Ilkka Mäkelä

Köyhät älkööt vaivautuko olympialaisiin

11 viestiä aiheessa

Jos nyt tekisi mieli paikan päälle Pekingiin, niin ainoa jäljelläoleva järkevä paketti, millä näkisi esim. yleisurheilun finaalit, maksaisi yhdeltä hengeltä yli 6300 €  :-\  ja hinnat muutenkin: alkaen 2650 € .. plus liput erikseen.

http://www.smt.fi/urheilumatkat/olympialaiset/PEKOLYMPIAUM07.html

Onko joku sattumalta menossa paikalle? Taidan itse jättää väliin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin , nyt minäkin tajuan miksi muija ei halunnut lähteä mukaan. Eikä velipoika . Enkä minäkään yksin lähde. Ajattelin vain että kerran vielä olympialaisiin sitten Helsingin 1952 kisojen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EVVK. Minä en katso Pekingin kisoja edes televisiosta. Kaiken huippu-urheilun saisi laittaa yhdelle maksulliselle kanavalle, jotta se ei veisi ohjelma-aikaa muulta paremmalta ohjelmistolta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EVVK. Minä en katso Pekingin kisoja edes televisiosta. Kaiken huippu-urheilun saisi laittaa yhdelle maksulliselle kanavalle, jotta se ei veisi ohjelma-aikaa muulta paremmalta ohjelmistolta.

Kuten chateilta ja tekstarivisoilta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EVVK. Minä en katso Pekingin kisoja edes televisiosta.

Sama täällä, olympialaiset eivät vaikuta meikäläisen elämään millään tavalla. Olen sitten kai "henkisesti köyhä" (viittaus otsikkoon), kun en tajua edes sitä, mikä urheilussa edes VOISI kiinnostaa...  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Loppuunmyyty show kuitenkin.

Nimen omaan SHOW, sirkushuviahan se on. Lähes huvittavinta mitä tiedän on se, kun siellä urheilijoitten seassa tummapukuiset pellet antavat medialle tärkeileviä lausuntoja suojattiensa edesottamuksista. Ja valitettavan suuri määrä euroja liikkuu näillä markkinoilla...  :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos joku sattuu katsomaan Pekingin olympialaisia, sieltä saattaa bongata yhden täällä foorumillakin vaikuttavan hahmon... Hän hoitelee mm. sellaisia asioita, että kenttälajien (seiväs, juoksu jne) ähkinä, leiskautukset ja puhina kuuluvat kotikatsomoihin. Kuukauden pesti Kiinassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään