Kirjoitettu Toukokuu 5, 2008 Mikäs se tämä oikein olisi ? [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 5, 2008 Olisikohan Lockheed Ventura? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 5, 2008 Suku on jo oikein No siitä ei tietty voi erehtyä Eräässä löytämässäni kuvassa oli varmaan vähän virheellinen mallinimi... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 5, 2008 No siitä ei tietty voi erehtyä Eräässä löytämässäni kuvassa oli varmaan vähän virheellinen mallinimi... Mahdollista .... Annetaas vinkki: one and only Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 5, 2008 B-34 on sama kuin Ventura eli ei. Kyllä tämä on ihan siiviilipuolen koneita 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 5, 2008 Lockheed Model 18 Lodestar... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 5, 2008 ... eikun perun edellisen, vastaan Lockheed Model 14 Electra.... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 5, 2008 Älä turhaan Jarmo peru.... olette molemmat Jannen kanssa puoliksi oikeassa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 5, 2008 Mitä voitettiinko me Jannen kanssa! Saadaanko me nyt se kumivene lahjaksi Viisaat kertokaa miten kumivene puolitetaan Sitten vastakysymys, onko koneessa jokin militaariversion keula (ei tarvii vastata...) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 5, 2008 En viitsi kiusata enempää vaan paljastetaan jutun juju "One very interesting type which is thought to have been headed for Australia was the unique Rausch Super 18 "Hudstar" which was principally a Hudson with a Lodestar rear fuselage and tail group grafted on. It is believed that this aircraft was the "Lodestar" which had been entered by Rausch Aviation (USA) in the 1953 London to Christchurch air race. However, the entry was evidently withdrawn before the race commenced. The conversion was based on AT-18 Hudson NC33367 (msn 7463) with the rear fuselage of Lodestar N94538 (msn 2095). The resultant aircraft was 25.5 inches longer than a standard Lodestar. The Hudstar flew for the first time on 8th October 1952 as NX367. It was destroyed in a fatal crash in 1977." Eli kyseessä on Rausch Super 18 "Hudstar" . Koneen etuosa on AT-18 Hudsonista ja peräosa on Lodestarista. Kone oli reilut puoli metriä pitempi kuin "alkuperäinen" Lodestar. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla