Vieras

Amsterdam - Schiphol

19 viestiä aiheessa

Tervehdys arvon toverit!  :)

Muutaman kuvan kerkesin ottamaan Amsterdamissa ollessani. Juttelin kentällä myös paikallisen Boeing 747-400 mekaanikon kanssa, jolta sain todella paljon hienoa nippelitietoa koneeseen/Schipholiin liittyen. Kiitoksia vain hänelle vielä.  :)

 

PH-BQA, TriplaSeiska

[ attachment removed / expired ]

 

MD11, 744 ja oisko tripla viimosena  :)

[ attachment removed / expired ]

 

EI-CVA, A320

[ attachment removed / expired ]

 

PH-BXO bojo ruokinnassa.

[ attachment removed / expired ]

 

BA767, ai että  8)

[ attachment removed / expired ]

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

KLM Asia 747-400, PH-BFP

[ attachment removed / expired ]

 

Tähän nassuun on hyvä päättää tämänkertainen show.  ;)

[ attachment removed / expired ]

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kas kas kelmillä on vielä noita Combi 744:sia fleetissä :)

 

Combeja löytyy KLMn laivastosta peräti 17, ensimmäiset poistuvat vasta vuonna 2014

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Hyviä kuvia nämä, ja varsinki tuo ensimmäinen 767 kuva.  :thmbup: Näköjään hyvät ilmat ollut siellä Amsterdamissa..  :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kiito hienoista kuvista etenkin BA:n kuvat (varsinkin viimonen) uppos täällä päin. :thmbup:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Combeja löytyy KLMn laivastosta peräti 17, ensimmäiset poistuvat vasta vuonna 2014

 

Eikös kelmillä ollut jopa Combi MD11 fleetissänsä vai muistanko väärin? Aika kauan meinaavat lennellä noilla 744C:llä tietoa millä reiteillä ne on?

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eikös kelmillä ollut jopa Combi MD11 fleetissänsä vai muistanko väärin? Aika kauan meinaavat lennellä noilla 744C:llä tietoa millä reiteillä ne on?

 

Taidatpa muistaa väärin...ja onko koko MD11:sta saanu edes combina oikeasti? Martinairilla on kyllä ollu niin että on ollu matkustajakäytössä koneita joissa on iso rahtiovi ja jotka voi muuntaa rahtikoneeksi hetkessä, mutta että combeja?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ratsastan vähän tällä threadilla ja laitan muutaman oman kuvan eiliseltä.

 

Tämäkin logo kohta historiaa?

[ attachment removed / expired ]

 

On se vaan nätti vekotin. 8)

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Muistanko nyt ihan väärin, mutta eikös Alitalia joskus lentänyt MD-11 Combeja ?

 

Muistelisin lukeneeni joskus samanlaista jostain.  ::)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

SYVÄSTI SURULLINEN olen NWA:n, ex North West Orient'in, sittemmin North West Airlines'in poistumisesta taivaallisilta näyttämöiltä!...  :( :'(

Useasti ko. yhtiöllä olen Yhdysvaltain sisäisillä ynnä Euroopasta Yhdysvaltoihin ja takaisin lennoilla matkustanut ja lennoistani nauttinut. --- Nyt, tällä erää R.I.P., ja toivokaamme vain, että The Spirit of NWA still lives with Delta.  

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

On kyllä ollut!

 

"MD-11C (5 built): the Combi was the third variant on offer at launch in 1986 and was designed to accommodate both passengers and freight on the main deck which feature a rear cargo compartment for up to ten pallets accessible by a large rear port side cargo door (160 in x 102 in - 4.06 m x 2.59 m) for a main deck cargo volume of 10,904 cubic feet (309 cubic m). Pallets dimensions are 88in X 125 in (2.23 m x 3.18 m) or 96 in x 125 in (2.44 m x 3.18 m). Additional freight is also carried in below deck compartments. The MD-11C can also be configured as an all passenger aircraft. All five aircraft were manufactured between 1991 and 1992 and delivered to Alitalia, the only customer for that variant. They have been converted to full freighter in 2005 and 2006 and are still used as such by their original customer. "

 

Ja se tieto otettu Wikipediasta, jossa mainitaan lähteeksi eräs kirja.

 

Rasmus  ::)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla