Arne Wallen

Älä syö koneessa

17 viestiä aiheessa

Iltalehti tälle päivälle kertoo:Jos haluat selättää aikaeroväsymyksen heti alkuunsa, älä syö koneessa.Syöminen vasta määränpäässä helpottaa amerikkalaistutkimuksen mukaan sopeutumista.Jatko omia jorinoitani. ::)

Eli lentoyhtiöt ovat tienneet tämän jo pitkään, ovat paitsi, Joidenkin jotka vain lentävät Businessluokassa, kohdalla tarjoilleet pöperöä jota syö vain hiirvittävässä nälässä.

Juttu luettavissa siv.10 alalaita.

;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo ja minä olin vaan katkera kun vaimo toi kotiin pussillisen lihapiirakoita ja lähti tyttöjen kans konserttiin.

Ajatelkaa jos minä toisin hiukka huikopalaa kotiin ja lähtisin tyttöjen kans konserttiin. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Iltalehti tälle päivälle kertoo:Jos haluat selättää aikaeroväsymyksen heti alkuunsa, älä syö koneessa.Syöminen vasta määränpäässä helpottaa amerikkalaistutkimuksen mukaan sopeutumista.Jatko omia jorinoitani. ::)

Eli lentoyhtiöt ovat tienneet tämän jo pitkään, ovat paitsi, Joidenkin jotka vain lentävät Businessluokassa, kohdalla tarjoilleet pöperöä jota syö vain hiirvittävässä nälässä.

Juttu luettavissa siv.10 alalaita.

;D

Esim. KLM tarjoaa [ainakin] Helsinki-Amsterdam -välillä aivan syömäkelvotonta pastasotkua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katsoin ,tänään iltapäivällä , Airbussin A380 neitsytlennolla otettua  dokumenttia telkkarista.

Siellä syötiin  kukka-istutuksia  ruuan seassa ja dokattiin kallista ( sievästi ) koko ajan.

Näkymä ja kuvaukset olivat kuin hienon hotellin keittiöstä. ;D

Lentämisestä ei tietoakaan, mitä nyt muutaman minuutin ohjaamonäkymiä ja simuun menoa.

Jäi sellainen mielikuva, että tuo A380 on paras lentävä ravintola. Siis ihmisiä viedään soppakattilan kanssa eri kaupunkeihin.

Ole siellä sitten syömättä ;D ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sinänsä hassua että Tampere-Helsinki-Ivalo ja takaisin aiheuttaa yleensä pahemman jetlagin kuin mannerten väliset lennot vaikka tuolla matkalla harvoin tulee syötyä mitään ja varsinkin menomatkalla nesteytyksestä pidetään erittäin tarkasti huolta. Olen kehittänyt teorian että kyse on Napapiirin ylittämisen aiheuttamasta ilmiöstä koska Tampere-Helsinki-Rovaniemi reitillä ei esiinny läheskään yhtä pahaa jetlagia.

Jos joku on joskus ylittänyt eteläisen napapiirin lentokoneella niin voisi kertoa josko myös siellä esiintyy vastaava ilmiö.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo ja minä olin vaan katkera kun vaimo toi kotiin pussillisen lihapiirakoita ja lähti tyttöjen kans konserttiin.

Ajatelkaa jos minä toisin hiukka huikopalaa kotiin ja lähtisin tyttöjen kans konserttiin. :P

Kandee kokeilla :thmbup:.

-jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kertokaas kokeneemmat, miten se VOISI olla erityisempää edes parin viikon aikana...

-Nimim. Käsi rakkuloilla...  :thmbdn:

Siis sinäkö olit tyttöjen kans konsertissa. :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Esim. KLM tarjoaa [ainakin] Helsinki-Amsterdam -välillä aivan syömäkelvotonta pastasotkua.

Ei ne Finskinkään lomalennoilla ole kovin gurmee-erikoisruokavalio: mulla on laktoosi-intorelanssi ja oli sen mukainen ruoka tilattu lennolle Oulusta Rodokselle lokakuussa 2004. No, ruokana oli jotain hemmetin papumössöä. Kun stuertilta kysyin syytä tähän niin sanoivat että on säästösyiden vuoksi kaikilla erikoisruokavalioasiakkaille samaa p***aa. BA:n NMNL (No Milk No Lactose) safka on ollut parasta tähän mennessä syötyä. Kyseiset ateriat olivat yhtä hyviä (voiko näin sanoa  :-\) kuin normiruoka koneessa lennolla LHR-SFO.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole kehumista Atlannin ylilennollakaan KLM:n tarjoilussa.

Virginillä oli mielestäni hiukan paremmat ruoat, vaikkei mitään erikoisen hyvää sekään.

Taidan kuitenkin silti jatkossa matkustaa Virginillä, oli vähiten rasittava turistiluokkamatkustajakokemus poislukien

tosi kiireinen vaihto Lontoossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole kehumista Atlannin ylilennollakaan KLM:n tarjoilussa.

Virginillä oli mielestäni hiukan paremmat ruoat, vaikkei mitään erikoisen hyvää sekään.

Taidan kuitenkin silti jatkossa matkustaa Virginillä, oli vähiten rasittava turistiluokkamatkustajakokemus poislukien

tosi kiireinen vaihto Lontoossa.

Niin minäkin haluaisin. Olen kuitenkiin firmamme matkustuspolitiikan viaton uhri ja sanavaltani lennon valinnan suhteen on suht. mieto...  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika veret seisauttavaa se pastasotku kyllä oli, mutta nälkäisenä tuli syötyä sitäkin. Sen voimin jaksoi hyvin hotellin ravintolaan  ;)

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään