Guest Hannuuotila

Olenko ainutlaatuinen?

133 viestiä aiheessa

- Olen tehnyt tulikävelyn, eli kävellyt paljain jaloin hehkuvilla hiilillä, mikä on ollut parhaita kokemuksiani ikinä.

- Olen ollut mukana Kampin kauppakeskuksen peruskiven muuraustilaisuudessa, ja myös heittänyt lapiollisen laastia Kampin peruskiveen, missä nyt lepää sen päivän Hesari sekä lajitelma senaikaista valuuttaa. En vaan muista - enkä löydä tietoa - oliko se touko/kesäkuuta 2002 vai 2003. Sen muistan, että Suomen pääministeri Anneli Jäätteenmäki piti puheen siinä tilaisuudessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muusikot ja minä-sarjaa:

Frank Zappa tarjosi minulle tulta tupakkaan.

Olen haastatellut Phil Collinsia silloin, kun sillä oli vielä tukkaa päässä  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asiallinen pulpettikattojuttu ja hyvin funkkishenkinen...hyvin olette läksynne Malmiolla lukeneet.

1998 paikkeilla duunasin parin kaverin kanssa  ( Petri Kokko + Mika Petäjä ) tornitaloehdotuksen Eiranrantaan Helsingissä. Kohteesta tekemäni pienoismalli häipyi kilpailunasettajalta ja muutenkin meidät heitettiin terhakoine pistetaloinemme alaluokkaan...tornit kuitenkin tulivat voittaneiden lamellitalojen tilalle. Anteeksi kuvan huono laatu, mutta emme vastanneet toteutuksesta. Suunnittelemamme pistetalot olivat sirompia ja niitä oli 12 ( 8-12 krsta korkeita ) ja jokaisesta huoneistosta oli merinäköala...nythän näin ei ole.

http://vidslib.com/index.php?view=4617458

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, tämän vaikutelman olen täällä saanut  :thmbup:

hö teidän kanssanne... mut kiits... , ihan tässä punastuu...

Mutta tulipa tuosta peruskivenmuurauksesta vielä mieleeni, että olen ollut Jämi Areenan peruskivenmuurauksessa mukana ja käynyt sinnekin kiskaisemassa lapion... Silloisen kollegani Päivin kanssa.

Ja Seinäjoella tuli myös aika ainutlaatuinen homma, Ajelutin Thin Lizzyn bändin jäseniä keikan jälkeen yöllä hotellille...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään