Juha Kalli

Mitä radiokanavaa kuuntelet?

197 viestiä aiheessa

Unohtu mainita Radio Sputnik. Kuuluu etelärannikolla Helsingistä itään. Kanavan venäjänkielistä selostusta on hauska kuunnella vaikkei siitä mitään ymmärtäisikään. Niillä on ihan eri tyyli ja tempo kuin suomalaisilla kanavilla. Musiikki on valitettavan suurelta osin sitä samaa tusinatavaraa kuin Kissillä ja NRJ:llä.

Sasun kanssa olen samaa mieltä Capital FM:stä.

Yllätyin itsekin, että oikeastaan saika montaa tulee kuunneltua (aiemmassa vastauksessa oli Groove FM ja City) mutta autossahan ne on helppo vaihtaa esivaintanappuloista, jos joku ei miellytä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kotona en radiota kuuntele. Autossa soivat Iskelmä ja Sävelradio. Joskus välillä Radio City, joka on mennyt koko ajan alaspäin siitä asti kun Cruising Show lopetettiin, taajuuskin vaihtui Hjylliksen ostettua sen. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muistan erään Californian reissun, jolloin vuokra-auton radiossa oli jokaisen pikavalinnan takana eri country music -paikalliskanava. Vaihdoin kanavaa aina kun biisi ei miellyttänyt. Matkan edetessä piti tietysti virittää koko ajan uusia kanavia kun joku edellisistä lakkasi kuulumasta.

Suomeen tarvittaisiin muutama Timo T.A. Mikkonen että päästäisiin samanlaiseen valikoimaan. ;D

sasu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Autossa soi valitettavasti NRJ :-[:P.

Kotona soivat kaikenlaisia kanavia, kaikki jotka ovat erikoistuneet tranceen ja vastaavanlaisiin genreihin.

Kotimaisradiosta tulee eniten kuunneltua Miettisen Kallen ohjelma YleX:llä. Ennen oli Radiomafialla olemassa sellainen huippuohjelma kuin Avaruusromua, mutta se on historiaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä kuuntelen melkeen mitä tahansa kanavaa, mistä sattuu tulemaan vaan hyvää musiikkia tai jotain muuta mielenkiintoista. Eli olen niin sanotusti kanava surffari.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ennen Turussakin kuului tätä http://www.cartalk.com/, mutta eipä ole enää kuulunut. Millaiset lähetysajat ohjelmassa on siellä Helsingin päässä?

Kuuntelen töissä yleensä radio suomea (turun radio).

Muita hyviä on Kiss Fm, Groove Fm ja ylen ykkönen, josta tulee hyviä keskusteluohjelmia, tiedettä ym mukavaa asiaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä kuuntelen Turussa ja lähistöllä Auran Aaltoja+Majakkaa ja muualla Radio Novaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Radio Nova, Etelä-Savon Radio (YLE) ja joskus KissFM ja NRJ. YleX TeiniX kanvaa en liiemmin kuuntele, joskus aamulla vahingossa Peltsiä ja Juusoo.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Radio Helsinki, "Kaupallinen radioasema jonka tuotteena on epäkaupallisuus" :)

http://www.radiohelsinki.fi/

Noita NOVA/KISS/NRJ/Ylen-wannabe-teinix-radioita ei jaksa kun kaikista tulee samat sanellut soittolistat. Radiohelsingissä listoja ei ole kuin Paskalista perjantaisin joka onkin sitten ihan omaa luokkaansa ;)

Tuo mp3-streami pyörii joskus töissä taustalla ja autossa tuota tulee kuunneltua. Mutta monesti pidän autossakin vain toosan kiinni niin kuulee omat ajatuksensa paremmin :)

/Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itseäni täydentäen, radio Suomipoppia tulee myös kuunneltua samoin kuin Radio Sputnikia, se tosin ei kuulu täällä Turuss.

Minä kuuntelen Turussa ja lähistöllä Auran Aaltoja+Majakkaa ja muualla Radio Novaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Töissä kiss/nova

Autossa nova/levyt

Kotona nettiradiot/satelliittiradiot/mp3

netin ja satelliitin kautta tulee edes trancea 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Morijenttes! Aattelin kysyä teiltä semmosta, että mitä ratiota kuuntelette, ukki aina kuunteli "papparadiota" ;D.Ite kuuntelen yleX:ää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

YLEX tietysti, eihän Suomessa muita radiokanavia olekaan! Aamusta iltaan tulee YLEX -kanavaa kuunneltua, niin töissä kuin kotonakin ja autossa. X-ryhmä iltaisin on kyllä todella hyvä ohjelma, paljon hyvää musaa ja paljon tietoa musiikista! Suosittelen ma-pe 18-21 ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun koira kuuntelee turun radiota silloin kun olen töissä.

Itse kiss, ylex, radio suomi, ylen ykkönen ja groove fm.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En kuuntele oikeastaan koskaan mitään radiokanavaa koska en ole löytänyt radioa joka vastaisi musiikkimakuani. Autossa tai muualla sitten voi olla auki joku satunnainen kanava.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuuntelen YleX. Juuson ja Peltsin aamushow piristää aamua useimmiten.

TLi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään