Juho Vastapuu

Ohi on 1710!

32 viestiä aiheessa

No niin, peruskoulu on sitten meikäläisen osalta suoritettu. Ja omansta mielestäni vielä hyvillä numeroilla  (ka. 8,85). Tästä kaksoistutkintoon  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onnitteluni kaikille opintonsa tänään päättäville ! Ja tietysti niillekin, joilla uudet opinnot ovat edessä. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onnea sulle! Mää oon menossa vasta ysille syksyllä.. Todistus tosa vieres, täytyy laskee keskiarvo ---> :thmbup:

EDIT. Keskiarvo 8.3, olen tyytyväinen :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, onnea meille kaikille peruskoulumme päättäville! Minnekäs aiotte suunnata peruskoulun jälkeen? Mä menen lukioon, toivottavasti pääsen haluamaani tällä 8,6 keskiarvolla..  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, onnea meille kaikille peruskoulumme päättäville! Minnekäs aiotte suunnata peruskoulun jälkeen? Mä menen lukioon, toivottavasti pääsen haluamaani tällä 8,6 keskiarvolla..  :-\

Ainakin täälläpäin Pohjanmaata pääsisi leikiten, amiksen kysyntä on sen verran suuri, että taitaa olla sinne kovemmat vaaitimukset kuin lukioon. Itse tuon kaksoistutkinnon jo mainitsinkin, ammattilinjana elektroniikka-asentaja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jees ammattikoulu ohi, huima 100e stipendi tuli ja 5 kiitettävää(englanti, fysiikka/kemia, terveystieto, lentokonejärjestelmät ja aerodynamiikka) päättötodistuksessa.. pitäsköhän olla ylpeä..  ;D Seuraavana joskus ehkä AMK.. mutta kunhan nyt ensin vähän aikaa töissä vielä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onnea teille ite 7 loppu ja keskiarvo huimat 8.25 jollakin ysillä oli 9.8  :o

Mullakin seiska loppu. Keskiarvo 8,31 ja lukuaineiden keskiarvo 8,61.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onnea teille ite 7 loppu ja keskiarvo huimat 8.25 jollakin ysillä oli 9.8  :o

Meidän luokalla (siis kasi luokka) on 22 oppilasta joista kymmenellä yli yhdeksän keskiarvo.. että repikää siitä.. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meidän luokalla (siis kasi luokka) on 22 oppilasta joista kymmenellä yli yhdeksän keskiarvo.. että repikää siitä.. :P

No olipa mun luokallakin ysillä yhdellä kaverilla yhden jaksotodistuksen keskiarvo tasan 10, revi sinä siitä  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ysille menossa 8.53 keskiarvolla, joka vuosi nousee pikkusen.  :P

Hieno suoritus ! Tsemppiä vaan viimeiselle luokalle ! Sen jälkeen vasta alkaa todellinen työ... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, täällä Lahdessa tuo 8,6 on juuri siinä rajalla, että pääsenkö "parhaaseen" lukioon. Olisi vain mukavaa jatkaa samassa rakennuksessa. Numeroista vielä sen verran, että enkku ja ruotsi oli 10.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään