Guest Hannuuotila

Olenko ainutlaatuinen?

133 viestiä aiheessa

PS. Huumoria kyllä, mutta et sä taida kyllä kovin korkealle vaimoasi arvostaa kun puhut halpatuonnista.

No joo huumorini on kyllä tota "rankenpaa" laatua.  :-[

Tiedoksi vaan, kyllä arvostan vaimoani erittäin korkealle! Kukapa muukaan katsoisi hyvinvointini perään ja pitäisi tälläisen "Vanhan romun" operointi kunnossa kuin tuo ah niin rakas vaimo.

Tosin minun Kiinan hyppelyt loppui... ainakin toistaiseksi, kun vaimo on jo viikon majaillut täällä!!!... siis oleskelulupaa odotellessa.

Sorry Offtopic

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeillaas, olenko ainoa foorumilainen joka on tehnyt Big Macin? :)

Melkein kuusi vuotta niitä aikoinani väänsin/ toisia vääntämään käskin. Hyi S''tana, kun tulevat vieläkin joskus uniin. >:(

Kokeillaas, matkustin yksin Israeliin ja takas 17- vuotiaana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Idea lyhyesti: Mitä sellaista olet tehnyt, mitä et usko kenenkään muun foorumilaisen koskaan tehneen?

/Hannu

Tää on hyvä topicci  :)

Olen laulanut virsiä kirkon etupenkissä suorassa TV-lähetyksessä joskus 70-luvun alussa

Onko täällä muita sukelluskouluttajia?

Ari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Melkein kuusi vuotta niitä aikoinani väänsin/ toisia vääntämään käskin. Hyi S''tana, kun tulevat vieläkin joskus uniin. >:(

No sovitaan sitten, että olen ainoa joka on tehnyt Big Bacon -hampurilaisen. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro porukat,

Jokainen ihminen on laulun arvoinen lauloi Veikko Lavi aikoinaan.

Tässä kuitekin oman elämäni erikoisuuksia:

- Olen myöskin kierinyt alsti lumihangessa Mannerheimintien varellaa Tennispaltsia vastapäätä.

- Olen pysäyttänyt Arlandan kentän lähtevän liikenteen yhdellä puhelinsoitolla.

- Tuttavapiirissäni on ollut kolme murhattua ja yksi kolmoismurhaaja.

- Olen kätellyt kaikki presidentit Kekkosesta Haloseen.

- Olen syntyperäinen Tamperelainen

Mää

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei tule mitään kovin merkittäviä saavutuksia mieleen sinällään. Olenpa kuitenkin ainut, joka on käynyt kaikilla Suomen ilma-alusrekisterissä olleella kolmella Piper PA-38 Tomahawkilla Wredebyssä. Keskimmäisellä voitin myös ainoat maaliinlaskukisat, joihin kone osallistui. Koskapa kyseinen kone meni tuhannen paskaksi kiepsahdettuaan Malmilla katolleen - kuten Ilmailuhistoria-osion Malmin onnettomuus-threadissa kuvan kanssakin todetaan - ei näitä ainutlaatuisuuksia minulta kukaan koskaan riistä  :laugh:

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Synnyin...:

• Olen mies (naisia kaikkissa ikäluokissa enemmän kuin miehiä)
  • Olen keskimääräistä pidempi (+175 cm)
  • Olen vasenkätinen (7-20 prosenttia väestöstä)
  • Minulla on ns. "Photic sneeze reflex" (17-35 prosentilla väestöstä)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jouduin intialaisen kaverini kanssa Lentokentällä valvojien puhutteluun vaikka kummatkin alle 16.  :o

Niin ja olen syönyt Kari Tapion tekemiä pullia!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

- Olen syntyperäinen Tamperelainen

Minä myös... joten meitä on kaksi samalla tapaa ainutlaatuista :)

Listataan tähän nyt vielä jotain omia mahdollisia erikoisuuksia/ainutlaatuisuuksia:

- Tekemisistäni on ollut koko sivun juttu Tekniikka&Taloudessa

- Olen pikkupoikana päässyt koeistumaan Pyörremyrskyn, Humun ja M-B 300 SEL 6.3 Waxenbergerin

- Olen omistanut petro-auton

- Olen nukahtanut kansainvälisessä konferenssissa siten että puheenjohtaja joutui herättämään minut puhumaan yleisölle :)

- Maailman ensimmäinen keskinopeiden dieseleiden nokka-akseliton venttiilikoneisto syntyi minun kynästäni

- Mustamakkara on oikeasti hyvää

- ... kuten myös ruispuuro

- Kaikenlainen omilla käsillä tekeminen, hitsaamisesta leipomiseen, on terapeuttista ja kivaa

- Poliisi on yllättänyt minut munasillani mopon selästä yleisellä tiellä

... siinäpä ne tärkeimmät

Viimeisen ehkäpä aiheellisena selvennyksenä: Tapaus sattui yli 20 vuotta sitten kun olin 15-16v. Saunoimme kaverien kanssa ja aloimme lyömään vetoa siitä kuka uskaltaa ajaa pisimmälle yleistä tietä munasillaan... ja tottakai poliisit tulivat vastaan... ja tottakai juuri minä olin se jonka mopo teki tulppaan piikin... ja tottakai paikallinen poliisi oli erään samalla luokalla olleen tytön isä :) :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen laulanut virsiä kirkon etupenkissä suorassa TV-lähetyksessä joskus 70-luvun alussa

Mä olen tehnyt ton saman 80-luvulla Helsingin Metodisti kirkossa  :P

Olen ollut Finnairin Reittilennoilla Presidenttien Tarja Halosen (virassa), Martti Ahtisaari (virassa) sekä Mauno Koivisto (ei virassa) kanssa. Lennot oli HEL-RVN, HEL-OUL, HEL-TKU. Ja Maran kanssa uudestaan hänen pressakautensa jälkeen HEL-FRA Lufthansalla.

Olen ostanut Mikro pop-cornia vaikka en omista Mikroa - toki tämä tekee minusta tyhmän eikä ainutlaatuisen :D

Ainii...(edit) tämä on varmaan melko ainutlaatuista... olen joutunut JFK:n kentällä täydelliseen, siis täydelliseen, ruumintarkastukseen... :'(

Nappasivat mut AY006:n check-in jonosta. Syynä (ilmeisesti) oli että matkatavarana oli vain selkäreppu - eihän kukaan matkusta Ameriikasta Eurooppaan vain selkärepun kanssa saati viivy New Yorkissa vain kahta päivää! Siinä ei auttanut Lentoyhtiön/Ilmailulaitoksen ID-kortit (jotka repustani löysivät)... ehkä vain pahensivat asiaa. Päästivät kuitenkin menemään kun ei mitään epäilyttävää (paitsi vähän kakkaa) löytynyt.

Siinä sitten istuttiin 8 tuntia pylly kipiänä kahden yli 100-kiloisen haisevan venäläisen välissä - mahtava reissu.  :-\

Toki tämä tapahtui Joulukuussa 2001 jolloin Amerikkalaiset olivat aivan erikoisen friikkeinä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä olin taasen Mäkisen kartturin Mannisenmäen pojan kanssa samassa esikoulussa, ja tätänykyä samalla yläasteella  ;D

Etpäs ole ainoa joka oli samassa esikoulussa hänen kanssaan.  ::) Jos sitä erästä Espoossa sijaitsevaa esikoulua tarkoitat... =)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Etpäs ole ainoa joka oli samassa esikoulussa hänen kanssaan.  ::) Jos sitä erästä Espoossa sijaitsevaa esikoulua tarkoitat... =)

Kyllä oli tamperelainen esikoulu, monessakohan on ollut ko. henkilö  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin ja olen syönyt Kari Tapion tekemiä pullia!

Olen nähnyt Kari-Tapion Pihtiputaan Shell-huoltamolla viime talvena !  :thmbup:

20 vuotta sitten näin Kirsti Paakkasen ajavan mustaa Jaguaariaan Espoossa.

Eniten olin ihmeissäni Berliinissa ( 1996 ? ) kun törmäsin fyysisesti Katarina Wittiin kadulla ( during her photoshoot ) hän tuntui hyvin pehmeältä...McGyveria en nähnyt lähistöllä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Myin pari vuotta sitten Teppo Nummiselle tervaleppäpaneelia ja muuta rakennustarviketta. :P

Eilen taasen myin musiikki- ja soitinyhtye Diablon laulajakitaristi Nygårdille parisataa metriä ripaa. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ostivat valmiiksi suunnitellun, mutta ei vielä aloitetun kolmiasuntoisen rivitaloprojektin! Keskimmäinen asunto jaettiin epäkristillisesti lähes tasan päätykämppien kesken. Talo ei muutenkaan kaikin puolin vinona ja viuhkamaisena ollut erityisen tavanomainen ;)

Joku hömppälehti kirjoitti pytingistä täysin asiantuntemattoman jutunkin, mainiten disainin olleen Saken käsialaa. Tämä piti paikkansa toki vain sisustuksen suhteen, eksteriööri oli toimiston linjaa. Sinänsä prokkis oli piristävä poikkeus arkeen ja rakennuttajan kanssa kaikki pelasi mukavasti.  :thmbup:

(Niin, Sakkehan oli silloin Kirsi Salon kanssa...)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tiedän, että foorumilla on lisäkseni ihmisiä jotka ovat istuneet de Havilland Mosquiton prototyypin ohjaamossa ja ihmisiä jotka ovat laulaneet kanssani Hoosianna-virttä hampurin suomalaisessa merimieskirkossa, päätyen seuraavan yön yöradio läheteykseen  ::)

Mutta minä olen ollut rakentamassa Queen Mary II laivaa http://en.wikipedia.org/wiki/RMS_Queen_Mary_2

Ja toki montaa muutakin isoa risteilijää...

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

• Olen mukana 100-klubissa (eli 100 kaljasnapsia 100 minuuttiin, ei saa käydä tarpeilla, yksi snapsi/minuutti, ei saa laatata - jotta suoritus hyväksytään. Tämän näköistä:
    )

• Olen nähnyt britneyn 3m päästä tämän "hyvinä vuosina" :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen matkustanut Kreikan Haniasta MD-11 koneella Helsinkiin. Olen istunut melkein vierekkäin suomen kuulantyöntäjien, Arsi Harjun, Conny Karlssonin ja Tepa Reinikaisen vieressä Mynchenistä helsinkiin saksan kesäkisojen jälkeen vuonna 2002. Arsi vielä sano meille HK:lla päivää :thmbup: Myös muita julkkiksia kuten Jussi Lampi, Paula Koivuniemi ja Olli Hokkanen ;D on tullut nähtyä läheltä koneessa.

EDIT: Niin joo ja Kimmo Timosen isä, Jukka Timonen on suunnitellut meidän autokatoksen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään