Guest ILmoKKA

Torstain kuvaquiz...

19 viestiä aiheessa

Pukkaa kyssäriä juuri ennen keskiyötä. Elikkä mikähän kenttä on kyseessä, saatte päätellä kolmesta kuvasta. Kaksi viimeistä kuvaa otettu samoilta jalansijoilta, ensimmäinen muutama sata metriä kauempaa.

Oikein vastanne(i)elle luvassa luonnollisesti karmaa ja kunniaa, vastauksia on valitettavasta turha odotella ennen huomisiltapäivää, ellei joku jo tänä iltana arvaa...

PS. Niinhän se vaan on, että tosi-ilmailumieshän paistaa myös makkaratkin lentokentällä... ;).

[ Attachment removed / expired ]

Ilkka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heitetään semmonen villi-veikkaus, että efjp/Jakalapaa :P

Eipä ole EFJP...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heitetään semmonen villi-veikkaus, että efjp/Jakalapaa :P

Ei todellakaan ole Jäkäläpää! :D Jäkäläpään lähellä ei ole järven järveä. Ja kaiman kuvat on aivan liian metsäisiä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei todellakaan ole Jäkäläpää! :D Jäkäläpään lähellä ei ole järven järveä. Ja kaiman kuvat on aivan liian metsäisiä.

Heheh ;D, no ei näytä olevan, kuhan kokeilin onnea! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suokaa uunolle anteeksi, mutta missä kohtaa tuota kuvaa itse kenttä sijaitsee? Vai onko se vaan yleinen aakea laakea jolle laskeudutaan mistä halutaan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suokaa uunolle anteeksi, mutta missä kohtaa tuota kuvaa itse kenttä sijaitsee? Vai onko se vaan yleinen aakea laakea jolle laskeudutaan mistä halutaan?

Tuossahan se, nuo valkoiset kivet, mitkä näkyy tuossa ylemmässä kuvassa merkkaa kiitoradan reunusta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö meinaa osua silmään? Ihan selvästihän tuossa on kaksi risteävää kiitotietä :)

Vinkki: katsele tarkkaan valkoisia kiviä ;)

No arvasinhan minä, että Ilkka on sairaan nopee

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin, pääsin lopultakin koneen äärelle. Kenttähän on tosiaan EFSU (Suomussalmi). Kävin sen verran kuvailemassa, että saisi tuonne lentopaikat.net:iin jotain tavaraa tästäkin kentästä.

Ja Jounille sen verran, että koko Ämmänsaari-nimistä taajamaa ei enää ole vaan se on Suomussalmi.

Laitetaan karmaa niille, jotka sitä ansaitsevat. :)

Ilkka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Van eikö se EFSU:n virallinen makkaranpaistopaikka ole siinä hallin edessä? :)

Kävin sen verran kuvailemassa, että saisi tuonne lentopaikat.net:iin jotain tavaraa tästäkin kentästä.

Hyvä, että kuvasit. Otimme Seppäsen Sepon kera viikko sitten ilmakuvia kentästä lentopaikat.nettiä varten, mutta sanoi, että olivat niin huonoja, ettei niitä halua välttämättä sinne pistää... Jospa sinne pian saadaan tietoja.

PS. Paria tuntia ennenkuin olit postannut kuvat, kävin itsekin samaisilla paikoilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Otimme Seppäsen Sepon kera viikko sitten ilmakuvia kentästä lentopaikat.nettiä varten, mutta sanoi, että olivat niin huonoja, ettei niitä halua välttämättä sinne pistää... Jospa sinne pian saadaan tietoja.

Kannattaa nyt joku kuva kuitenkin pistää, niin saadaan ilmakuvakin kentästä, kun nuo minun kuvani on otettu maankamaralta. Laittelin tietoja ja kuvia menemään tänään, kun on huomenna inttiin lähtö. Voit korjailla niitä jos niissä on sinusta jotain korjailtavaa, olet kuitenkin ilmeiseti puuhastellut lentotoiminnassa ja tiedät varmasti enemmän kuin minä.

PS. Paria tuntia ennenkuin olit postannut kuvat, kävin itsekin samaisilla paikoilla.

Maailma on pieni ja Suomussalmi etenkin ;D.

Ilkka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään