Guest Hannuuotila

Olenko ainutlaatuinen?

133 viestiä aiheessa

Idea lyhyesti: Mitä sellaista olet tehnyt, mitä et usko kenenkään muun foorumilaisen koskaan tehneen?

/Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noooooo, törmännyt keskelle elokuvauksia kesällä 1975 Pariisissa, tervehtinyt siinä yhteydessä Gene Kellyä, stepannut hänelle ja saanut häneltä nimikirjoituksen - anyone?  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

1. Olen soittanut bassoa 1000 hengen yleisölle.

2. Olen ollut hullujenhuoneella pakkohoidossa.

/Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noooooo, törmännyt keskelle elokuvauksia kesällä 1975 Pariisissa, tervehtinyt siinä yhteydessä Gene Kellyä, stepannut hänelle ja saanut häneltä nimikirjoituksen - anyone?  8)

Sori offtopic mutta kuka on Gene Kelly?  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tää o helppo: taisin olla ensimmäinen NZ:ssä lentolupakirjan hankkinut suomalainen :). Ainakaan yksikään kouluni vanhoista patuista ei muistanut vastaavaa tapahtuneen aiemmin, koko maassa. Voisin myös vannoa, että siinä maassa on hyvin monta mestaa minne yksikään suomipoika ei ole itse lentokoneella laskua sorvannut.

Jopas tuli spesiaali olo:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Päästy oikeen hesarin kaupunki-osion suurimman uutisen kuvaan miekka kädessä. Kantsii olla rakuuna 8) Luulin, että siitä tulee korkeintaan ihan pikku juttu.....

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meidän lapset  ;)

-Juha

Mitenkään viittaamatta juuri tähän kommenttiin (sanottakoon nyt ihan selvennyksenä, ettei tule vääriä luuloja :P), mutta joskus arvioitiin, että 13% maailman lapsista ei ole sen "isän" jälkeläisiä, kuin ovat kuvitelleet. Sittemmin tuota lukua hieman tarkistettiin alas päin, mutta hämmätyttävän korkea se kuitenkin on... ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Törmäsin vuonna 2006 Tarja Haloseen kauppatorilla, kun erästä ilotulitusta mänin katsomaan. :P

Itse olen "törmännyt" myös Tarja Haloseen Kuusankoskella Lasten Teatteritapahtumassa.  :)

Siinä mielessä olet ainutlaatuinen, että olet tavannut hänet nimenomaan kauppatorilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitenkään viittaamatta juuri tähän kommenttiin (sanottakoon nyt ihan selvennyksenä, ettei tule vääriä luuloja :P), mutta joskus arvioitiin, että 13% maailman lapsista ei ole sen "isän" jälkeläisiä, kuin ovat kuvitelleet. Sittemmin tuota lukua hieman tarkistettiin alas päin, mutta hämmätyttävän korkea se kuitenkin on... ::)

Kyse olikin nyt tämän foorumin jäsenistä. Arvelisin että todennäköisyys on melko pieni. Itse asiassa luottamus vaimoon on tässä asiassa hyvin suuri. Jos jollain on muuta tietoa, niin pitäköön omana tietonaan  ;D

Nyt kun tuli puheeksi niin olen myös istunut autossa rallikuski Rauno Aaltosen kyydissä sekä jutellut Lasse Vireenin kanssa saunassa.

-Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen "törmännyt" myös Tarja Haloseen Kuusankoskella Lasten Teatteritapahtumassa.  :)

Törmäilyistä... minä tappelin joulun alla -73 Kyllikki Forssellin kanssa Kansallisteatterin suurella näyttämöllä niin antaumuksella, että olkapääni meni silloin ekan kerran sijoiltaan  :o

...ja jotkut ehkä muistavat aiemman mainintani siitä, että olen myös (viran puolesta) paijaillut Leif Wageria samoissa maisemissa  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeillaan paria juttua ensi alkuun:

1) olen esiintynyt Sylvi Kekkoselle (siis UKK:n vaimolle)

2) olen soittanut urkuja jumalanpalveluksen aikana Helsingin Suurkirkossa

3) olen viettänyt yön Miss Universum Anne Pohtamon kanssa päällekkäin New Yorkissa *

* Annen makuuhuone oli täsmälleen samalla kohdalla samassa talossa, mutta 2 kerrosta alempana  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kätellyt UKK ta Jyväskylän messuilla 1962, matkustin sinne Convairilla, takaisin DC-3 sella.Ja muuten yöt siellä nukuin VW pakussa jossa kyljessä teksti Böhler.Ja Heikki mulla on siiä mustavalkokuvatkin.

Ja muuten pistinpä -50 luvun alkupuolella vasemman käden sormet lihamyllyyn. :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Uskoisinpa että.....

... kovinkaan moni ei ole ollut palkintopallisijalla ensimmäisessä koskaan järjestetyssä China Open Darts tournamentissa? En ainakaan muista nähneeni....  ;D

Kolmas sija ja se semifinaalissa 4-3 hävitty finaalipaikka korpeaa vieläkin. Pronssifinaalissa tuli vastaan Harrowsin tallin ex-ammattilainen joka onneksi oli hieman "säätänyt" liikaa ennen ottelua ( pitkä päivä karsintoja takana )

Ainakin CCTV4 lähetti finaalit suorana. Sattuiko kukaan näkemään?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi

Kokeillaas tähän nyt jotakin.

Olen kätellyt Israelin presidentti Ezer Weizmania 1994.

Lisäksi olen ampunut tykillä, ajanut yli 700m pitkää junaa - mutta sitä kolmatta en ole tehnyt, joten en ole kunnon mies...  :'( Mikä se kolmas juttu on? Tiedättekö?

LND

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ollut viikon käymättä paskalla ja suihkussa  :thmbup:

Se extreme duudsonien äijä oli käymättä pariin viikkoon ja sit kuulemma tuli niin iso, että vako repes ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ollut viikon käymättä paskalla ja suihkussa  :thmbup:

Melko tavallista armeijan käyneille, eihän sitä viikon metsäkeikalla pesty edes hampaita.

Onkohan kukaan muu ajanut autoa katolleen ojaan rikkomatta sitä?

Ja tätä voisi koittaa: joutunut jälki-istuntoon kirkossa häiriköimisestä.

Perhana, enkös minä tosiaankaan ole tehnyt mitään erityisen fiksua? ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään