Kirjoitettu Kesäkuu 15, 2008 Kyllä tuossa 2. kuvassani nuo rengassavut on ensimmäisestä maakosketuksesta ja Mikon kuvassahan ilmeisesti on juurikin noiden kuvien välissä otettu kuva kun rengas just osuu maahan. Ei kun kone on eka ottanut oikealla telineella maahan, joka on ikuistettu ekassa kuvassa. Sitten se on pompannut ja suoristanut itsensä, joka on sinun ensimmäisessä kuvassa. Ja lopuksi vasen rengas maahan, joka on toinen kuvasi. Vai? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 15, 2008 Ei kun kone on eka ottanut oikealla telineella maahan, joka on ikuistettu ekassa kuvassa. Sitten se on pompannut ja suoristanut itsensä, joka on sinun ensimmäisessä kuvassa. Ja lopuksi vasen rengas maahan, joka on toinen kuvasi. Vai? No laskehan nuo keskiviivat, niin kyllä Mikon kuva on mun kuvan jälkeen otettu. Ja jos olisi oikean puolen renkaat osuneet maahan ennen tuota mun 1. kuvaa, niin missä sitten mun 1. kuvassa on sen savut? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 15, 2008 No laskehan nuo keskiviivat, niin kyllä Mikon kuva on mun kuvan jälkeen otettu. Ja jos olisi oikean puolen renkaat osuneet maahan ennen tuota mun 1. kuvaa, niin missä sitten mun 1. kuvassa on sen savut? Pistetään vielä pari kuvaa lisäksi kun nyt oiken vatvotaan tätä. Suunnilleen samat hetket kuin Tomin kuvilla. Ei se mielestäni pompannut mihinkään. Ensin oikea teline ja sitten vasen. [ attachment removed ] Tähän väliin aiemmin liittämäni kuva. [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 15, 2008 Noh, ehkä ne kuvakulmat ja pitkät polttovälit huijaavat taas meidän silmiämme. Tiedä häntä... Pitää koneelta huomenna katsoa, täältä metsän keskeltä on hiukan ankea tihrustaa kännykän näytöltä noita kuvia. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 16, 2008 Heippa. Tuo Mikon KLM kuva näytää ihan kamalalta! Onhan suomessakin paljon erikoisia lentoija Sää kyllä voisi olla hienompaa Myös meillä ei ole kyllä hieno sää.... Terveiset Zürichistä. Chris Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 16, 2008 Noh, ehkä ne kuvakulmat ja pitkät polttovälit huijaavat taas meidän silmiämme. Tiedä häntä... Pitää koneelta huomenna katsoa, täältä metsän keskeltä on hiukan ankea tihrustaa kännykän näytöltä noita kuvia. Uskon myös tähän optiseen harhaan, tai sitten Mikko on photarilla kääntänyt koneen kuvassa meitä jujuttaakseen! (Ehkä hieman mahdotonta!) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 16, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=3PCOcyt7BPI - tässähän tätä aihetta on kanssa, että miten toi homma menee, enemmän tai vähemmän putkeen - T Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 16, 2008 Tähän jatkeeksi loput lauantailta, mitkä sain vasta tänään kahlattua viimein läpi. Ehkä määrä kompensoi sitten tuota laatua! Atlas Jet nousussa [ attachment removed ] A340 sorvaa 22R:lle [ attachment removed ] Testiä flaikkarin lasin läpi [ attachment removed ] Jumbon nenä [ attachment removed ] Aeroflotin VP-BWG [ attachment removed ] Pulu uuno OH-SAN [ attachment removed ] OH-LGE [ attachment removed ] Saman kumenpolttoyritys [ attachment removed ] CSA OK-MEL [ attachment removed ] Väliin pienempää OH-FIX [ attachment removed ] OH-LGD Laskuun [ attachment removed ] Tälläinen pitkäsiipi: OH-PPS [ attachment removed ] EC-IOO sorvaa laskuun [ attachment removed ] Sitten illan sadesäässä pieni tutkielma aiheesta: Mikä kone käyttää kiitorataa pisimpää. Onko se täysi Jumbo [ attachment removed ] Onko se täysi MD11 [ attachment removed ] Väärä vastaus! We have winner!!! A340 [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 16, 2008 Kivoja kuvia Onkohan CF6 olleet säästöliekillä kun eipä tuo nyt hirveästi aikasemmin näytäisi olleen nousseen Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla