Jari K Turunen

Miksi Picasa2 jumittaa koko tietokoneen?

5 viestiä aiheessa

Tällainen ongelma on nyt päällä. Koko kone menee totaalijumiin kun käynnistää Picasa2-ohjelman.

Olen poistanut jo ohjelman pari kertaa ja asentanut uudelleen. Ongelma jatkuu edelleen.

Samalla olen ajanut läpi koneessa olevan virustorjuntaohjelman (Norton) mutta kone ei löydä ainakaan viruksia eikä troijalaisia. Joten tuskin on mikään virus joka haittaa.

Tietokone on n.2kk vanha Asus M51S, ja käyttiksenä Vista Home Premium.

Mielellään suht helppoja vinkkejä asian korjaamiseksi, en ole mikään tietokonenörtti. Kiitoksia vinkeistä jo etukäteen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itellänikin on tuo Picasa2 ja käyttiksenä Vista Home Premium eikä mulla ole ainakaan ollu koskaan mitään ongelmaa kyseisen ohjelman kanssa. :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minullakin toimii Vista Home Premium ja Picasa2. Ei mitään ongelmaa ole ollut. Lähes kaikki kuvat muokkaan Picasa2:lla (Sillä ei voi tosin pienentää kuvaa, sen teen PhotoFiltrellä.).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo mun mielestä kans Picasa oli mukava ja helppokäyttöinen ohjelma ja haluaisin sen toimimaan. Kameran mukana tullut Nikon Capture NX on mielestäni vaikeakäyttöinen, ei tuu paljon kuvia sillä käsiteltyä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään