Guest Hannuuotila

Olenko ainutlaatuinen?

133 viestiä aiheessa

Olen matkustanut Kreikan Haniasta MD-11 koneella Helsinkiin.

Niin olen minäkin, ainakin muistaakseni.. Olin nääs niin pieni, etten ole enää varma ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ostivat valmiiksi suunnitellun, mutta ei vielä aloitetun kolmiasuntoisen rivitaloprojektin! Keskimmäinen asunto jaettiin epäkristillisesti lähes tasan päätykämppien kesken. Talo ei muutenkaan kaikin puolin vinona ja viuhkamaisena ollut erityisen tavanomainen ;)

Joku hömppälehti kirjoitti pytingistä täysin asiantuntemattoman jutunkin, mainiten disainin olleen Saken käsialaa. Tämä piti paikkansa toki vain sisustuksen suhteen, eksteriööri oli toimiston linjaa. Sinänsä prokkis oli piristävä poikkeus arkeen ja rakennuttajan kanssa kaikki pelasi mukavasti.  :thmbup:

(Niin, Sakkehan oli silloin Kirsi Salon kanssa...)

Olisko heittää kuvaa putkelle ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei enää mahdollista-sarjaa:

olen istunut suomalaisessa henkilöautossa matkan läpi Ruotsin etelästä pohjoiseen vasemmanpuolisessa liikenteessä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ehkä itse niinkään, mutta olen naimisissa henkilön kanssa, joka valittiin Forbes-lehden toimesta 25 vaikutusvaltaisimman matkailualan naisvaikuttajan joukkoon muutama viikko sitten.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

[*]Olen mukana 100-klubissa (eli 100 kaljasnapsia 100 minuuttiin, ei saa käydä tarpeilla, yksi snapsi/minuutti, ei saa laatata - jotta suoritus hyväksytään. Tämän näköistä:

)

Tuosta tulee kyllä 1000p. meikäläiseltä! Karseeta katsottavaa juutuubista...

Toisaalta, näin suomalaisesta näkökulmasta. Jos snapsi = 4 cl niin 100 snapsia 4 litraa, joten 8x 0,5l pönttöä. No tuo aikaraja on ehkä paha.

Pakko kokeilla joskus! Hieno klubi!  :thmbup:

LND

ps. onko ruåttalaisten snapsi 3cl?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuosta tulee kyllä 1000p. meikäläiseltä! Karseeta katsottavaa juutuubista...

Toisaalta, näin suomalaisesta näkökulmasta. Jos snapsi = 4 cl niin 100 snapsia 4 litraa, joten 8x 0,5l pönttöä. No tuo aikaraja on ehkä paha.

Pakko kokeilla joskus! Hieno klubi!  :thmbup:

LND

ps. onko ruåttalaisten snapsi 3cl?

Siis pahinta siinä on ne säännöt, eli kun vedät noita snapsilaseista, niin siinä tulee pikkasen ilmaa, ja pikkasen vaahtoa joka kerta, joka täyttää vatsan kohtuullisen hyvin. Jos noita vetäisi esim tuopista, niin sujuisi kyllä helpommin. Ja tosiaan se vauhti ainoastaan 1 minuutissa, voi tulla aikamoisena yllätyksenä miten nopeasti se siinä lopussa menee. Tämä on näitä opiskelun hienouksia, kaikkea oppii  :thmbup: Ja yllättävän vaikeaa näyttää olevan tuon suorittaminen. Mutta löytyyhän niitä jotka pystyvät tuon täysin ongelmittakin vetämään. En usko että on 3cl, kyllä heillä taitaa tuo 4 olla ihan kuten meilläkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

[*]Olen mukana 100-klubissa (eli 100 kaljasnapsia 100 minuuttiin, ei saa käydä tarpeilla, yksi snapsi/minuutti, ei saa laatata - jotta suoritus hyväksytään. Tämän näköistä:

)

YÖK  :o Miksi miehet on tyhmiä  :P

Mahdollisesti olen ainutlaatuinen kun liittyä tämä miesten foorumi "Rekisteröitynyt:  01.02.05, 20:46"  ja häiritä Teitä vieläkin ;D

Cathy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen soittanut seuraavilla lavoilla Helsingissä, paneeko joku paremmaksi?

Tavastia 3x

Natsa/N-klubi

Kulttuuritalo

Vanha

Finlandiatalo

Yliopiston juhlasali

Lepakkoluola

ELMUn kansanjuhla/Kaivari

Kill City

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tavastia 3x

Natsa/N-klubi

Kulttuuritalo

Vanha

Finlandiatalo

Yliopiston juhlasali

Lepakkoluola

Kill City

Määrässä ainakin ;) Mainituista tosin vain Tavastialla ja Finlandia-talossa.

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tavastia 3x

Natsa/N-klubi

Kulttuuritalo

Vanha

Finlandiatalo

Yliopiston juhlasali

Lepakkoluola

Kill City

Kill Cityssä soittamisesta saattaa kyllä piste kilahtaa. Maukan kanssa vissiin?

Mahdollisesti olen ainutlaatuinen kun liittyä tämä miesten foorumi

Et sinä sentään ainoa tyttö ole täällä. Tuolla pääsee vain harvinaiseksi ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen ollut kolmas päässälaskukilpailussa. Ensin en meinannut päästä edes mukaan, mutta osallistujien määrästä johtuen järjestivät lisäkarsintaerän.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Maukan kanssa hyvinkin Kill Cityssä, Wallininkatu 4:ssä. Siinä korttelissahan on nykyisin Kuntaliiton punatiilirakennus.

Kyseisen keikan taltioi filmille independent-filmiputiikki Epidem, ja siitä tehty lyhennelmä tuli TV1:stä jonain yönä. 16 mm filmi jäi minulle, mutta on ikävä kyllä kadonnut. - Siellä Kill Cityn kellarissa tehtiin myös lukuisia demoäänitteitä, esim. Sehr Schnellin ja muiden Kallion pikkubändien. Äänittäjänä olin muiden mukana minäkin.

Vielä olisi ollut heittää tiskiin seuraavatkin areenat:

Temppeliaukion kirkko

Taivaskallion juhannus 1965  ;D

Suurkirkko

Balderin sali

Mellunmäen ostoskeskuksen terassi

Hykkylän lyseon juhlasali

Käpylä kirkko

Ravintola Bacchus

;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joo, on täällä muitakin tyttöjä... ;)

tuossa kun luin ketjua läpi, tuli tällaisia mieleeni...

*lensin lentolupakirjan heti 17-18 vuotiaana, tosin se ei ole enää voimassa... :(

* Tunnen muuten tuon Conny Karlssonin, jonka joku mainitsi tuolla aiemmin, ollaan oltu porukalla keilaamassa Turussa viime keväänä

* Sairastan Crohin tautia, joka romutti haaveeni päästä liikennelentäjäksi

* jo 5-vuotiaana halusin lain voimaan, jotta naiset pääsevät myös armeijaan - kuitenkin se jäi käymättä... kts. ylempi kohta...

* Olen toiminut Jämi Fly Innissä järjestyksenvalvojien esimiehenä... (jos tämä jäi jollekin vielä epäselväksi)

*Olen tänä kesänä ollut töissä Lahden F1-venekisoissa, RMJssä ja Ruisrockissa, edessä on vielä Iron Maidenin molemmat keikat sekä Seinäjoen vauhtiajot...

siinä näitä mun ainutkertaisuuksia, muutama muukin olisi, mutta jätetään ne kertomatta... ihan kaikki ei kestä päivänvaloakaan ... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joo, on täällä muitakin tyttöjä... ;)

tuossa kun luin ketjua läpi, tuli tällaisia mieleeni...

*lensin lentolupakirjan heti 17-18 vuotiaana, tosin se ei ole enää voimassa... :(

* Tunnen muuten tuon Conny Karlssonin, jonka joku mainitsi tuolla aiemmin, ollaan oltu porukalla keilaamassa Turussa viime keväänä

* Sairastan Crohin tautia, joka romutti haaveeni päästä liikennelentäjäksi

* jo 5-vuotiaana halusin lain voimaan, jotta naiset pääsevät myös armeijaan - kuitenkin se jäi käymättä... kts. ylempi kohta...

* Olen toiminut Jämi Fly Innissä järjestyksenvalvojien esimiehenä... (jos tämä jäi jollekin vielä epäselväksi)

*Olen tänä kesänä ollut töissä Lahden F1-venekisoissa, RMJssä ja Ruisrockissa, edessä on vielä Iron Maidenin molemmat keikat sekä Seinäjoen vauhtiajot...

siinä näitä mun ainutkertaisuuksia, muutama muukin olisi, mutta jätetään ne kertomatta... ihan kaikki ei kestä päivänvaloakaan ... ;)

Wow, mikä nainen :)

Crohnin tauti todella luokittelee yksilön kohtuullisen ainutlaatuiseksi (vain muutama per satatuhatta?) Oma urani "Suomen kaikkien aikojen parhaaksi hävittäjälentäjäksi" sentään katkesi jo ennen testejä proosallisesti silmän taittovirheeseen - tai no, ehkä tuon haaveen saavuttamisen esteenä olisi ollut pari muutakin ihan pikku juttua  :-[

Niin, juu, oliko täällä muita, joiden pikkusisko on läpsäissyt paavi Johannes Paavali II:ta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tavastia 3x

Natsa/N-klubi

Kulttuuritalo

Vanha

Finlandiatalo

Yliopiston juhlasali

Lepakkoluola

Kill City

Mullakin on enemmän määrää kuin laatua, tuossa mainituista mestoista näissä en ole ollut itse lauteilla:

Kulttuuritalo

Finlandiatalo

Yliopiston juhlasali

Kill City

Mitä mä tuossa laskeskelin että Helsingissä on about 50 eri paikkaa (sis. klubeja, kuppiloita, N-taloja, ulkoilmakeikkoja, terasseja, hää/synttäri- ja kissanristiäiskeikkoja jne jne...) joissa on "lauteilla" oltu. Huomasin myös että olen ollut Helsingissä keikalla yli 100 kertaa vuosien varrella. Tavastialla muistaakseni 12 kertaa ja alakerran Semifinalissa ainakin yhtä monta kertaa.

Keikkapaikoista kummallisin on ehkä jenkkien suurlähetystö kaivarissa jossa oon ollu keikalla useamminkin, siellä on ollut tähän astisista keikoista tiukin turvatarkastus. Olenko siis ainutlaatuinen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toki kunnia kaikille keikkamuusikoille, sehän on ainakin Suomen mittakaavassa silkkaa hyväntekeväisyyttä. Mutta keikkapaikkana Kill City on kyllä aika legenda. Se ei kauaa ollut eikä ollessaan ollut mitenkään suuressa arvossa. Meille punk-sukupolven lapsille se tuli tutuksi, jos ei asunut Helsingissä 70-luvun lopussa, elokuvasta Täätä tullaan elämä. Lepakon tietysti tietää kaikki.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

- Pidin (ryhmäni tuella) rippileirillä kiitospuheen jumalanpalveluksessa mm. dummyz -karamelleistä.

- Salama on iskenyt n. metrin päähän minusta.

- Pidän myrskyistä.

- Kerron lisää, jos/kun tulee mieleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään