Marko Karvinen

Tyhmiä kysymyksiä muusta kuin ilmailusta, tietokoneista tms.

2 313 viestiä aiheessa

Aina välillä on päiviä jolloin joku biisi soi päässä, mutta kyseessä olevasta biisistä ei muista kuin kertosäkeen. Tämä tila, että joku biisi soi kokopäivän päässä on suht ärsyttävä, joten nyt kysynkin teiltä. Biisissä on mieslaulaja, ja tämä biisi pystytään rajaamaan 60-70 luvulle. Biisi on iskelmä.

" Pystyt mua sä innoittamaan, jos luonas vain olla mä saan" tjsp. Nuin menee kertosäe. Eli, tietääkö kukaan mikä on tuon biisin nimi jossa noin lauletaan?

Ja jottei menisi offtopikiksi täytyy kysyä vielä toinenkin tyhmä kysymys:

Elokuvissa/teatteriesityksissä käytetään usein efektinä savua, joka on savukoneen tuottamaa. Mistä aineesta tuo savu normaalisti tuotetaan?

Dani  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Elokuvissa/teatteriesityksissä käytetään usein efektinä savua, joka on savukoneen tuottamaa. Mistä aineesta tuo savu normaalisti tuotetaan?

Most fog machines create the fog by either vaporizing a water and glycol-based or glycerine-based fluid or a mineral-oil-based fog via atomization.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

" Pystyt mua sä innoittamaan, jos luonas vain olla mä saan" tjsp. Nuin menee kertosäe. Eli, tietääkö kukaan mikä on tuon biisin nimi jossa noin lauletaan?

Oliskohan kyseessa Juicen "Luonas kai olla saan"?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oliskohan kyseessa Juicen "Luonas kai olla saan"?

Ei ole Juicen biisi. Laulaja kuulostaa Markku Arolta, muttei nyt yhtäkkiä tule mieleen Aron biisejä joissa tuollalailla laulettaisiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koita Dani (jos et jo ole) kysäistä suoli24 musiikkipalstalta, siellä on kyssäreitä kappaleista aika heikoillakin lähtötiedolla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aina välillä on päiviä jolloin joku biisi soi päässä, mutta kyseessä olevasta biisistä ei muista kuin kertosäkeen. Tämä tila, että joku biisi soi kokopäivän päässä on suht ärsyttävä, joten nyt kysynkin teiltä. Biisissä on mieslaulaja, ja tämä biisi pystytään rajaamaan 60-70 luvulle. Biisi on iskelmä.

Taitaa olla tuo käännös Demis Roussosin My only fascinationista, "Loit elämälle pohjaa, joka mua nyt ohjaa, ethän lähde milloinkaan..." tai sinne päin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taitaa olla tuo käännös Demis Roussosin My only fascinationista, "Loit elämälle pohjaa, joka mua nyt ohjaa, ethän lähde milloinkaan..." tai sinne päin.

Se oli juurikin tämä! Kiitosta!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Q: Miksi jotkut poliisiautot on maalattu valkoisiksi? En tarkoita täysverisiä siviilikyttäautoja, vaan sellaisia, joissa on vilkut katolla mutta muuten ei mitään poliisin tunnuksia. Sen ymmärtäisi, jos yhden auton maalauksen aikana olisi sininen päässyt loppumaan, mutta ainakin täällä etelässä moisia maijoja näkee paljonkin...

Tenavana hoettiin, "kysy poliisilta". No, minäpän otin ja kysyin. Kyseessä on ns. yhteiskäyttöauto eli autosta voidaan käyttäjien toimesta irroittaa nopeasti hälytysvalopaneeli jolloin sitä voi käyttää erilaisiin tarkoituksiin joissa poliisitunnuksia ei tarvita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitkään on tätä ajasta jälkeenjäänyttä askarruttanut todella tyhmä kysymys: Mistä oikein on tullut sanonta "KANADA!" ja "KÄNÄDÄ!"?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitkään on tätä ajasta jälkeenjäänyttä askarruttanut todella tyhmä kysymys: Mistä oikein on tullut sanonta "KANADA!" ja "KÄNÄDÄ!"?

Kummelin tietovisasta  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jesh, kiitos! :thmbup:  Hassua... vanhoja kummeleita on tullut katsottua, mutta tuo on mennyt minulta ihan kokonaan ohi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hurghadan hotellissa oli aulassa automaatti, josta olisi voinut nostaa myös Visa Electronilla käteistä suoraan Egyptin puntina. En kuitenkaan koettanut, koska ajattelin, että jos kortti jää sinne sisään jostain syystä, niin siitä tulee ylimääräistä hässäkkää. Sitäpaitsi hotellin aulassa oli myös Egyptin kansallispankin käteisen rahan vaihtopiste, joka oli auki käytännössä joka päivä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tietääkö kukaan Electronin toiminnasta Egyptin turistikohteissa?

Minä saapua nyt lomalta Sharm El Sheikh ja opas sanoa meille, Visa Electronin toimia useassa liikkeessä tämä kaupunki.  Itse käyttää mielellään käteinen kun ei aina tietää Arabikaupan ajatus (Eri päivä erilainen sääntö :thmbdn:).

Cathy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä saapua nyt lomalta Sharm El Sheikh ja opas sanoa meille, Visa Electronin toimia useassa liikkeessä tämä kaupunki.  Itse käyttää mielellään käteinen kun ei aina tietää Arabikaupan ajatus (Eri päivä erilainen sääntö :thmbdn:).

Cathy

Monissa maissa on järkevistä käyttää käteistä. Kortteja saatetaan "höylätä" useampia kertoja takahuoneessa jne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos kenelläkään kokemuksia Finncarry ( http://www.finncarry.fi/ ) Peräkärryistä ?

Ovat laadukkaan näköisiä kun kuvia katselee, hintakin on kohdallaan jos esim. Majavan tuotteisiin verrataan.

Soittettukin on ja kyselty.

Käyttäjän näkökulmasta olis kiva kuulla kuitenkin.. jos jollain moinen on.

Täällä kun tuppaa saamaan vastauksen vaikka mihin.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään