Kirjoitettu Toukokuu 21, 2008 Mites kulkeminen kunnon kuvauspaikoilla toimii nyt käytännössä, kun harjoitus on alkanut? Itse olen ADEXin tiimoilta kiinni pääjohtokeskuksessa, mutta mitä viime viikolla Pirkkalan tukikohdan puolella kävin pyörähtämässä ja spollejen tornihuhujen perusteella olen kuullut, niin vaikutti aika tiukalta kuvailujen suhteen. Kiinnostaisi kuulla totuus paikanpäällä olleiden kuvaajien puolelta. //b Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 21, 2008 Mites kulkeminen kunnon kuvauspaikoilla toimii nyt käytännössä, kun harjoitus on alkanut? Itse olen ADEXin tiimoilta kiinni pääjohtokeskuksessa, mutta mitä viime viikolla Pirkkalan tukikohdan puolella kävin pyörähtämässä ja spollejen tornihuhujen perusteella olen kuullut, niin vaikutti aika tiukalta kuvailujen suhteen. Kiinnostaisi kuulla totuus paikanpäällä olleiden kuvaajien puolelta. //b Mitä sivusilmällä eilen katselin, niin varsin asialliseen sävyyn SP ohjasi väärin pysäköineitä vaihtamaan paikkaa. Jalkaisin liikkuneiden tekemisiin eivät mielestäni puuttuneet, kunhan kuvaajat pysyivät aidan oikealla puolella. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 21, 2008 Oisko tonne mitään järkeä lähteä tulevana lauantaina? Joku kellonaika, milloin koneita näkee mahdollisesti ilmassa, kiitos. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 21, 2008 Oisko tonne mitään järkeä lähteä tulevana lauantaina? Joku kellonaika, milloin koneita näkee mahdollisesti ilmassa, kiitos. ADEX:n puitteissa ei viikonloppuisin lennetä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 21, 2008 ADEX:n puitteissa ei viikonloppuisin lennetä. Kiitoksia tiedosta. Mikähän mahtaisi olla paras arkipäivä ensi viikosta, siis Pirkkalassa? Rissalaan asti en lähe ajamaan! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 21, 2008 Oisko tonne mitään järkeä lähteä tulevana lauantaina? Joku kellonaika, milloin koneita näkee mahdollisesti ilmassa, kiitos. Adex lentäjät vetää kossua kaksin käsin, raukat eivät edes löytäis ohjaamoon. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 21, 2008 Kiitoksia tiedosta. Mikähän mahtaisi olla paras arkipäivä ensi viikosta, siis Pirkkalassa? Rissalaan asti en lähe ajamaan! Kannattaa säiden mukaan valita se päivä, lentotoimintaa isossa harjotuksessa on kyllä joka arkipäivä sään salliessa 9-19 välillä. Tarkemmat kierrosaikataulut taitaa olla punaleimatussa paperissa niin en niihin mene. Perjantaina ei kannattane enää tulla, koska se on palautepäivä ja lentotoimintaa ei näillä näkymin liiemmin ole. //b Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 21, 2008 Kannattaa säiden mukaan valita se päivä, lentotoimintaa isossa harjotuksessa on kyllä joka arkipäivä sään salliessa 9-19 välillä. Tarkemmat kierrosaikataulut taitaa olla punaleimatussa paperissa niin en niihin mene. Perjantaina ei kannattane enää tulla, koska se on palautepäivä ja lentotoimintaa ei näillä näkymin liiemmin ole. //b Punaleimaisiin papereihin tuskin tarvii mennä vaan adex kotisivujen tieto riittää varmasti ihan hyvin. Nousut tapahtuvat pääsääntöisesti noin klo 10.00, 13.30 ja 17.30. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 21, 2008 Ovat vedelleet parina viime päivänä Miraget ja herhiläiset ahkerasti muodostelmaa kimpassa ympäri Tamperetta, mukavaa katsottavaa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 21, 2008 Punaleimaisiin papereihin tuskin tarvii mennä vaan adex kotisivujen tieto riittää varmasti ihan hyvin. Nousut tapahtuvat pääsääntöisesti noin klo 10.00, 13.30 ja 17.30. Joskin tieto kentällä kertoo, että koko ensi viikolla ei lennetä, kuin kahta keikkaa per päivä... Mutta siis jos tuonne lähtee, kannattaa varata mahdollisuuksien mukaan koko päivä. Mielellään kaksi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 21, 2008 Lennetäänkö nyt perjantaina Tampereella myös viimeinen lento? Entä onnistuuko Kuopion kentän läheisyydessä yöpyminen helposti muutenkin, kuin makuupussin kanssa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 21, 2008 Entä onnistuuko Kuopion kentän läheisyydessä yöpyminen helposti muutenkin, kuin makuupussin kanssa? Ainakin tällaista tarjontaa löytyy, Hotelli- ja leirintäalueopas, Kuopio. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 21, 2008 Do di... Liput ADEX: iin Rissalaan on ostettu. Nyt pitää vaan valita, ensi maanantaina vaiko tiistaina. Eli AY: llä. Pitäiskö perhana bunkatakin siellä? -jukka Ps. Kelejä ensi viikolle ... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 22, 2008 Do di... Liput ADEX: iin Rissalaan on ostettu. Nyt pitää vaan valita, ensi maanantaina vaiko tiistaina. Eli AY: llä. Pitäiskö perhana bunkatakin siellä? -jukka Ps. Kelejä ensi viikolle ... Löysitkö jostain halvat liput? Minulle AY tarjoaa yli 200€ menopaluusta ja Blue1 vähän alle. olen varmaan kuukauden kytännyt Blue1:n hintoja ja paras tarjous oli 135€ VR + bussi makaisi myös reilusti yli sen satasen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 22, 2008 Löysitkö jostain halvat liput? Minulle AY tarjoaa yli 200€ menopaluusta ja Blue1 vähän alle. olen varmaan kuukauden kytännyt Blue1:n hintoja ja paras tarjous oli 135€ VR + bussi makaisi myös reilusti yli sen satasen. Oletko katsonut mitä Finncomm tarjoaa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 22, 2008 Kannattaa katsoa maijoitusta täältä: http://www.kuopioinfo.fi/finnish/perussivut/majoitus/majoitus.php Tai soittaa Kuopio Infoon, siellä on ystävällinen ja avulias henkilökunta http://www.kuopioinfo.fi/finnish/perussivut/muut_sivut/ota_yhteytta.php Numero sivun oikeassa reunassa. Ville Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 22, 2008 Oletko katsonut mitä Finncomm tarjoaa? Aikataulut ei toimi. Lento oli perillä joskus kahdeksan aikoihin ja lähtee kotiin 11.45. Minulle ainoa päivä käydä kuvaamassa on ensi viikon torstai. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 22, 2008 Ajattelin... Josko menis sunn iltana Kuopijoon ja pälyilis siellä jossain yön. Aamulla olisi valmiina, kun lentotoiminta alkaa. Makuupussin kanssa jonottamaan hyvää kuvauspaikkaa . HEH! No, ehkä kuitenkin viisaampi mennä ma tai ti aamuna ekalla koneella. Ja vikalla pois! -jukka 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 22, 2008 Joskin tieto kentällä kertoo, että koko ensi viikolla ei lennetä, kuin kahta keikkaa per päivä... Mutta siis jos tuonne lähtee, kannattaa varata mahdollisuuksien mukaan koko päivä. Mielellään kaksi Kyllä kannattaa Rissalassa pistäytyä jos vaan suinkin pääsee.Ilmat on ollu aikas mukavia.Pirkkalassa kun kävin,ni melki satoi.Kuopijossa oli koko päivä hyvä ilma ja iltapäivä varsinkin..a'vot Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 22, 2008 Aikataulut ei toimi. Lento oli perillä joskus kahdeksan aikoihin ja lähtee kotiin 11.45. Minulle ainoa päivä käydä kuvaamassa on ensi viikon torstai. Sini-valkoisin siivin ennättää Kuopijoon 7.05. Ja jos jaksaa iltaan saakka, niin FC: llä 21.35 lähtö kotia kohti . -jukka Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 23, 2008 Onko näin ADEXin aikaan paikkoja suljettu? Entä missä on virallinen spottauslava? Kun joku ystävällinen mode tämän tänne puolelle heitti, niin lisätään, että Pirkkala kyseessä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 23, 2008 Näköjään rissalassa saa pysäköidä tienvarteen http://pasihannula.galleria.fi/kuvat/ADEX+2008+Rissala/IMG_0594.JPG Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 23, 2008 Mihinkäs Pirkkalan toinen lähtö unohtui? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 23, 2008 Mihinkäs Pirkkalan toinen lähtö unohtui? Tänään siis? Perjantai kun on, eivät varmastikaan heitä keikkaa ihan niin paljon kuin muina päivinä. Brittien poisjäänti tämän päivän operaatioista on saattanut vaikuttaa myös Pirkkalan ohjelmaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 23, 2008 Näköjään rissalassa saa pysäköidä tienvarteen http://pasihannula.galleria.fi/kuvat/ADEX+2008+Rissala/IMG_0594.JPG Eipä taida tuo avro mahtua tuosta, kun on tienvarteen pysäköity! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla