Samuli Hämäläinen

FS Nordicin käyttäjien iät?

7 viestiä aiheessa

Hei!

Tulipahan ennen huomattua että täällä yleensä käy kaiken ikäistä sakkia. Joillekkin on tuttu tämä "Breaking News - Cargoluxit on ongelmissa Helsinki-Vantaalla" threadi.

Huomasin erään kommentoivan näin:

Täytyy nyt kuitenkin muistaa, että kaveri on 13v. Tuossa iässä on vain siistiä kun koneet räjähtelevät!

No niinpä näkyi olevan...

Annetaan anteeksi .

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Itsekkin olen 11 Vuotias ja eikä koneiden räjähtelyt kiinnosta pätkääkään!

Vaikka ikä onkin täysin erilainen, niin se ei tarkoita että kyseinen henkilö on "Kabuum, JAHUU SIISTII LISÄÄ" tyyppiä.

Jotkut nuoret jotka tunnen niin he yleensä pitäävät ihan normaalista lentelystä eikä mistään tahallaan räjäyttämisestä.

Itse olen jo harrastanut ilmailua jo 7v. asti eikä kiinnosta räjähtelyt vaan kunnolliset lennot.

Jotkut nuoret joskus unelmoivat pääsevänsä lentoyhtiöön töihin myös lentämään. Ja kun hän ottaa kuvia esim: onnettomuus jutusta niin mitäs kommenttia löytyy heti?

"Hei pikku kakara mitä järkeä tos oli?" "Tosi surkea. Poista heti nuo kuvat" ja niin edelleen...

Ehkä me nuoret ei olla samanlaisia kuin te 20-50 lentelijät mutta ehkä nuoretkin tahtovat lennellä.

P.S. Sori että saattaa vähän mennä ohi mutta sanoin vain mielipiteeni tästä asiasta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu.. jos mä nyt oikein ymmärsin pointtisi niin olet kyllä ihan oikeassa. Ihmisiä kiinnostaa eriasiat ja saman ikäisii mahtuu monenlaista... Itsekkin olen joskus yllättynyt kun joku fiksu kaveri onkin osoittautunut nuoreksi.. Joku 12v. saattaa olla erittäinkin sisäsiisti foorumilainen, kun taas joku 13v. voi olla aikas liian nuori tänne.. Tuossa 11-18v. henkinen kehitys menee kaikilla niin eritahtia, että erot voivat - ja ovatkin aika suuret keskenään samanikäistenkin välillä..

Joillekkin on tuttu tämä "Breaking News - Cargoluxit on ongelmissa Helsinki-Vantaalla" threadi.

..Ja jotkut muistavat vuosien takaa eräät 34v. henkilön 11.9.01 kuvat ;)

Pekko 14v. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

..Ja jotkut muistavat vuosien takaa eräät 34v. henkilön 11.9.01 kuvat ;)

Enpä muista..   :-[ Mutta joo eipäse mitään. Ja tuon . otsikossa pitäisi olla kenties ?  ;):-[

-Oskari 14v  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taitaa olla nuo Pekon mainitsevat kuvat erään KL nimisen henkilön.

Niin ja nimi näkyy profiilissa. tarkoitin siis ikää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja Flightforumin puolelta seuraaville tai kuvankaappauksia seuraamattomille tiedoksi, että kyseessä on FSNordicin puolella oleva ketju, joka löytyy tästä:

http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,78317.0.html

Nuo ei ole mitään verrattuna niihin nimeltämainitsemattoman KL:n 11.9.01 kuviin... ::) Niin ja minäkin olen sitä tyyppiä, joka haluaa simussa operoida mahdollisimman reaalistisesti enkä posautella koneita..

- Juho 14 v

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

Enpä noita ikiä juuri katsele. Fiksuja nuoria ja kokeneita körmyjä. Kaikki vanhenevat siihen nyt ei  juuri suuria ansioita tarvita. Hyvä niin, että palstallla on jäseniä nuorista vanhoihin.  :thmbup:

terv. risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään