Juho Vastapuu

Ohi on 1710!

32 viestiä aiheessa

Onnea vaan kaikille, lakin väriin katsomatta. Arttu tuossa sanoikin, että työ alkaa vasta nyt. Älkää masentuko, vaikka elämä pelaisikin filunkipeliä teidän kustannuksella joskus. Tämmöistä tää taapertaminen vaan on. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oli sitten eilen mukavat taksijonot keskustassa tämänkin kansallisen ryypiskelypäivän johdosta  :laugh: Soitin 3 aikaan taksin ja 6 aikaan olisi takseja irronnut tilauksesta, joten kävelin rautatientorin taksitolpalle. Jonon hänniltä tuskin näkyi jonon toiseen päähän ja 5 aikaan aamuyöstä pääsi vihdoin Volvon lämmitetyille takapenkeille istumaan  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No huh, aika panostajia tuntuu olevan foorumilla. :o

Oma lukuaineiden keskiarvo 7.4  :-[ Tuli vähän nukuttua toi yläaste. Omnian autoasentajalinja kutsuu syksyllä... toivottavasti.

Ykkös toiveena oli Varian Lekoasennuslinja, mutta eipä tullut kutsua pääsykokeeseen. :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ysi loppu ja lukuaineiden KA 8.16. Stipendit sivu suun muunmuassa tekusta, stipendin vei henkilö jota itse opetin käyttämään hitsauslaitetta  :thmbup:

Enkusta kymppi ja kaikki tehtävät mitä tunneilla annettiin tein oikein n.15 minuutissa jonka jälkeen lisätehtäviä.. Harrastuneisuustipendiä ei tippunut tähän osotteeseen.

Kotitalous 10, lukuvuoden aikana palautin 6 kappaletta kotityölistoja (á 20 työsuoritusta per lista) 10- pakollisesta työsuorituslistasta ja 9+ portfoliosta, ei stipendiä harrastuneisuudesta.

Toki voi olla, että oon tehny liikaakin hommia aineissa, jotka menevät kuin vettä vaan ja stipendit on annettu niille kenen on oikeasti tarvinnut tehdä kunnolla töitä saadakseen hyviä numeroita. Muutenkin stipendit meni niille "Ah niin ihana, ah niin mukava opettaja, etkö tarkastakkaan eilisen läksyjä" tyypeille. Mä taas taidan olla se vattumainen ihminen joka sanoo asiat niinkun ne on, eikä niinkun opettaja tykkää sen kuulla  :-\

Lukio oli ekana vaihtoehtona, tosin lekoasentajaksi alkoi mieli tekemään aikalailla. Tosin se pääsykokeiden matemaattinen osio saattoi kusasta ja huolella. Haastattelussa muutenkin meininki muuttui jäätäväksi kun haastattelijoille kävi ilmi, ettei mulla ole mitään kytköksiä ilmailuun mistään suunnasta. Rupesin oikeasti kelaamaan, että onko ne "ilmailukytkökset" joku kirjoittamaton vaatimus ko. linjalle pääsyyn, koska haastattelijoiden suut tosiaan nyrpähtivät totaalisesti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään