Vieras

Kuukauden kuva, huhtikuu 2008.

42 viestiä aiheessa

4.4.2008, EOS 350D + EF-S 18-55mm, 1/320, f9, ISO100, 38mm. Ruuhkaa Joensuun platalla. ;D

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katotaas näyttäskö tämä näin kaposena yhtään miltään. Räpsy on aamukuudelta Malmilta 19.4. Kameran kello on näemmä huuhaa-ajassa...

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tällainen löytyis..

OH-LGB 

14.4.2008  KLO 17.16  1/1600  f/9  ISO320  281mm  +0.7EV

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaksitasoja ei aivan joka päivä pääse näkemään, ja tämänmallisia vielä harvemmin. Siksi tämä nousee omista kuvistani esille. OH-U065, Renegade Spirit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taitaa ketjun idea olla pikku hiljaa hiipumaan päin. Nils on laittanut kuvan 7.5. joten viikon tämä jaksoi vielä kiinnostaa. Joka tapauksessa todella hienoja kuvia joukossa, päällimmäisenä minun makuun osui Mikon, Antin ja Pertun kuvat. Toivottavasti näemme hienoja kuvia jatkossakin.

Omista kuvistani tämä MD11:n rotaatiokuva oli itselleni merkittävin. LGE on lähdössä 9.4.2008 Bangkokiin ja kyydissä on pari kaveria. Kuvassa koneen etuosa kärsii liike-epäterävyydestä vähemmän kuin koneen perä, kuvassa on myös hieman kohinaa ja se on vähän alivalottunut. Teknisesti siis aika epäonnistunut otos, mutta omaan silmään se näyttää silti kivalle.

_small.jpg

D200 70-300VR 90mm f/5.6 1/20sek. ISO400 alivalotusta 0.3 aukkoa.

tomppa

EDIT: Vaihdettu kuvalinkki toimivaan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Omista kuvistani tämä MD11:n rotaatiokuva oli itselleni merkittävin. LGE on lähdössä 9.4.2008 Bangkokiin ja kyydissä on pari kaveria. Kuvassa koneen etuosa kärsii liike-epäterävyydestä vähemmän kuin koneen perä, kuvassa on myös hieman kohinaa ja se on vähän alivalottunut. Teknisesti siis aika epäonnistunut otos, mutta omaan silmään se näyttää silti kivalle.

Ei näy mulla mitään kuvaa.  :-\ Ja missäs viipyy Toukokuun aihe?  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei näy mulla mitään kuvaa.  :-\ Ja missäs viipyy Toukokuun aihe?  :D

Ei näy minullakaan. Mutta tuo toukokuun aihe, voithan tehdä sen vaikka itse. (Minä ehkä huomenna, kun on eka (tavallaan) kesälomapäivä.)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla