Guest Hannuuotila

Olenko ainutlaatuinen?

133 viestiä aiheessa

Istunut David Hasselhofin kanssa samassa tuolissa, ( Silloin kun Ritari Ässä tuli vielä TV:stä )

Älä kerro mitä teitte ;D

Samaan aikaan ???

En sentään, vaikka olisihan sekin varmasti onnistunut :P

Omituisesta mieleeni pulpahti, että olen esiintynyt myös postimerkissä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Älä kerro mitä teitte ;D

En, koska tämä ei ole K-18 Foorumi  8)

Lisäksi olen eräässä juhlatilaisuudessa esiintynyt tanssiorkesterin solistina esittäen " Paistinlasta-Tangon "

Jääköön kertomatta mitä tapahtui eräillä Cocktailkutsuilla 1990-luvulla Pietarissa, siihen liittyy myös senaikaisen kaupunginjohtaja Sobtshakin vaimon kesämekko...  :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen!!

Yhtäkään samankaltaista kopiota itsestäni, ei vielä ole tullut maailmalla vastaan 8)

Ja sitten se asiapuoli, olen varmaan ainoa Foorumilainen, jolla on Kiinalainen (lue: halpatuonti ;D) Vaimo!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jääköön kertomatta mitä tapahtui eräillä Cocktailkutsuilla 1990-luvulla Pietarissa, siihen liittyy myös senaikaisen kaupunginjohtaja Sobtshakin vaimon kesämekko...  :o

Kerro nyt, kun kerta aloititkin.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meidän lapset  ;)

-Juha

Mitenkään viittaamatta juuri tähän kommenttiin (sanottakoon nyt ihan selvennyksenä, ettei tule vääriä luuloja :P), mutta joskus arvioitiin, että 13% maailman lapsista ei ole sen "isän" jälkeläisiä, kuin ovat kuvitelleet. Sittemmin tuota lukua hieman tarkistettiin alas päin, mutta hämmätyttävän korkea se kuitenkin on... ::)

Niinpä niin, mites se menikään ... "Meidänpä isä tekee teidänkin äitien lapset..."    ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Törmäsin vuonna 2006 Tarja Haloseen kauppatorilla, kun erästä ilotulitusta mänin katsomaan. :P

En sentään törmännyt, mutta eräänä kertana Tarja Halonen käveli turvamiehensä kanssa jäällä vastaan... Tarja tervehti kohteliaasti, itseltä oli vähän sanat hukassa... :P

Kokeillaas, olenko ainoa foorumilainen joka on tehnyt Big Macin? :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

Olen nukahtanut hammaslääkärintuoliin juurihoidon aikana :o

Olen ollut kymmeniä kertoja humalassa Koulussa, samaatta varoitusta tai jälki-istuntoai ::)

Olen vapaaehtoisesti kertonut, että lähisuvussani on savolaisia!!!!!!!

terv. risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen ollut kymmeniä kertoja humalassa Koulussa, samaatta varoitusta tai jälki-istuntoai ::)

Ei kovin ainutlaatuista. Minä tosin en ole ollut kuin Apteekissa ja Pankissa ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kovin ainutlaatuista. Minä tosin en ole ollut kuin Apteekissa ja Pankissa ;D

;D , hokasit!

t.risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

-Enoni kummisetä on pääministeri Matti Vanhanen.

-Olen puhunut Juha Kankkusen kanssa Neste Rallyssa 2002.

-Korvani ovat sellaiset, että en pysty käyttämään nappikuulokkeita, eivät yksinkertaisesti pysy. Todella ärsyttävää. >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...

-Korvani ovat sellaiset, että en pysty käyttämään nappikuulokkeita, eivät yksinkertaisesti pysy. Todella ärsyttävää. >:(

Sama vika, perhana  >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sama vika, perhana  >:(

Sama kans, sitten jos bluetooth kuuloketta käyttää, on sekin tuskaa, painaa jotenkin se nappi korvaa tjsp.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

-Olen puhunut Juha Kankkusen kanssa Neste Rallyssa 2002.

Oletpas melkoisen uroteon päässyt tekemään  8) :P

Onkos täällä muita, jotka ovat vierailleen Tommi Mäkisen pajalla Puuppolassa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tästähän muistuu mieleen viisaus: "Muista että olet ainutlaatuinen... kuten kaikki muutkin."

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen hankkinut lentolupakirjan koulukoneen ollessa 747.  Tuon luvun edessä tosin luki OH-    ;)

Olihan meitä muutama muukin, ei vain ole tullut foorumilla vastaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kieleni on niin pitkä että se ylettyy nenänpäähäni asti. Lisäksi suun sisällä saan kieleni vietyä nenäonteloon sekä henkitorven sulkevaan lihakseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kieleni on niin pitkä että se ylettyy nenänpäähäni asti. Lisäksi suun sisällä saan kieleni vietyä nenäonteloon sekä henkitorven sulkevaan lihakseen.

;D Heh, heh.... Varsinainen fakiiri ;D

Kyllä! Olet ainutlaatuinen,  siitä ei ole pienintäkään epäselvyyttä ;D

terv. risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tähän samaiseen ongelmaan löytyivät itselleni lääkkeeksi Sennheiserin MX55 VC Street -malliset kuulokkeet, jotka ovat nappimallia. Niissä on kuitenkin lisäosa, joka varmistaa pysyvyyden  :thmbup:

Entä olenko ainoa tällä foorumilla, joka on myynyt autonsa ja siirtynyt joukkoliikenteen käyttäjäksi kyllästyttyään jatkuvasti kasvaviin kuluihin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja sitten se asiapuoli, olen varmaan ainoa Foorumilainen, jolla on Kiinalainen (lue: halpatuonti ;D) Vaimo!!

Mahdollisesti, mutta mullapa on Vietnamilainen tyttöystävä :) Eilen tulin taas 4 viikon Vietnamin reissulta. Ei tässä ehdi tehdä Suomessa mitään, kun muutaman kuukauden välein ravataan Vietnamissa  ;D

PS. Huumoria kyllä, mutta et sä taida kyllä kovin korkealle vaimoasi arvostaa kun puhut halpatuonnista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään