Jaro Myllynen

Mitä reittejä Blue1 lensi Saab 2000:lla

32 viestiä aiheessa

Nahkapenkit ovat myös liian plösöjä. Koko ajan on liukua alas ja heti menossa nukkumaan. On vaikea pysyä hereillä. Ja lennollahän on koko ajan äksöniä. Että sådant

:laugh:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Oulusta Tukholmaan lensi kakstonninen ensin Ruåttalaisessa kuosissa:

 

[ attachment removed / expired ]

 

[ attachment removed / expired ]

 

[ attachment removed / expired ]

 

Ja lopulta Botnian ja Suomen rekisterissä

[ attachment removed / expired ]

Markku

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Yhden ainoan kerran olen ATR:llä matkustanut, onneksi. Hirmu meluisa, kuten 340 Saapaskin. 2000 on hiljaisempi jos ja kun se noise controlli oli kunnossa, muuten siinäkin kiusasi ropellikoneille tyypillinen tärinä ja jonkin verran se siltikin möykkäsi. Ahdas, vaikken ole hirmu paksu tai pitkä. Pää katossa sai kulkea, ja jos reunapaikalla istui niin seinä ahdisti olkapäätä, sai istua vinossa.

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Helsingistä Arlandaan pääsi usein erittäin halvalla tuolla siirtolennolla Saabilla. Usein tuli matkustettua ja kyllä Saabissa oli tunnelmaa. Lensin joku aika sitten Saabilla Helsingistä Vilnaan ja kyyti oli kyllä tasaista. Hauska yksityiskohta konetyypistä oli ikkuna WC-tiloissa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Helsinki-Kuopio puuttuu vielä listasta. Sekä OUL-CPH ja VAA-CPH.

 

HEL-ARN -iltakoneitahan lähti kaksi peräkkäin, joista toinen meni Turkuun tai Tampereelle ja toinen palasi puolenyön jälkeen Helsinkiin.

 

  Make

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään