Kirjoitettu Syyskuu 22, 2008 Laatu... [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 22, 2008 Voi voi, Ville kaivoi vanhat viestini esille. Mielipiteitä ne vaan on, minun mielipiteitä. Huom! En takuulla olisi tarttunut millään tavalla noihin kommentteihin, jos joku satunnainen sunnuntaispotteri olis ne laittanu. Foorumilla ei voi kaikkia miellyttää, vai miten se nyt menikään Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 22, 2008 niin olen edelleen sitä mieltä, että päästä sais läikkyä muutama tuopillinen pissiä pois.. Niinkuin varmasti meiltä kaikilta aina välillä. Mutta eiköhän tämä väittely ole nyt jo suht käsitelty. Jatketaan pilalle menneistä shoteista... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 22, 2008 Niinkuin varmasti meiltä kaikilta aina välillä. Mutta eiköhän tämä väittely ole nyt jo suht käsitelty. Jatketaan pilalle menneistä shoteista... Sovitaan näin. Vielä sen verran, etten todellakaan pidä itseäni mitenkään "järkevänä". Päinvastoin, ihan luuseri, joka ei tiedä monistakaan yleissivistykseen kuuluvista asioista yhtään mitään, mutta silti tulee väiteltyä vastaan lähes katastrofiin saakka. Luonnevikaa suvussa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 30, 2008 Tuo moottoripyörä oli väärään aikaan oikeassa paikassa tai sitten oikeaan aikaan väärässä paikassa. Olisi ehkä munilleen mennyt muutenkin mutta silti... [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 30, 2008 Tuo moottoripyörä oli väärään aikaan oikeassa paikassa tai sitten oikeaan aikaan väärässä paikassa. Olisi ehkä munilleen mennyt muutenkin mutta silti... Siinä se tsiigaa, että voi jumansviidu kun mun rätkäkin lähtis tolleen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 4, 2008 [ attachment removed ] Joku jätti fillarin eteen.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 5, 2008 Joku jätti fillarin eteen.. Ettei ole oma? Tässäpä kans yksi epäonnistunut, tai sitten vastaavasti erittäinkin onnistunut. Vastuu on katsojalla [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 6, 2008 en tunnusta... mitä toi rekkamies oikein ajattelee, ajossa pitää katsoa eteen päin. Ei siellä sivulla mitään mielenkiintoista ole Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 14, 2008 Kun ei osu niin ei osu prkle! [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 14, 2008 Virkkulalla komee kuva =) jos Finnair olisi ollu vähän valoisempi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 17, 2008 Jokin meni pieleen tämän kuvan kans.. [ attachment removed / expired ] Prkleen automaattitarkennus.. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 17, 2008 Tässä on vähän samantyyppinen idea, kuin tuossa Mikon Hornaattori-kuvassa. Tiedä sitten oisko tuosta hääviä tullut ilman kuorkkiakaan [ attachment removed / expired ] -A- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 17, 2008 Prkleen automaattitarkennus.. Hyvinhän tuo on toiminut, kuva on on ihan tarkka. Minulla ainakin D80:sessä kun painaa useamman kerran peräjälkeen laukaisinta puoleenväliin niin kamera vaihtaa tarkennuspistettä, niin minä ainakin teen silloin kun sektorissa on muita "esteitä" joihin tarkennus ensisijaisesti tarkentuu. Kuvaamisestahan en juuri mitään tiedä, mutta tällaisen toiminnon olen huomannut omassa kamerassa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 17, 2008 harmi kun jäi parisataa pikseliä vajaaksi.. [ attachment removed / expired ] Keke Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 17, 2008 harmi kun jäi parisataa pikseliä vajaaksi.. No todella harmi. Ois ollu kyllä mahottoman hieno shotti. -A- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 18, 2008 harmi kun jäi parisataa pikseliä vajaaksi.. Mutta tiukalla pystysuunnan rajauksella kuva on mielestäni pelastunut ja täysin käyttökelpoinen Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 18, 2008 Kun ei osu niin ei osu prkle! Hollannissa on osuttu Finskin kohdalla... http://www.airliners.net/photo/Finnair/Airbus-A321-211/1411342/L/ Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 24, 2008 Aavistuksen epätarkka, firman tunnistaa kuitenkin. Olin yli 2 tuntia tiilikasalla, yksikään kone ei pysähtynyt kohdalle [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 28, 2008 Minä sitten jotenkin erityisesti -useimmiten- nautin/iloitsen näistä ns. epäonnistuneista! (Ja kuvastahan tunnistamme tsekkien CSA:n.) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 28, 2008 Minä sitten jotenkin erityisesti -useimmiten- nautin/iloitsen näistä ns. epäonnistuneista! Mä poistan kyllä vastaavanlaiset samantien kortilta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 10, 2008 Siinä on edessä muutamat petäjät [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 10, 2008 Siinä on edessä muutamat petäjät [ attachment removed / expired ] No jo on todella harmi. Olisi (ja on nytkin) ollut todella hieno kuva! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 10, 2008 [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla