Kirjoitettu Heinäkuu 20, 2009 Lentävät p*rskuleet liian nopeaa. Sellainen mielenkiintoinen yksityiskohta, jonka tuostakin kuvasta juuri ja juuri näkee, yhdessä koneessa oli mukana "matkustaja". Oma veikkaukseni on, että mahdollisesti kyseessä on jompikumpi ensi vuoden uusista rivipiloteista. Kolmas vasemmalta ylimmässä rivissä? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 20, 2009 [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 20, 2009 Mikäs Eliaksen kuvassa on epäonnistunutta?(mitä kuvalla on haettu?) Mun mielestä ihan OK yleisnäkymä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 20, 2009 Mikäs Eliaksen kuvassa on epäonnistunutta?(mitä kuvalla on haettu?) Mun mielestä ihan OK yleisnäkymä. No tuon China Easternin bussin Wingletti on pari pikseliä poikki! Juuri tuollaista kuvaa hainkin, mutta parempikin on pienemmällä zoomilla kun siinä näkyy koneen nokkakin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 20, 2009 Tuplamoka.. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 20, 2009 No tuon China Easternin bussin Wingletti on pari pikseliä poikki! Juuri tuollaista kuvaa hainkin, mutta parempikin on pienemmällä zoomilla kun siinä näkyy koneen nokkakin. Voeha winetton :'( Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 22, 2009 Tässäkin ketjussa näkee jatkuvasti niitä tolppakuvia, missä joku kepakko katkoo koneen? Ihmettelen vain, että miksi. Ne on aika turhaa täytettä tähän ketjuun, koska niitähän sattuu kaikille. Paitsi minulle! Näin se pitää vetää [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 22, 2009 Hahhaa! Aivan loistava sommitelma. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 22, 2009 [ attachment removed / expired ] Miltä kentältä tämä on? China Eastern aiheuttaa mulle vilunväreitä. Aina myöhässä ja silleen.... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 22, 2009 [ attachment removed / expired ] katsoin kameran näytöltä, että ompas hieno kuva, mutta koneelta huomasin, että kuvassa posettavat myös nuo ##&&%% telineet!!! ja "pyrstöstäkin" puuttuu palanen Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 22, 2009 Miltä kentältä tämä on? China Eastern aiheuttaa mulle vilunväreitä. Aina myöhässä ja silleen.... EDDF eli Frankfurt Rhein-Main International Airporthan se siinä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 22, 2009 Miltä kentältä tämä on? China Eastern aiheuttaa mulle vilunväreitä. Aina myöhässä ja silleen.... Mitenhán China southern, sillá pitás lentáá joulukuussa marco Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 23, 2009 Mitenhán China southern, sillá pitás lentáá joulukuussa marco China Southern (CZ) toimii huomattavasti paremmin kuin China Eastern (MU). Itse olen aina suosinut CZ-lentoja ja koittanut vältellä MU-lentoja. Varmasti kansainvälisessä liikeenteessä molemmat ok, mutta kotimaanliikeenteessä MU ei vain toimi. Tai sitten minulla on ollut aina tosi huono tuuri... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 26, 2009 Hirveesti kaikkea rojua tuli eteen, ja joku sesna rullasi pyrstön kohdalle. Taustakin meni pannauksessa *tuksi. Puhumattakaan vastavalosta. Sitä sen tekee, kun käsivaralta kuvaa. Ja lavatkin seisoo. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 3, 2009 Hieman leikkautu perästä pois.. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2009 Korjulan miehet kävivät ajamassa PAXilla meille muutamia poseerauksia eilen Hauholla. Parhaani kyllä yritin kameran kanssa, mutta tässä on tulos [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2009 Korjulan miehet kävivät ajamassa PAXilla meille muutamia poseerauksia eilen Hauholla. Parhaani kyllä yritin kameran kanssa, mutta tässä on tulos [ attachment removed / expired ] Noh,mitäs vikaa tässä nyt on.... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2009 Korjulan miehet kävivät ajamassa PAXilla meille muutamia poseerauksia eilen Hauholla. Parhaani kyllä yritin kameran kanssa, mutta tässä on tulos OHO parempi katella tyttöjä kun tota konetta hyvä Mikko Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2009 Noh,mitäs vikaa tässä nyt on.... No näkeehän ton nyt ihan silmälläkin että tarkennus on aivan pershiillään... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2009 No näkeehän ton nyt ihan silmälläkin että tarkennus on aivan pershiillään... Indeed Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2009 Korjulan miehet kävivät ajamassa PAXilla meille muutamia poseerauksia eilen Hauholla. Parhaani kyllä yritin kameran kanssa, mutta tässä on tulos [ attachment removed / expired ] Paras kuva foorumilla pitkään aikaan . Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2009 Lisää tälläisia vaan,piristävät kummasti.... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 10, 2009 Korjulan miehet kävivät ajamassa PAXilla meille muutamia poseerauksia eilen Hauholla. Parhaani kyllä yritin kameran kanssa, mutta tässä on tulos 200-400:n on laatu peli kun osaa automaagisesti tarkentaa oikeisiin kohteisiin. 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla