Pasi Ruuth

Igorin kolmimukinen - EFHK 30.5.

12 viestiä aiheessa

Tervicko!

Nimipäiväyllätys tuli aamuseiskalta ja lähti kasin jälkeen. Sori sutusta!

RA-85800

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tupolev= ainoa oikea lentokone lainatakseni erästä käyttäjää ;D Ei siinä mitään, hieno laitos.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hetken luulin, otsikon luettuani, että nyt puhuttaisiin oikeasta ilmailun legendasta. Igor Sikorskystä. Mutta paskat.

Oma vikani, kait jo sana "muki" olisi asian pitänyt paljastaa.  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hetken luulin, otsikon luettuani, että nyt puhuttaisiin oikeasta ilmailun legendasta. Igor Sikorskystä. Mutta paskat.

Oma vikani, kait jo sana "muki" olisi asian pitänyt paljastaa.  :-[

Tervicko!

Sorgen, ei ollut tarkoitus hämätä. Aiemmin joku taisi referoida md11:tä vai oliko se Tristaria juuri nimellä "kolmimukinen". Ja ehkäpä olisi ollut selvempää käyttää Iivana-nimeä. ;)

Anyway: yllättävää sinänsä, että olin ainoa kohdalle osunut. Yleensä mikään kone ei mene foorumilaisten kennojen ohi. Itse osuin paikalle sattumalta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Anyway: yllättävää sinänsä, että olin ainoa kohdalle osunut. Yleensä mikään kone ei mene foorumilaisten kennojen ohi. Itse osuin paikalle sattumalta.

Ei kannata olla noin varma :P Kaikki kun nyt ei vain yksinkertaisesti postaa kuviaan näytille ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kerpele soikoon minkä missasin. Kysysisin vielä että, minkähän takia tuo tuli?

Olisko taas tuonut matkustajia ... kuten olen monesti todennut  ??? Matkustajakone yleensä kuljettaa matkustajia  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olikohan tuo nyt taas sellainen viesti mikä oli ihan pakko tänne lähettää  ???

Oli .. Kerro miten kysymykseen olisi voinut vastata paremmin ?? .. en osannut vastata kun tyhmästi  :D

Toivottavasti osaat itse kertoa paremmin mitä matkustajakone tekee täällä  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olikohan tuo nyt taas sellainen viesti mikä oli ihan pakko tänne lähettää  ???

Silleen vastataan kun kysytään. entä oliko oma viestisi tarpeellinen  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla