Guest kemkim

SAS suunnittelee allianssia Finnairin kanssa?

31 viestiä aiheessa

Tällainen oli Aftonbladetissa, ilmeisesti sama mistä Ilta-Sanomien kolumnissakin vihjailtiin kun sanottiin että Finnair ja SAS tulisivat ehkä yhdistymään.

 

"Finnair+SAS borde vara sant"

 

Det skulle löna sig för flygbolagen Finnair och SAS att gå samman, anser Jörgen Lindegaard, koncernchef för SAS.

- Jag kan inte tänka mig en bättre allians än mellan Finnair och SAS, säger Lindegaard i en intervju för tidningen Kauppalehti enligt den finländska nyhetsbyrån FNB.

Jörgen Lindegaard förutspår att en förändring sker innan han lämnar SAS.

- Men jag menar inte att det skulle finnas bara ett flygbolag i Norden.

 

http://wwwa.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,501738,00.html

 

EDIT: Linkki /T

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tämähän on tämä sama juttu joka oli esillä jo viime viikolla.

Toivottavasti tämä on vain tuon yhden svenssonin märkä uni

 

Finnairistahan tätä jokavuotista lässytystä kommentoitiin jo, että "emme ole kiinnostuneet yhteistyöstä hataran talouden yhtiön kanssa". ;D

 

Se siitä. ;)

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tervetuloa remmiin Kimmo K:lle :)

 

Mutta pitää myös muistuttaa tässä vaiheessa, että tarkoitus on kirjautua koko nimellä, eikä pelkällä "nimimerkillä". Sääntö on kaikille sama. Voit joko tehdä itsellesi uuden käyttäjätilin koko nimellä, tai odottaa, että adminit muuttavat käyttäjätilisi koko sukunimelle. Ihan kumminka vaan... :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

SASsilla on tästä haaveiltu iät ja ajat mutta toive

on puhtaasti yksipuolinen.

Joitain vuosia sitten SAS ilmoitti julkisesti että

haluavat ostaa Finnairin mutta kohun noustua

lievensivät kantojaan siihen että haluavat yhteistyöhön.

 

Liitossa SAS olisi ainoa voittaja ja Finnair häviäjä.

 

Käytännössä merkitsisi sitä että suorat reitit Suomesta

supistuisivat ja Helsingista tehtäisiin ilmasilta

Tukholmaan ja Kööpenhaminaan joiden kautta

konetta vaihtamalla matkattaisiin maailmalle.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

;D LOL!

 

Tulipa tämä uutinen aikaisin tänä vuonna. Yleensä tämä Finnair ostaa SAS:n/SAS ostaa Finnairin uutisointi ajoittuu enemmän loppu vuoteen.... Nyt aletaan odottamaan "talvi yllätti autoilijat" ja "Suomi voittaa Euroviisut" uutisia. Samaa hölynpölyä kaikki.... ;D

SAS ja Finnair on yritetty naittaa siitä lähtien kun Aero ei lähtenyt mukaaan pohjoismaiseen lentoyhtiöön, ja sitä tullaan yrittämään maailman loppuun saakka (ellei BA osta Finskiä sitä ennen...)

Juha.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

En voi usko tuo.

 

Kun Finnair oli Qualiflyererissa Swissairin kanssa tuli SAS sinne ja pian Finnair meni Stariin SAS takia!

SAS meni Stariin meni Finnair Onewoldiin!

 

Kuka voisi tätä nyt uskoa ??? :o

 

Se oisi kuin Bin Laden pussasi Bushia eikö niin ???

 

Chris

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Lähtee kyllä Finnair Plus kortti samantien Suilalle postissa jos joskus niin ikävästi käy, että SAS ja Finnair ovat yksi ja sama. Hyh, mikä ajatuskin >:(

 

Sen sijaan kun SAS pari vuotta räpistelee lisää niin Suila käy ostamassa kaukoliikennepuolen pois svenssoneilta kun ei siitä näytä mitään tulevan. Muilla SAS:n osilla ei sitten teekään mitään...tai... tekeehän niillä tappiota ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kävisi teliasonerat, että aletaan suomalaisia potkia johtoportaasta pihalle. Ei ikinä ruotsalaisten kanssa liittoon.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tervetuloa remmiin Kimmo K:lle :)

 

Mutta pitää myös muistuttaa tässä vaiheessa, että tarkoitus on kirjautua koko nimellä, eikä pelkällä "nimimerkillä". Sääntö on kaikille sama. Voit joko tehdä itsellesi uuden käyttäjätilin koko nimellä, tai odottaa, että adminit muuttavat käyttäjätilisi koko sukunimelle. Ihan kumminka vaan... :)

 

Niin, varsinkin kun... ::)

 

;D

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Muilla SAS:n osilla ei sitten teekään mitään...tai... tekeehän niillä tappiota ;D

 

SAS tekee joka osa-alueella tappiota.. :P

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

En voi usko tuo.

 

Kun Finnair oli Qualiflyererissa Swissairin kanssa tuli SAS sinne ja pian Finnair meni Stariin SAS takia!

SAS meni Stariin meni Finnair Onewoldiin!

 

Hmmm... ei kai nyt ihan noinkaan.

 

Ensinnäkin EQA (ei Qualiflyer) oli alusta alkaen Swissairin, SAS:n ja Finnairin yhteistyötä (1990). Tosin v 1991 Finnair jätti koko EQA:n.

 

Toiseksikin Finnairhan teki yhteistyötä Lufthansan kanssa ennen Star allianssin syntymistä v 1997, Finnair ei ole kuulunut Stariin.

 

Starin muodostuttua Finnair ryhtyi kolkuttelmemaan BA:n ovia ja sitämyöten pääsi OneWorldiin.


Alla Star Allianssin historia:

 

October 2003 LOT Polish Airlines joins the Star Alliance network.

 

July 2003 Star Alliance launches Travel Info feature on website.

 

June2003 Star Alliance voted best airline alliance in Skytrax poll.

 

April 2003 Spanair joins the Star Alliance network.

 

March 2003 Asiana Airlines joins the Star Alliance network.

 

November 2002 Star Alliance voted best airline alliance in U.S. Business Traveler magazine poll.

 

August 2002 Star Alliance Member Airlines launch comprehensive new Frequent Flyer Awards.

 

May 2002 Star Alliance launches downloadable timetable.

 

April 2002 Star Alliance 5th Anniversary Offer: Fly 5 airlines and earn up to 55,555 bonus miles.

 

March 2002 Star Alliance announces enhancements to Conventions Plus product.

 

November 2001 Star Alliance announces organizational changes.

 

October 2001 Star Alliance airport lounge in Zurich is named among the world's ten best by Forbes Magazine.

 

August 2001 Official opening of the first Star Alliance lounge in Zurich

 

May 2001 Star Alliance announces the appointment of Mr. Jaan Albrecht as CEO, effective June 1st

 

March 2001 Star Alliance is first to launch a global e-service initiative to the public

 

December 2000 Opening of a new Star Alliance Business Center in Bangkok

 

November 2000 Star Alliance announces the completion of its fulltime Alliance Management Team (AMT) - the executive body fo the partnership

 

September 2000 Star Alliance launches StarNet - a sophisticated IT solution that links the various computer systems of the member airlines

 

August 2000 Opening of a Star Alliance Business Center in Frankfurt

 

July 2000 British Midland and Mexicana Airlines become the latest Star Alliance members

 

May 2000 The Star Alliance Business Center opens in Los Angeles

 

April 2000 Singapore Airlines joins Star Alliance

 

March 2000 The Austrian Airlines Group, comprising Austrian Airlines, Lauda Air and Tyrolean Airways becomes the 10th member of Star Alliance

 

November 1999 British Midland gains Observer Status to join Star Alliance in the Year 2000

 

October 1999 With an offical Launch Event in Tokyo, ANA joins the Star Alliance network and Singapore Airlines officially gains Observer Status to join the Alliance

 

October 1999 Opening of a Star Alliance City Office in Paris, France

 

September 1999 The Austrian Airlines Board of Directors decides to Apply for membership in the Star Alliance network effective 2000

 

July 1999 Mexicana gains Observer status with the Star Alliance network to join in the year 2000

 

March 1999 Ansett Australia and Air New Zealand join the Star Alliance network

 

March 1999 THAI and ANA sign a Memorandum of Understanding towards future co-operation

 

October 1998 All Nippon Airways gains Observer status with the Star Alliance network, with plans to become a full member in October 1999

 

October 1997 The first VARIG and United code-share flights begin

 

October 1997 VARIG Brazilian Airlines joins the Star Alliance network

 

September 1997 Air Canada and SAS begin code-share flights

 

May 14, 1997 Air Canada, Lufthansa, SAS, Thai Airways International and United Airlines launch the Star Alliance network

 

March 1997 VARIG and United sign a comprehensive marketing agreement including code-sharing

 

November 1996 United, Lufthansa and SAS are awarded trilateral anti-trust immunity by the U.S. Department of Transportation

 

October 1996 THAI receives U.S. approval for code-share services with United; SAS and Air Canada announce an alliance to start in 1997

 

June 1996 Air Canada and Lufthansa begin code-share flights between Germany and Canada

 

May 1996 The United – Lufthansa alliance receives anti-trust immunity from the U.S. Department of Transportation

 

March 1996 Lufthansa and Air Canada announce a comprehensive alliance

 

Feburary 1996 Lufthansa and SAS begin code-share flights between Germany and Scandinavia

 

October 1995 THAI and Lufthansa begin code-sharing

 

September 1995 United and SAS announce a cooperation agreement to begin in June 1996

 

June 1995 SAS and THAI announce a code-sharing agreement to begin in June 1996

 

May 1995 SAS and Lufthansa announce a far-reaching strategic alliance including code-sharing.United and Air Canada expand code-sharing

 

January 1995 Thai Airways International and Ansett Australia sign a Memorandum of Understanding to collaborate on code-sharing, schedule coordination and joint marketing

 

June 1994 The first United and Lufthansa code-share flights begin

 

October 1993 Lufthansa and United announce a comprehensive marketing agreement including code-sharing: the first VARIG and Lufthansa code-share flights begin

 

October 1992 Air Canada and United Airlines unveil an alliance agreement.

 


Ja tasapuolisuuden vuoksi myös oneWorldin:

 

 

 

 

2004

 

July

 

Cathay Pacific and Iberia launch code-sharing between their Hong Kong and Madrid and Barcelona hubs, via Amsterdam. They are the 21st of the potential 28 pairings of oneworld partners to co-operate in this way, making it easier for customers to transfer between member airlines' networks.

 

June

 

American Airlines is the first airline in the world to offer interline electronic ticketing with all its global alliance partners when Aer Lingus and Iberia become the final oneworld partners to start offering this service with the US carrier, keeping oneworld firmly on track to be the first airline grouping to offer this customer convenience between all its members, by the end of 2004.

 

Swiss International Air Lines released from its commitment to join oneworld after an agreement between the airline and established oneworld partner British Airways to drop the bilateral commercial agreement they signed in October 2003, which was a fundamental condition of it becoming a member of the global alliance. All code-shares and bilateral relationships between SWISS and the other existing individual oneworld partners remain in place.

 

April

 

Interline e-ticketing extended to AA-BA, AA-Aer Lingus and BA-Qantas, keeping the alliance on track to roll out this customer convenience between all partners by the end of the year.

 

 

January

 

American Airlines and British Airways extend their code-sharing to their first transatlantic routes, between the USA and the UK regions.

 

2003

 

December

 

British Airways and Iberia granted the European equivalent of anti-trust immunity, enabling the partners to deepen their co-operation.

 

November

 

American Airlines launches interline e-ticketing with both Cathay Pacific and Qantas.

 

October

 

American Airlines, British Airways and Cathay Pacific open a shared transfer facility at London Heathrow Terminal 3.

 

September

 

Swiss International Air Lines accepts invitation to join. The new recruit should start offering oneworld services and benefits in mid 2004.

 

American Airlines and British Airways launch code-sharing. Eventually, the AA code will be placed on BA flights to up to 110 worldwide destinations, and BA on flights by American and American Eagle to up to 187 destinations in the United States, Mexico, Caribbean and Latin America.

 

Cathay Pacific and Qantas launch code-sharing, with the Australian airline placing its code on its partner’s services between Hong Kong and Rome.

 

July

 

American Airlines and LanChile become the second pair of oneworld airlines to introduce interline e-ticketing, as the alliance targets spreading it throughout all of its member airlines by the end of 2004.

 

March

 

The four oneworld airlines operating at Zurich - American Airlines, British Airways, Finnair and Iberia - move their passenger facilities into new amenities at the airport developed specially for them, in one of the grouping’s largest co-location moves.

 

2003

January

American Airlines and Cathay Pacific launched code-sharing. In the first phase, Cathay’s code is added on flights by American and its Eagle regional affiliate to 20 points across the US, with the AA pefix placed on Cathay services between its Hong Kong hub and the US and various onward points in Asia.

 

2002

 

October

British Airways and Iberia expanded their code-sharing arrangements to cover their services between their London Heathrow and Madrid and Barcelona hubs in the first phase of a wider commercial agreement between the two airlines. This will also see them carrying out joint network planning, co-ordinating capacity and pricing and sharing more airport facilities to improve transfer services at Madrid, Barcelona and London.

 

Qantas started moving alongside American Airlines at Los Angeles, smoothing transfers for passengers flying between Australia and the USA.

 

 

August

American Airlines and Finnair granted anti-trust immunity.

 

July

LAN and Qantas linked their Santiago and Sydney home bases by direct flights for the first time with the South American oneworld member flying the route with a QF code-share.

 

June

 

American Airlines and Finnair became the first airlines from different continents to introduce e-ticket interlining, as oneworld becomes the first of the global alliances to commit to introducing the system across its members.

 

March

Cathay Pacific’s Hong Kong hub and Finnair’s Helsinki base linked for the first time, with Finnair flights.

 

 

2001

November

oneworld’s network expanded with the integration of the former TWA operation into American Airlines.

 

 

2000

 

June

Aer Lingus and LAN started offering oneworld services and benefits.

 

Canadian withdrew following its purchase by Air Canada.

 

February

First anniversary marked with announcement of new central management team.

 

1999

 

September

Finnair and Iberia started offering oneworld services and benefits.

 

1 February

oneworld was born. Founding members start offering oneworld services and benefits.

 

1998

September

American Airlines, British Airways, Cathay Pacific, Canadian Airlines and Qantas announced their intention to form oneworld and launch an intensive employee communication and training programme.

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

No sorry Jussi!

 

Muistini petti ;)

 

Mutta Finnair meni silloin (Sanotan silloin)Qualiflyerista kostka SAS ja Finnair on liian kova kilpailioita ja ei voi olla sama alliassissa.

 

Chris

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Taas yksi näyte siitä, että SAS:lta ei onnistu mikään ;D:

 

SAS peruu vuorojaan henkilökunnan lomien vuoksi

13.07.2004 20:05

Pohjoismainen lentoyhtiö SAS joutuu perumaan kymmeniä vuorojaan lentohenkilökunnan lomien vuoksi.

 

Viime viikonloppuna yhtiö peruutti kaikkiaan 45 vuoroa, mikä vaikutti noin 4 000 matkustajan lentosuunnitelmiin. Tämän viikon lopulta SAS peruu yli 30 eurooppalaiskohteisiin suuntautuvaa lentoa lisää. Perutut vuorot oli määrä lentää kuun 17.-19 päivinä.

 

Uutistoimisto Reutersin haastatteleman SAS:n edustajan mukaan pääsyy peruutuksiin ovat lentävän henkilökunnan kesälomat. Toistaiseksi hänen mukaansa on mahdotonta sanoa, kuinka suurta taloudellista menetystä tämä merkitsee yhtiölle.

 

SAS on lomauttanut henkilöstöään jaksoissa päästäkseen kolmen vuoden tappioputken jälkeen jälleen voitolle. Kaikkien muiden lentoyhtiöiden tavoin SAS on kamppaillut viime vuodet matkustajamäärien hupenemista vastaan. Matkustajakatoon ovat vaikuttaneet muun muassa globaalin talouden kasvuvauhdin hiipuminen, terrori-iskujen pelko sekä halpalentoyhtiöiden markkinoille mukanaan tuoma kilpailu.

 

Kesäkuussa SAS kuljetti kaikkiaan 3,2 miljoonaa matkustajaa.

 

(STT)

 

 

Unohtikohan joku svenssoneilla että olis kesälomatkin pidettävänä :o

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Sitten tietenkin Finnairin kone maalaukset muutetaan SAS:n väreihin :o>:(

 

Paras olisi jos Finnair ostaisi SAS:n pois, kun menee se jossain vaiheessa kuitenkin konkkaan ;D

 

JAni

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Finnair pysyy itsenäisenä. Sillä on parempi palvelukonsepti Euroopan reittiliikenteessä ja menestyy kaukoreiteillä. SAS enemmän tappioilla. Toi Aftonbladetin purskautus kuullostaa lähinnä hätähuudolta löytää SAS:lle hyvää luotsijaa/johtajaa ylös kurjimuksesta. Finnair tietää kanta-asiakkaansa arvostavan Finnairia. SAS-versiona arvostus loppuu, joten yritys eri tähän toistaiseksi lähde.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Finnair tietää kanta-asiakkaansa arvostavan Finnairia.

 

Niin tietää ja se kyllä otetaan huomioon kanta-asiakasohjelmissa.

 

Finnair Plus, tuo maailmankaikkeuden paras kanta-asiakasohjelma, "palkitsee" asiakkaitaan runsaasti:

 

 

1. Finnair Plus järjestelmä ei ole järin joustava. Esim. SAS:lla voi ostaa pisteitä, jos jostakin palkinnosta jää pisteitä uupumaan.

 

2. Oneworld allianssin sisällä pisteiden kartuttaminen Finnair Plussalle on todella työlästä. Yleensä ottaen varatuksi tulee sellainen lippuluokka, josta Finnair Plussalle ei kerry pisteitä. Minulle on joskus käynyt jopa siten, että lento oli AY:n koneella, mutta kun lippu oli BA:n codesharena, niin ei pisteitä karttunut.

 

3. Finnair Plussan sisällä tason nostaminen on hankalaa ja vaatii koko joukon pisteitä. Esim. SAS:lla perustason nosto Silveriksi onnistuu helpommin.

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
Esim. SAS:lla voi ostaa pisteitä, jos jostakin palkinnosta jää pisteitä uupumaan.

 

Missä tästä mainitaan SAS:n eurobonusohjeissa?

 

Lufthansalla voi ostaa pisteitä näin:

e60,00 2,000 Miles

e110,00 4,000 Miles

e155,00 6,000 Miles

e200,00 8,000 Miles

e240,00 10,000 Miles

Eikös ne pisteet tule pääasiassa lentämisestä, tasopisteet vain lentämällä, miksi niitä pitäisi ostaa vielä rahalla? ;)

 

 

Oneworld allianssin sisällä pisteiden kartuttaminen Finnair Plussalle on todella työlästä. Yleensä ottaen varatuksi tulee sellainen lippuluokka, josta Finnair Plussalle ei kerry pisteitä. Minulle on joskus käynyt jopa siten, että lento oli AY:n koneella, mutta kun lippu oli BA:n codesharena, niin ei pisteitä karttunut

Kannattaa sitten ostaa eri luokan lippuja, mielellään niitä joista tulee 100% pisteet. :)

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Totta on, että SAS:lla saa helpommin pisteitä. Esim 12 000 pisteellä saa jo Helsinki - Kööpenhamina/ Oslo/ Tukholma lennon. Finnairilla vaatii 30 000 bojoa. :P

Samoin kaukolennot SAS 60 000/ New York,

80 000/ Singapore, kun taas Finnairilla 120 000/ 150 000 :P

SAS:lla voi ostaa pisteitä hintaan 55 € / 1000 pistettä. Codesharet ovat selkeät. Jos lennät AY:n koneessa BA:n lennolla, ei se kartuta AY:n lentobonusta. Ne menee BA:lle.

 

Itse kerään pisteitä myös Finnairin Mastercardilla. Eurosta saa pisteen. Jos ajattelee, että suorittaa kortilla kuukauden ostot (ruoat yms), lomilla lennot ja hotellit, sekin kerryttää :P. Jos äkkilähdöillä saa AY:n lennot halvemmalla, valitsen AY:n, koska lennot ovat nonstop ja tasokkaampia tarjoiluineen kuin SK:n. Mutta, jos SK:lla selkeästi edullisempaa, niin kuin kävi nyt Rooman elokuun matkalleni, otin sen ja kartutan pisteitä sinne. Ei ole järkeä lähteä maksamaan 130€ lennoista enemmän kerääkseni AY:n tilille 50%:n bojoja.

 

100% lennoista en lähde maksamaan lentopisteiden takia, koska erotus jo siinä halpalentoihin ja sitä kautta saatuun ilmaislentoon on jo rahalla maksettu. Eli se ei ole ilmaislento. Näin sen ajattelen ;D Plus vielä 100%:n pisteiden lentohinnalla saa pari-kolme halpalentoa muihin kohteisiin 50%:n bojoilla.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kannattaa sitten kuitenkin muistaa että SAS:lla kerrytetään maileja ja Finnairilla kilometrejä. SAS:lla tulee Bangkokin lennosta 5400 pistettä ja Finnairilla 7878 pistettä 100% lipulla.

 

Eli tuo SAS 12000 pistettä ja Finnair 30000 pistettä eivät ole vertailukelpoisia siinä suhteessa.

 

SAS:lla kyllä saa helpommin kerättyä ilmaismatkat koska toistaiseksi heillä joka luokka kerryttää saman verran.

 

Jos Bangkokin bonuslentoa meinaa niin SAS:lla saa käydä 7,40 kertaa Bangkokissa ja Finnairilla 9,39 kertaa niin saa sen niinsanotun ilmaisen lipun. SAS:lla vaan Bangkokin bonuslentoa pisteillä ei saa, tästä on maininta heidän sivuillaan.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ainakin muutamia vuosia sitten sai SAS:n 12000 pisteellä myös yllättävän pitkän Skandinavian sisäisen lennon, nimittäin Longyearbyeniin Huippuvuorille esim. Helsingistä Oslon (ja Tromssan) kautta.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kannattaa sitten kuitenkin muistaa että SAS:lla kerrytetään maileja ja Finnairilla kilometrejä.

 

Hyvä huomio. Tuota en tullut ajatelleeksi SAS:n kohdalla. Liityin vaan jäseneksi molempiin.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ainakin muutamia vuosia sitten sai SAS:n 12000 pisteellä myös yllättävän pitkän Skandinavian sisäisen lennon,

 

Nykyään tuolla 12 000 pisteellä saa lennon Skandinaviassa (siis Tanska, Norja, Ruotsi ja Suomi) eli mainitsemasi matka on edelleen saatavissa alimmassa palkintoluokassa.

 

Sen sijaan mitä tulee pisteiden samanlaiseen kertymiseen luokasta riippumatta, niin kyllä SASsillakin enemmän pisteitä ropisee kun matkustusluokka nousee. Turistissa taitavat pisteet olla aina samat varausluokasta riippumatta.

 

Yleisesti ottaen olen erittäin tyytyväinen ollut SASsin Eurobonukseen joskin olen myös jonkin verran pyrkinyt keskittämään lentojani SASsille.

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Vertaillaampa sitten SASin ja Finskin ohjelmia. Kun lennän Blue1:llä Oulu-Hesa-Oulu niin saan 600 pistettä per suunta eli 1200 pistettä. Tarvitsen 12000 pistettä edestakaiseen Oulu-Hesa keikkaan. Finnairilla saan 500 pistettä(saisi toki 1000p jos käyttäis niitä tooooooooooosi kalliita lippuja) ja tarvin 19000p edestakaiseen Oulu-Hesa keikkaan. Minun kannalta Eurobonus toimii paremmin.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään