittää legiä simussa kyseisellä koneella joten olisi kiva tietää.

Kiitän!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli mitä reittejä Blue1 lensi Saab 2000 koneilla tossa 2004-2006? Meinasin heittää legiä simussa kyseisellä koneella joten olisi kiva tietää.

Kiitän!

Tampereelta pääsi Tukholmaan ja Kööpenhaminaan...

EDIT:Löytyiskö tälle parempi ketju... Ilmailuhistoria saattaa olla hivenen väärä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tampereelta pääsi Tukholmaan ja Kööpenhaminaan...

kiitos. Lennettiinkö Helsingistä minnekkään kyseisellä koneella?

EDIT: No alue on ehkä vähän väärä. Modet siirtäkööt jos näkevät tarpeelliseksi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kiitos. Lennettiinkö Helsingistä minnekkään kyseisellä koneella?

Lennettiin varmasti, mutta antaapi paremmin tietävien vastata...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Helsinki - Göteborg oli S2000 reitti.

Edit: Myös Helsinki - Vaasa oli usein Saab 2000.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Myös illan viimeinen HEL-ARN oli Börje reitti. Matkustajia ei tosin montaa liikkunut, taisivat vain siirtää koneen aamuksi Tukholmaan, josta sitten lensivät maakuntiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itseasiassa itse olen tullut tuolla yökoneella ainoan S2000 lennon ARN-HEL aikataulun mukaan lento olisi kai ollut jossain yhden aikaan helsingissä. Meidän tapauksessa lento myöhästyi oman Brysselistä tulevan koneemme tunnin myöhästymisen vuoksi ja olimme joskus kahden jälkeen hesassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kesällä -06 tulin kerran ARN-HEL S2000:sella, syynä tuolloin oli tietokoneongelmat Tukholman tutkassa. RJ85 ei koskaan saapunut lähtöportille, taisi olla jo peruttu Helsingistä. Ei sinä iltana laskeutunut Arlandaan muita kuin jokunen kaukolento.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olikohan se nyt kesällä 2006 kuntuli käytyä Oulusta Oslossa.

Mennessä oli Helsinki - Oslo välillä S2000 ja palatessa Helsinki - Oulu välillä sama homma.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitoksia vastauksista. :thmbup: Kysyn vielä tässä, että millainen tuo s2000:n on matkustusmukavuuden kannalta? Eli hiljainen/meluisa, Ahdas/väljä Verrattuna nyt vaikka atr:ään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä Saabissa oli tunnelmaa enemmän kuin ATR:ssä, mutta matkustusmukavuus ei toki ollut samaa tasoa tilojen osalta. Jos en väärin muista olivat 2000:ssa käytävä ja penkit eritasolla jotenkin oudosti  :-\ Oulusta lensin Helsinkiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Penkit ja käytävä olivat eri tasolla mutta hiljaisempi toi ainakin oli kun ATR. ja 1 + 2 konfiguraatiossa oli minun mielestäni myös tilavampi. Varsinkin jos pääsi istumaan yksittäispenkille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kai ATR:ää meluisampaa konetta ole vielä keksittykään ??

Sehän on ympäristöystävällinen juuri siksi kun kaaaikki möly yms. rytinä ohjataan cabiiniin..  ;)  :laugh:  :laugh:

Niin uudet viisilapaiset kai ovat hiljaisempia ?

- ATR = Aivan Tavaton Ryminä -  :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Penkit ja käytävä olivat eri tasolla mutta hiljaisempi toi ainakin oli kun ATR. ja 1 + 2 konfiguraatiossa oli minun mielestäni myös tilavampi. Varsinkin jos pääsi istumaan yksittäispenkille.

Allekirjoitan tuon. Muistanko oikein että Saabissa oli/on liukkaat nahkapenkit? Niistä en itse ainakaan erityisemmin pidä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Allekirjoitan tuon. Muistanko oikein että Saabissa oli/on liukkaat nahkapenkit? Niistä en itse ainakaan erityisemmin pidä.

"Hienot ylelliset" nahkapenkit ovat sitä mitä "halvempi lihavampi" matkustaja ei ikinä toivo. Siitä miinus Blå1:lle. On niissä istuttu Avroissakin ja toivottu kangasta alle.  :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja kun on kuuma niin hiki valuu kun penkit ovat nahkaa. MD-penkit ovat kyllä mukavampia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja kun on kuuma niin hiki valuu kun penkit ovat nahkaa. MD-penkit ovat kyllä mukavampia.

Samaa mieltä här !  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään