Heikki Pullinen

Löytyykö neuvoja, Windows Vista

5 viestiä aiheessa

Tuttavillani, rouva 67, herra 75, on Windows Vista.

Olin kirjautuneena ruovan tunnuksilla, imuroin Picasaa. Kone vaatikin herran salasanaa jota herra ei muistanut/tiennyt.

Löytyykö konstia ohittaa ko. kohta. Miksi ohjelma kysyy ei kirjautuneen salasanaa?

Heikki

Otsikkoa korjattu -Esa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se pyytää järjestelmänvalvojan oikeuksin varustetun käyttäjän tunnusta ja salasanaa, kun teet jotain, mihin kirjautuneen käyttäjän oikeudet eivät riitä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niinhän minä arvelin. Osaatko sanoa onko vaihtoehtoja ohittaa sitä. Yksi vaihtoehto olisi poistaa järjestelmävalvoja. Siihenkin tarvitaan salasanaa.

Heikki

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niinhän minä arvelin. Osaatko sanoa onko vaihtoehtoja ohittaa sitä. Yksi vaihtoehto olisi poistaa järjestelmävalvoja. Siihenkin tarvitaan salasanaa.

Heikki

Tuota en suosittelisi kenenkään tekevän. Kun koneessa pitää olla se Järjestelmän valvoja muuten siihen ei saada asennettua mitään. Ja oikeasti se on sisäänrakennettu joten sitä ei voi poistaa. Eli varmaankin UAC on se toimiva ohjelma joka tässä nostaa meteliä. Ainoa keino on syöttää se salasana muuten Vistan oma turvallisuus kärsii ja Rouva voi vahingossa asennella koneeseen vaikka mitä ei toivottua sisältöä.

Eli kysyt herralta salasanan jotta voit sen Picassan asentaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos vinkistä. Rouva vielä jotenkin hallitsee asiat. Herra ei ole kiinnostunut lainkaan. Welhon mies asenteli systeemin aikanaan. Rouva poissa paikalta. Ja ukko pihalla kuin lumiukko. Saas nahdä vieläkö sen salasanan löydämme.

Heikki

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään