Guest arttula

Näin tehdään lapsia !

48 viestiä aiheessa

Osui tuossa silmiin hauska linkki, jossa Virossa asuvaa haikaraa voi seurata web-kameran välityksellä. Odotan innolla, milloin lapset kuoriutuvat, ja ne kääritään liinaan kuljetusta varten. Eikös se suunnilleen niin mene se lastenteko ?

Linkki: http://www.ilm.ee/~uploader/loodus/?leht=art08kurekaamera

Voi kun joku vielä laittaisi samanlaisen kameran oravanpesäänkin, niin voisimme seurata, kuinka oravanpoikaset kuoriutuvat munistaan näin keväällä... :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tekeekö orava munia ::)?? En tiedä.

Tiestysti se munii. Mistä muuten oravanpoikaset syntyisivät ? Hölmö kysymys... :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tiestysti se munii. Mistä muuten oravanpoikaset syntyisivät ? Hölmö kysymys... :P

Oravan munia ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Et sä Arttu voinu olla tosissas  :laugh:

No tottakai olen ! Monena keväänä aiemminkin olen yrittänyt täällä oikaista yleistä harhaluuloa liittyen orkkuihin. Munista ne tulee... :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Osui tuossa silmiin hauska linkki, jossa Virossa asuvaa haikaraa voi seurata web-kameran välityksellä. Odotan innolla, milloin lapset kuoriutuvat, ja ne kääritään liinaan kuljetusta varten. Eikös se suunnilleen niin mene se lastenteko ?

Linkki: http://www.ilm.ee/~uploader/loodus/?leht=art08kurekaamera

Voi kun joku vielä laittaisi samanlaisen kameran oravanpesäänkin, niin voisimme seurata, kuinka oravanpoikaset kuoriutuvat munistaan näin keväällä... :P

Kyseisen virolaisen mustahaikarapariskunnan viidestä munasta on tähän päivään mennessä kuoriutunut kolme untuvikkoa!  :thmbup: :thmbup: :D:thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja minä kun olin aina kuvitellut, että ne vauvat ovat siellä Apteekkien takahuoneissa muiden "menojalan vipatusta" estävien reseptilääkkeiden joukossa.  ;D:-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

(Ettei vaan olisi Artulla alkanut viikonloppu tänään, niin kuin minullakin) ;D

Joo, alkoi jo eilen. Mutta tänään juodaan appiukkoni muistolle. Kuoli täysin yllättäen aamulla. Oli mukava mies... :'( Emäntä aika romuna.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Osanottoni "emännällesi" isänsä poismenosta johtuen.Tuollainen äkillinen lähtö on kyllä aika rankka läheisille. Omaan kokemukseen vedoten voi vaan sanoa, että (on se hullua, kun) itselle jää tunne, että jotain jäi sanomatta/tekemättä, jolla olisi voinut estää asian (liikenneonnettomuus) jne. (nimim. muistopuheen pitänyt)  :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oi.. :o Noh, mitä voin sanoakkaan..tälläistä tää elämä on. Kaikki lähtee aikanaan. Ja niin kuin joskus joku fiksu sanonut; "Parhaimmat lähtee ensimmäisenä!".

Ja voin vain kuvitella surunne.  :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos. En ole itkenyt 30 vuoteen (oikeasti), mutta tänään tuli emännän kanssa itkettyä. Raskasta... Onneksi aika helpottaa tähänkin. :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos. En ole itkenyt 30 vuoteen (oikeasti), mutta tänään tuli emännän kanssa itkettyä. Raskasta... Onneksi aika helpottaa tähänkin. :'(

Tsemppiä Arttu & Emäntä :thmbup:, itkukin helpottaa oloa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kauheaa...

Olen tosi pahoillani..

Matsin välissä luin vain osan ketjua. Noita kana-muna juttuja. Niihin oli tuo Hah haa..

Karseaa...

-jukka

Nöyrimmin anteeksi!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos osanotostanne. Tosiaan aika auttaa useimmiten tällaisiin asioihin. Olen ammattini puolesta tottunut kuolemaan enemmän, kuin olisi ehkä tarpeen yhdelle ihmiselle. Silti läheisen ihmisen suru koskettaa. Oikeasti tuntuu toisaalta hyvältä huomata, että silti itsekin tuntee edelleen, vaikka pahalta tuntuukin.

Mutta kiitos Teille.

//Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika helpottaa, mutta ei unohtaa ei voi, eikä pidäkkään. Ja minun mielestäni on Arttu hienoa, että pystyt sanomaan, että pystyt itkemään.. moni suomalainen mies ei sitä voi sanoa. Minun henkilökohtainen mielipide on se, että VAHVA mies pystyy myös itkemään!

Itsekkin toimin ammatissa missä pitää pitää tunteet kurissa tilanteessa kuin tilanteessa.

Ja on muuten aika hienoa huomata, miten kuitenkin täälläkin foorumilla se jollain tasolla koskettaa myös meitä muita, että kyllä me Arttu olemme sinun tukena myös täällä virtuaalisessa maailmassa. Vaikkakaan emme tunne sinun kanssa ollenkaan, mutta ymmärräthän mitä tarkoitan!:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika helpottaa, mutta ei unohtaa ei voi, eikä pidäkkään. Ja minun mielestäni on Arttu hienoa, että pystyt sanomaan, että pystyt itkemään.. moni suomalainen mies ei sitä voi sanoa. Minun henkilökohtainen mielipide on se, että VAHVA mies pystyy myös itkemään!

Itsekkin toimin ammatissa missä pitää pitää tunteet kurissa tilanteessa kuin tilanteessa.

Ja on muuten aika hienoa huomata, miten kuitenkin täälläkin foorumilla se jollain tasolla koskettaa myös meitä muita, että kyllä me Arttu olemme sinun tukena myös täällä virtuaalisessa maailmassa. Vaikkakaan emme tunne sinun kanssa ollenkaan, mutta ymmärräthän mitä tarkoitan!:)

Juu, kiitos. Tuossa erään kanssa YV:nä juuri totesin, että tämä on kanava, jolla voi purkaa omaa ahdistustaan. Hieno asia suomalaiselle miehelle, joka muuten ei pysty tunteitaan julkisesti muuten näyttämään. Kiitos Teille. :thmbup:

EDIT// Mutta puhutaas tässä ketjussa nyt alkuperäisestä aiheesta, eli lasten teosta, ettei mene ihan vetistelyksi... :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep jep, tämä on ainut foorumi minkä MINÄ tiedän, että käytetään ihan oikeita nimiä. "seisotaan omien sanojensa takana".  Kuitenkin tunteistaan on aina niin paljon helpompi kirjoittaa, kuin kertoa sanoin..tai ainakin näin minulla.

Mitä minä olen tähän foorumiin tutustunut, niin on erittäin lämmin henkistä porukkaa kyllä ja aina ottamassa uuden sällin mukaan. :)

Pahoittelen vielä kerran..nämä ei ole koskaan mukavia juttuja. Jaksamisia perheellenne vielä kerran!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep jep, tämä on ainut foorumi minkä MINÄ tiedän, että käytetään ihan oikeita nimiä. "seisotaan omien sanojensa takana".  Kuitenkin tunteistaan on aina niin paljon helpompi kirjoittaa, kuin kertoa sanoin..tai ainakin näin minulla.

Mitä minä olen tähän foorumiin tutustunut, niin on erittäin lämmin henkistä porukkaa kyllä ja aina ottamassa uuden sällin mukaan. :)

Pahoittelen vielä kerran..nämä ei ole koskaan mukavia juttuja. Jaksamisia perheellenne vielä kerran!!

Tämä todella on foorumi, mistä oikeasti saa hyviä ystäviä. Ehkä juuri tuon oikeilla nimillä esiintymisen vuoksi. Kiitos siitä foorumin ylläpitäjille. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mites niitä lapsia oikein saadaan ja tehdään?

Pikku-Kallekin sanoi , ettei laita pippeliään ikinä naisen masuun.

Isoveli oli kuulemma kerran laittanut ja nyki sitä monta tuntia pois sieltä. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika helpottaa Arttu. Juuri muu tuohon ei auta..

Itselläni n. vuosi sitten velipuoli menehtyi ja vieläkin kaipaillaan kovasti, mutta aika kullannut muistot.

Ja vieläkin esim tietyt biisit kun kuuntelen, niin tippaa linssiin pukkaa :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään