Kirjoitettu Toukokuu 16, 2008 Tervehdys, Miten pystyisin asentamaan Vistan SP1:sen kun minulla on asennettuna siitä joku beta-versio eikä se suostu poistumaan. Yritin tämän ohjeen avulla poistaa mutta kun kone on boottaamassa se ilmoittaa vaan jotain että toiminto peruutetaan. Sen jälkeen kone aukeaa normaalisti ja beta-versio on yhä asennettuna. Neuvoja? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 18, 2008 Taitaa mennä Vistan uudelleen asennukseksi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 18, 2008 Höh... No antaa olla ton Beta-version ja katsoo sitten joskus uudelleenasentamista. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 19, 2008 Tervehdys, Miten pystyisin asentamaan Vistan SP1:sen kun minulla on asennettuna siitä joku beta-versio eikä se suostu poistumaan. Olisiko tästä ohjeesta apua: http://www.tietoviikko.fi/doc.te?f_id=1337075 -kr Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 19, 2008 Olisiko tästä ohjeesta apua: http://www.tietoviikko.fi/doc.te?f_id=1337075 -kr Muuten hyvä mutta en viitsi nyt uudelleen asentaa tuota Vistaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 19, 2008 Eli onko sinulla se aikoja sitten jakelussa ollut (ilmainen?) beta-versio käytössä? Onko sinulla myös oikea versio Vistasta olemassa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 19, 2008 Eli onko sinulla se aikoja sitten jakelussa ollut (ilmainen?) beta-versio käytössä? Onko sinulla myös oikea versio Vistasta olemassa? Lainaus ekasta viestistä : Miten pystyisin asentamaan Vistan SP1:sen kun minulla on asennettuna siitä joku beta-versio eikä se suostu poistumaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 20, 2008 Eli onko sinulla se aikoja sitten jakelussa ollut (ilmainen?) beta-versio käytössä? Onko sinulla myös oikea versio Vistasta olemassa? Kuten Juho jo vastasi, on jakelussa ollut ilmainen beta-versio käytössä ja Vistasta on olemassa oikea versio. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 21, 2008 Uudelleen kun formatoit, siitä hyvä tulee. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 21, 2008 En viitsisi hukata tiedostojani. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla