Esa Lehtismäki

F1

2 264 viestiä aiheessa

Jos oikein ymmärsin, formulat eivät poistu Maikkarin "ilmaiselta" kanavalta kokonaan, mutta niitä huononnetaan entisestään, eli mahdollisesti lisämaksutta saa tyytyä myöhemmin näytettävään koosteeseen tms. Varmasti useimmat tyytyvät siihen. Minä olen kyllä ennenkin ottanut maksupalvelun ihan vain mainoskatkoista päästäkseni. Tänä vuonnahan se onkin ilmainen, eli koukku on vedessä ensi vuotta varten.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen kyllä menettänyt mielenkiintoni F1-kisoihin lähes kokonaan. Kisoista valtaosa on tylsää peräkkäinajoa. Tuosta MTV3+n ilmaisuudesta uskallan olla eri mieltä :

Maksuttomalla Formula 1 –paketilla MTV Oy haluaa palkita olemassaolevia MTV3+ kortin omistajia sekä tukea digitalisoitumista ja lisätä kiinnostusta maksutelevisiotuotteita kohtaan. MTV3+ tv-kortteja myydään sadoissa kodintekniikkaa, digisovittimia ja –televisioita myyvissä liikkeissä ympäri Suomea. Uudet kaapeliasiakkaat voivat hankkia kaapelikorttinsa oman kaapeliyhtiönsä asiakaspalvelusta

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onneksi sentään RTL näyttää formuloita ilmaiseksi. Tosin menee sekin maksulliseksi ensi vuoden puolella satelliitin kautta lähetettynä :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä muakin potuttaa jos tuo on totta, formulat on periaatteessa ainoaa moottoriurheilua jota täällä näkee. mutta uskon 100% vasta kun maikkarin sivulla on tuosta asiaa. onhan se muutenkin menossa ekosarjaksi mutta kovalainen kylläkin kiinnostaisi...

toki ainahan voi jännätä formula1.comin live timing sivulla, onhan sielläkin kommentaattori ja näkee tasan tarkkaan mitä tapahtuu ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mielestäni täysin naurettavaa.  :thmbdn: Mainosten määrä vain kasvaa ja ohjelmatarjonta heikkenee. Jatketaan vain näin...  ::)

Tänä vuonna kaapelikortilla MTV3+:lta formulat tuli ilman mainoksia...viime vuonna maksoin, ettei tarvinnut mainoksista kärsiä kisan aikana, eikä haittaa vähääkään vaikka maksaisi ensi vuonnakin. Jos vaikka sitten tulis jotain lisäpalveluita maksullisuuden myötä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisivat vihdoinkin rueta lähettämään 16:9:nä nuita Formulakisoja...sai paljon enemmän dataa kerralla tungettua ruutuun sivuille...nyt on paljon tilaa käyttämättä niillä joilla on laajakuvatelevisio.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kenellekköhän tästä sais haistattaa!!

Ärsyttää tälläiset. Itse sen verran suuri F1-fani joten tuo kortti on pakko ostaa, mutta ärsyttää kun on digiboxi ja kortinlukijapaikka mutta ei kortinlukijaa joten sekin on ostettava. Niin ja tietenki hirvee työ mökille mentäessä ottaa se kortti mukaan ja boxi myös koska ainut missä kortinlukija.

Kaikki oli onnellisia vielä viikko sitten kun kuultiin että MTV3 jatkaa formulalähetyksiä mutta tietenkin vievät ne maksulliseksi! Nakertaa kun formulat on nähtävä suorina niin sunnuntai-iltaisin alkaa tulemaan jotain tunnin koosteita kisasta kun ne ketä kisat kiinnostaa ovat katsoneet ne maksulliselta ja ne keitä ei kiinnosta niin teksti-tv:stä

Ottakaa selvää mutta v-käyrä sen verran suuri, koska ensi kausi on pakko nähdä :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt kyllä itseänikin vituttaa aika paljon. Aina olen formuloita katsonut ja nyt, jos touhu menee siihen, että pitäisi maksaa, jotta näkee itse kisa lähteyksen, niin kyllä vituttaa. Olisi paljon parempi, jos Yle näyttäisi F1 kilpailuja.  :P Itseltä lähtee kyllä palautetta maikkarille. Toivottavasti tarpeeksi suuri vihaisten ihmisten palaute määrä saa tähän touhuun jotain järkeä. No joo, että silleen.

Oli kyllä aika paskamainen temppu nyt, kun tiedettiin, että olisi mahdollisesti tulossa varsin mielenkiintoinen kausikin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisi paljon parempi, jos Yle näyttäisi F1 kilpailuja. 

Jotta TV-lupamaksu olisi kohtuuttoman sijaan ihan järjetön? Ei kiitos. Mielummin maksaa maikkarille siitä että ne näkee suorana, jos ne oikeasti tahtoo nähdä niin ei pitäis jäädä siitä kiinni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jotta TV-lupamaksu olisi kohtuuttoman sijaan ihan järjetön? Ei kiitos. Mielummin maksaa maikkarille siitä että ne näkee suorana, jos ne oikeasti tahtoo nähdä niin ei pitäis jäädä siitä kiinni.

Niinpä, en kyllä ajatellut ollenkaan mitään tv-lupamaksu juttuja...mutta joo. Kyllä vaan ottaa päähän.  >:(

EDIT: Paras jättää tämä aihe omalta osin tähän...ei multa kuitenkaan tule muuta, kuin raivoamista/kiroamista yms turhaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kun kaikki tänne heti ja ilmaiseksi haatana :P;D

Tuo MTV3+ formula on just sitä mitä tarvitaan, vapaaehtoista maksua vastaan just sitä itseään ilman mainospaskaa.

Tälläkin hetkellä kaikki tv-kanavat ovat maksullisia, suurin ongelma on siinä, ettei kuluttajalla ole juurikaan mahdollisuutta vaikuttaa asiaan. Ylen lupamaksut juoksee vaikkei Yleltä juurikaan katsottavaa tule, lopuilta kanavilta tulee 20 minuuttia mainoksia tuntia kohden. Sitten nämä salauskortin kautta maksulliset kanavat, jotka on tungettu täyteen mainoksia, ne käy päähän lähes yhtä paljon kuin Ylen pakkomaksu.

Saisivat pistää kaikki kanavat maksullisiksi, siten että voisi valita juuri ne kanavat jotka haluaa ja maksaa vain niistä. Ja niillekin vaihtoehtoina mainoksilla tai ilman. Vielä parempi jos olisi jokainen ohjelma erikseen valittavissa maksua vastaan...mutta Ylen kuolemaa ei Suomen "kulttuuri" kestä, eli ei taida toteutua ainakaan ennen kuin meikäläinen on niin vanha, ettei saisi enää itse valita, vaan hoitotäti päättäis mikä olis papparaiselle sopivaa hengen ravintoa  :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noh, tämä on vasta uutisoitu iltapäivälehdessä johon en itse erityisesti usko.

Maikkarin taholta asiaa ei kielletty, mutta ei kyllä myönnettykkään. Uskon niin kauan, että uutta tietoa tulee formuloiden pysyvän nykyisellään. Jos tuo nyt menee niin saisi näkyä samalla kortilla kuin tänä vuonna, sitten kyllä ketuttaisi jos alkaa tulemaan vielä erikseen jokin kk-maksu.  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noh, tämä on vasta uutisoitu iltapäivälehdessä johon en itse erityisesti usko.

Maikkarin taholta asiaa ei kielletty, mutta ei kyllä myönnettykkään. Uskon niin kauan, että uutta tietoa tulee formuloiden pysyvän nykyisellään.

No jos ne Formulat EI olisi menossa maksulliseksi, en usko hetkeäkään, etteikö Maikkari olisi sitä heti vahvistanut. Sen sijaan nyt, kun ne on menossa, sitä tosiasiaa ei kuitenkaan heti uskalleta myöntää suoraan, koska tiedetään miten ihmiset siihen reagoivat...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Uskoisin, että ne on menossa maksullisiksi. Yli 25 miljoonaa euroa on iso raha kolmesta F1 kaudesta. Seuraavassa lainaus is.fi

Jos vaikkapa 100000 suomalaista pulittaisi F1-kortista 100-200 euroa kaudessa, päästään jo 10-20 miljoonan euron tuloihin
Ja ton kun kertoo kolmella kaudella niin se tekee lähelle 30 miljoonaa euroa. Vastaavasti jos maikkari haluaisi rahoittaa homman pääasiassa mainoksilla niin saisivat myydä niitä ennätystahtiin ja kovalla hinnalla. Se taas veisi mainostajia muilta ohjelmilta ja oravanpyörä olisi valmis.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vastaavasti jos maikkari haluaisi rahoittaa homman pääasiassa mainoksilla niin saisivat myydä niitä ennätystahtiin ja kovalla hinnalla. Se taas veisi mainostajia muilta ohjelmilta ja oravanpyörä olisi valmis.

Paitsi että tuskinpa niiden Formuloiden oikeuksia rahoittavien mainosten tarttee olla just Formuloiden mainoskatkoilla. Eiköhän ne mainostulot firman sisällä jaeta sitten ihan niinkuin tarttee. Eli ei se välttämättä vie mainostajia muilta ohjelmilta. Eikä se olisi edes mahdollista, sillä eihän nytkään Formuloiden aikana näytettävät mainoskatkot ole, kuin minuutin-kahden mittaisia. Suorassa kisalähetyksessä ei ole mahdollista pitää pidempiä mainoskatkoja. Eikä tuohon aikaan takuulla mahdu kaikkien halukkaiden mainokset...

Muutenhan tuossa menisi homma päälaelleen, kun tunnin aikana mainoksissa olisi kolme-neljä muutaman minuutin taukoa, jolla näytettäisiin Formuloita ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kun kaikki tänne heti ja ilmaiseksi haatana :P;D

Tuo MTV3+ formula on just sitä mitä tarvitaan, vapaaehtoista maksua vastaan just sitä itseään ilman mainospaskaa.

Tälläkin hetkellä kaikki tv-kanavat ovat maksullisia, suurin ongelma on siinä, ettei kuluttajalla ole juurikaan mahdollisuutta vaikuttaa asiaan. Ylen lupamaksut juoksee vaikkei Yleltä juurikaan katsottavaa tule, lopuilta kanavilta tulee 20 minuuttia mainoksia tuntia kohden. Sitten nämä salauskortin kautta maksulliset kanavat, jotka on tungettu täyteen mainoksia, ne käy päähän lähes yhtä paljon kuin Ylen pakkomaksu.

Saisivat pistää kaikki kanavat maksullisiksi, siten että voisi valita juuri ne kanavat jotka haluaa ja maksaa vain niistä. Ja niillekin vaihtoehtoina mainoksilla tai ilman. Vielä parempi jos olisi jokainen ohjelma erikseen valittavissa maksua vastaan...mutta Ylen kuolemaa ei Suomen "kulttuuri" kestä, eli ei taida toteutua ainakaan ennen kuin meikäläinen on niin vanha, ettei saisi enää itse valita, vaan hoitotäti päättäis mikä olis papparaiselle sopivaa hengen ravintoa  :'(

Ihmiset on nykyisin tottuneet siihen että kaikki pitää olla ilmaista, tai vaikka mieluummin niin että joku vielä maksaa siitä. Myönnän että itsekin sorrun siihen, mutta mulle riittäisi se, että ne peruspalvelut on ilmaisia ja jos haluan jotain ekstraa niin siitä olen valmis maksamaan kohtuullisen korvauksen. Ei kukaan mene itkemään videovuokraamoon tai leffateatteriin sitä että joutuvat maksamaan jostain mitä haluavat nähdä.

On tietysti hyvä, että ns. korkeakulttuuria tuetaan niin lupamaksuilla kuin valtion tuella, mutta bisnes on bisnestä ja ilmaista lounasta ei ole. Jokainen siis maksakoon siitä mitä haluaa nähdä, ja palveluntarjoajatkin oppivat antamaan sitä mitä maksava yleisö haluaa. Minä olen valmis maksan formuloista, viihdehömpästä ja dokumenteistä koska ne viihdyttää minua, joku muu maksakoon tvuutisista ja baletista jos ne hänelle tuo iloa.

Lupamaksut pois, jokainen ostaa kohtuullisella korvauksella sen mitä haluaa katsoa ja sillä sipuli :)

Sorry osittainen ot =)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kuvatekstissä on muuten mielenkiintoinen sanavalinta.. "saattavat"

ihan kuin homma ei olisikaan varmaa.

Niin, johtuisiko siitä, että MTV3 ei ole raukkamaisuuttaan sitä vielä uskaltanut vahvistaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, johtuisiko siitä, että MTV3 ei ole raukkamaisuuttaan sitä vielä uskaltanut vahvistaa...

Maikkari itse oli eturintamasssa turpaansa soittamassa kun sm-liiga meni maksulliseksi. Mielenkiinnolla odotan mitkä on nyt niiden omat selitykset.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Maikkari itse oli eturintamasssa turpaansa soittamassa kun sm-liiga meni maksulliseksi. Mielenkiinnolla odotan mitkä on nyt niiden omat selitykset.

Maikkari oli eturintamassa valittamassa koska hävisivät tarjouskilpailun Canal+:lle. Jos maikkari olisi sen voittanut niin mikään ei takaa, että ottelut olisivat olleet maksuttomia. Olihan heillä jo viimeisinä vuosina digikanavalla omat (maksulliset?) lisälähetykset.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihme kohu tästäkin on syntynyt, käsittääkseni kaupallinen tv-kanava ei ole mikään hyväntekeväisyysjärjestö. Kunhan hinta pidetään kohtuullisena (~50€/kausi), eikä mainoksista tarvitse maksaa, niin en näe mitään ongelmaa maksullisuudessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihme kohu tästäkin on syntynyt, käsittääkseni kaupallinen tv-kanava ei ole mikään hyväntekeväisyysjärjestö. Kunhan hinta pidetään kohtuullisena (~50€/kausi), eikä mainoksista tarvitse maksaa, niin en näe mitään ongelmaa maksullisuudessa.

Arvasin, että tällainenkin viesti saadaan. On se vaan kumma, jos se ei saisi harmittaa, että asiat menee maksulliseksi.  :o Eikä tässä kukaan ole Mtv3:a pitänytkään minään hyväntekeväisyysjärjestönä. Kyllähän se sitten viellä menee tosiian ihan kohtuuden rajoissa, jos hinta pidetään jossain 30 eurossa ja niitä mainoksia ei tarvitse nähdä. Mutta sitten pitäisi hankkia viellä joku digiboxi. Mutta toisaalta se pitää hankkia muutenkin, jos ensi vuoden elokuusta eteenpäin haluaa katsoa tv:tä.

Se onkin kiva sitten, jos taloudessa on vaikka kolme käytössä olevaa tv:tä, niin jokaiseen pitää hankkia oma digiboxi (mielestäni jotenkin järjetöntä). Sitten ilmeisesti ne formulat näkyvät vain niissä digiboxeissa, joissa on joku ostettu kortti, niin eipä niitä formuloita sitten katsota välttämättä kuin siinä yhdessä tv:ssä, kuin tuskin jokaiseen tv:seen viitsii kukaan hankkia omaa korttia...tämä ei kyllä minua haittaa, mutta kuitenkin. Mielestäni se pitäisi olla niin, että yhteen digiboxiin voisi kytkeä kaikki talon tv:et...mutta ilmeisesti näin ei ole, vain onko?

Toivottavasti nyt ei eksytä liikaa aiheesta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään