Lasse Nygren

Radalle.com Turussa 3-4.5.08 (kuvia).

54 viestiä aiheessa

Anna jo Sami olla tuon "hurskastelun". Joka kerta sama juttu. Asia on tullut harvinaisen selväksi, että et pidä eurotuunausta ja driftausjuttuja yms. missään arvossa. Olet sen tehnyt hyvin selväksi, kun myös sen, että sulla ei ole vara "polttaa nakkia", ja kun sulla ei ole vara, ei saa olla muillakaan. Ja vaikka seuraavaa ei pitäisi enää ääneen sanoa, niin sanonpa kuitenkin: Mielestäsi on sitten kuitenkin OK, jos jenkkirassilla suditellaan monta kertaa kalliimpia leveitä renkaita paskaksi...

Syy tähän viestiin on se, että näistä samoista itkuvirsistä alkaa tulemaan jo palautetta moderaattoreille, joten lienee aika tehdä jotain. Keskustelu aiheesta tässä ketjussa saa loppua siis tähän. Ketjun aihe ei ole kenenkään "renkaanpolttorahaston" suuruus, eikä perheauton soveltuvuus suditteluun...

Apua pakko vähän korjata nyt.

Minun OLISI PITÄNYT SANOA eilen Petrille "Älä vaan mene sitä kaunista Italialaistasi rääkkäämään ja tuhoamaan sinne Xtreme tapahtumaan!" eikä valittaa siitä, että siinä ei ole mitään järkeä.

Varaa mulla kyllä olisi nakkia polttaa, mutta onko siinä mitään ideaa 1,3:sella poltella nakkia?

Euroföönaus menee tiettyyn rajaan asti vallan loistavasti, jos siinä on käytetty aivoja. Jos tuunauksen tekee fiksusti, mikäs siinä. Mutta esim. Petrin hehkuttamaa vihreää Z350 Nissania en ymmärrä. Kävin sitä autoa katsomassa mielenkiinnosta vähän lähempää Stadissa ja minä en ainakaan pysty tällästä tuunausta ymmärtämään. Ehkä joku toinen pystyy sitten. Sitä paitsi Eurooppalaisilla on monia upeita vanhoja ja vähän uudempia enemmän ja vähemmän siipilevike autoja, joiden nimen kuullessaan aina alkaa kuola valua.

Jos olisin täysin totaallisen Jenkki diggari, en varmaan laittaisi mitään Hilman Imppien tai 126:sen Fiatin kuvia Cruisingeista näytille?

Jos olisin Lahden näyttelyssä ollut, sieltä olisi tullut läjä kuvia, joissa ei olisi välttämättä ollut yhtäkään jenkkiä. Kyllä eurooppalaiset ovat kauniita autoja tehneet historiassa, osa on jopa niin kauniita, että sanat ei enää riitä. Ja osalla on niin upea historia takanaan, että moni Jenkki kalpenee mennen tullen.

Ei se Jenkki aina ole se 1 juttu mulle, vaikka niistä pidänkin.

Se tästä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varaa mulla kyllä olisi nakkia polttaa, mutta onko siinä mitään ideaa 1,3:sella poltella nakkia?

Niin, mutta eikös Petrilläkin nyt ole kuitenkin 150 kaakkia siinä Fiatissa, joten on se nyt kuitenkin hieman enemmän, kuin jonkun 1,3 litraisen about 90 heppaa, vaikka ei silläkään nyt tietenkään ihan kuuhun mennä.

Eikä se nakki edelleenkään paljoa pääse palamaan missään varttimaililla tai 1/8 maililla. Ja se nyt on sitten omaa tunarointia, jos jollain ihmeen tapaan onnistuu tuollaisella suoralla rikkomaan oman autonsa.  ;)

Mutta joo, en kyllä itsekkään kovin tehottomalla autolla jaksaisi mennä mihinkään suoralle, saati sitten radalle kokeilemaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta joo, en kyllä itsekkään kovin tehottomalla autolla jaksaisi mennä mihinkään suoralle, saati sitten radalle kokeilemaan...

No joo ei siinä kyllä saa kun patin ottaan. Minä sen mietin niin, että jos ei ole millä töötätä, niin mitä turhaa mennä tööttäämään ja vinguttamaan.

Se on sitten eri asia ne, jotka rakentavat auton siihen tarkotukseen, että se kestää kengän antamista ilman pelkoa siitä, että alkaa tavarat hajoamaan pellin alla.

Kuten se eilinen vissiinkin vähän vanhempi Bemari Turuntiellä Leppävaarassa joka suti 3 vaihdetta melko helposti läpi kosteahkolla tiellä. Siinä on varmasti sellasta palikkaakin, joka sietää tollasta ajamista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aivan mielettömän hienoja kaikki nuo eurovehkeet! Mikään jenkkipa$ka ei tule koskaan yltämään niiden tasolle...

ps. !!!!11111

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään