Guest Varvikello

Mitä työkoneita/työajoneuvoja olet ajanut?

54 viestiä aiheessa

Tuli joskus oltuu kesätyössä tuossa Joensuulaisessa K-Rauta Naumasella, Trukilla ajelin siellä tyhjiä kontteja pinoon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ainakin Huddigin omassa mainosvideossa mikä tuli koneen mukana, kuljettaja pääsee samaan monttuun kauhan kanssa jos on paha paikka kaivaa -> eli parempi näkyvyys pahoissa paikoissa kun voi itse seistä kauhan vieressä. No seuraava kysymys on tietenkin että mikä on se paha paikka, esim. kaupungeissa menee ristiin rastiin kaikenmaailman piuhoja ja putkia. Myös talojen seinien/kivijalan läheisyydessä näkee parhaiten kun itse stondailee ihan siinä kauhan vieressä, jos hyvin hallitsee kauko-ohjauksen niin vähemmän tulee ehkä ruhjottua itse rakennusta vahingossa.

Mielestäni ihan fiksu idea, mutta pärjäis kyllä ilmankin.

Pari pikku miinusta: Melko hidas ohjaus ajaessa, ja radio-rock ei kuulu tosta toosasta mikä roikkuu kaulassa kun taasen ilmastoidussa hytissä se taasen soi.

No tuossa on tietysti ihan hyvä pointti, mutta pitää olla tosiaan kramppaamattomat sormet. Pirullista teilata ittensä oman koneen kauhalla ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Valmet 20 ollut kovassa käytössä, oma kun on.

Sitten montaa erilaista Avanttia tullut käytettyä, kuten myös sellaista pientä Volvon telakaivuria.

Järeällä sähkötrukilla tullut nosteltua parin tonnin kuormia.

Sitten on tietysti monet päältäajettavat ruohonleikkurit ja tietysti mönkijät (auraus, tukkikuormat)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No tuossa on tietysti ihan hyvä pointti, mutta pitää olla tosiaan kramppaamattomat sormet. Pirullista teilata ittensä oman koneen kauhalla ;)

No itse en ainakaan tunnin kokemuksella menisi samaan monttuun seisomaan, heilahteli puomi välillä senverran. Melko helppoa se silti oli, ei kovin montaa päivää tarvi harjotella kun se jo luonnistuu hyvin. Tuon toosan joystickeissä on täysin samat toiminnot kuin hytin joikkareissa, "perstuntuma" vaan puuttuu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään