Kirjoitettu Marraskuu 18, 2011 Milloin ja missä tuo AN26b oli kuvattu? Terveisin Pekka K. Keskiviikkona, mutta paikkaa en kyllä julkista Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 18, 2011 Keskiviikkona, mutta paikkaa en kyllä julkista Ja miksikähän ei? Meinaatko, että joku saattaa samasta paikasta saada samanlaisen kuvan? No saamari, sulla varmaan on lottonumerotkin tiedossa? 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 18, 2011 Ja miksikähän ei? Meinaatko, että joku saattaa samasta paikasta saada samanlaisen kuvan? No saamari, sulla varmaan on lottonumerotkin tiedossa? 8) En kyllä yllättyisi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 18, 2011 Ja miksikähän ei? Meinaatko, että joku saattaa samasta paikasta saada samanlaisen kuvan? No saamari, sulla varmaan on lottonumerotkin tiedossa? 8) Ei kaiken pidä olla aina julkista tietoa varsinkin , kun on potentiaalinen mesta napsii näitä kuvia yllin kyllin varsinkin täyden kuun aikoihin, ja se tottakai riippuu siitä millä asteiilla kuu nousee ja mihin aikaan . Tämä ei ole siis mikään sattuma shotti joten en nyt ole varmaankaan halukas kertomaan kordinaatteja??????????Mikko Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 18, 2011 Kertoisitko itse Mikko M parhaat fisu mestasi, jos olisit juuri ne löytänyt??? PS.Lotto numeroja etsiskellessä!! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2011 Ei kaiken pidä olla aina julkista tietoa varsinkin , kun on potentiaalinen mesta napsii näitä kuvia yllin kyllin varsinkin täyden kuun aikoihin, ja se tottakai riippuu siitä millä asteiilla kuu nousee ja mihin aikaan . Tämä ei ole siis mikään sattuma shotti joten en nyt ole varmaankaan halukas kertomaan kordinaatteja??????????Mikko Mitä siitäkin nyt tulisi jos joku muu veisi sen kuun sieltä taivaalta, aivan kauheaahan se sellainen olisi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2011 Kertoisitko itse... En kertoisi minäkään. Varsinkaan täällä. Sehän tällä foorumilla on muutenkin ollut tapana, jokainen etskööt omat kuvauspaikkansa... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2011 jokainen etskööt omat kuvauspaikkansa... ....missä ottaa niitä epännistuneita ilmailuvalokuvia. Ei hyvää pyhää tän touhun kanssa taas kerran Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2011 Voi hyvää päivää, mikä polemiikki tuostakin on tullut. Eikös tuo nyt ole se ja sama, mistä tuo kuva on otettu? Siitä paikalta katsottuna kuu on hetken aikaa kerran kuukaudessa tuolla kohdalla, eikä silloinkaan voi taata, että joku kone siitä ohi lentäisi! Mun näkemyksen mukaan tuo on otettu maasta ja aikalailla kuun suuntaan! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2011 Voi hyvää päivää, mikä polemiikki tuostakin on tullut. Eikös tuo nyt ole se ja sama, mistä tuo kuva on otettu? Siitä paikalta katsottuna kuu on hetken aikaa kerran kuukaudessa tuolla kohdalla, eikä silloinkaan voi taata, että joku kone siitä ohi lentäisi! Mun näkemyksen mukaan tuo on otettu maasta ja aikalailla kuun suuntaan! Arvostan kommenntiasi suuresti, ja todellakin ihmettelen tämän kesustelun jatkuvuutta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 19, 2011 No, jos laittaisi tiedoksi kaikkien kuvauspaikasta kiinnostuneiden mieliksi vaikkapa tyyliin Hki-Vantaa tai muuta vastaavaa. Josko se tyydyttäisi tiedonnälkää? Enkä minä ymmärrä mikä tästä kuvauspaikkahommasta tekee näin salaperäistä. Eikös siihen samalle parin neliön tontille mahdu muita? Olette varmaan ammattikuvaajia kaikki ja eihän sitä silloin pidä paljastaa hyvää paikkaa. Hohhoijaa... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 13, 2011 11.12 EFIV D-ATUF [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 13, 2011 Ootte te kyllä melko velikultia noiden "jos kerron kuvauspaikan niin mä joudun eliminoimaan sut!" -juttujenne kans... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 13, 2011 Ootte te kyllä melko velikultia noiden "jos kerron kuvauspaikan niin mä joudun eliminoimaan sut!" -juttujenne kans... No joo, mutta tässä tapauksessa, kun kuuta ollaan kuvattu, ei kuvauspaikalla ole juurikaan merkitystä kuvan saantiin. Eihän tuossa ole mitään sellaisia objekteja kuvassa, jotka näkyvät ainoastaan siitä kuvauspaikalta! Jos Janne on ottanut kuvan vaikka mummonsa pihasta, niin tuskin sitä tarttee kertoa, tai muussa tapauksessa mummon pihan on joka yö täynnä foorumilaisia! Jos kuva on muuten sellainen, että kone tietyssä asennossa, tiettyä taustaa kuvassa yms ja kuva otettu julkisella paikalla, niin se on sitten toinen asia. Tälläiset nyt voi hyvinkin kertoa. Toisaalta taas, ei tekisi kenellekkään pahaa etsiä itse noita kuvauspaikkoja. Siinä ei ole mitään järkeä, että joku laittaa forumille kuvan ja kertoo, tarkan paikan mistä otettu ja seuraavana päivänä foorumilla taas 20 samanlaista kuvaa samasta kulmasta mutta kaikki eri käyttäjiltä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 13, 2011 Miten se nyt meni? Kuvistaan kuvaaja tunnetaan? Vai kuvauspaikoista kuvaaja tunnetaan? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 13, 2011 Siinä ei ole mitään järkeä, että joku laittaa forumille kuvan ja kertoo, tarkan paikan mistä otettu ja seuraavana päivänä foorumilla taas 20 samanlaista kuvaa samasta kulmasta mutta kaikki eri käyttäjiltä. Samma på finska: kun itse on löytänyt jotain erilaista niin pääasia että muut ei vahingossakaan pääse tästä hyötymään... Kuten sanoin, olette te aika velikultia Vinkki: Ei kannata postata niitä omia helmiä tänne foorumille vaan näyttää ne kuvailloissa kavereille. Mummon piha jep jep Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 21, 2012 Yritin ottaa kuvaa Lappeenrannan vesitornista nätissä ilta-auringossa, niin eikös siihenkin ollut kiinnitetty joku mainos tai sprayatty tagi vai miksikä ne niitä kutsuu... [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 22, 2012 ...näyttää ne kuvailloissa kavereille. Spessuilta! Näytän kavereille kuvia lentokoneista. Sillälailla!!! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 24, 2012 Se fiilis, kun huomaat, että KAS, olet vahingossa sössinyt moodin aukon esivalinnalle, aukko on tietenkin f2.8... [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 24, 2012 No kyllä toi mun silmään kelpaa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 24, 2012 Eihän tossa ole mun mielestä mitään vikaa.... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 24, 2012 Siinä on varmasti monen mielestä vikaa. Nimittäin potkuri ei pyöri. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 24, 2012 Selvää amatöörien puuhastelua! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 24, 2012 Lapa seisoo olis Lassi sanonu 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla