Chris Sutter

Helikopteri onnetomuus Grenchenissa.Sveitsi (Video!)

6 viestiä aiheessa

Hiljattain oli linkitettynä myös videopätkä-triidissä, jossa kerrottaisiin, että käynyt eilen. Ilmeisesti jotain vikaa tehojen kanssa ja sitten lopulta peräroottori lopettaa toimintansa ja koko laitos menee mukkelismakkelis?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Media kertoo, että kopterionnettomuus olisi tapahtunut keskiviikkona. Pilotti yritti laskeutua pyörillä varustetulle liikuteltavalle laskeutumisalustalle, jolta kopteri lipsahti kyljelleen. Uutisissa ei kuitenkaan kerrota, johtuiko lipsuminen kopterin teknisestä viasta, vai lähtikö alusta alta vai laskeutuiko pilotti vahingossa alustalle siten, että osui sille vain toispuolisesti. Pilotti ei loukkaantunut, mikä on hyvä asia.

http://www.baz.ch/news/index.cfm?ObjectID=9CB1C5D9-1422-0CEF-70EC925DE2D35808

Itse asiassa videosta taitaa näkyä, ettei kopteri osu kunnolla alustalle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Media kertoo, että kopterionnettomuus olisi tapahtunut keskiviikkona. Pilotti yritti laskeutua pyörillä varustetulle liikuteltavalle laskeutumisalustalle, jolta kopteri lipsahti kyljelleen. Uutisissa ei kuitenkaan kerrota, johtuiko lipsuminen kopterin teknisestä viasta, vai lähtikö alusta alta vai laskeutuiko pilotti vahingossa alustalle siten, että osui sille vain toispuolisesti. Pilotti ei loukkaantunut, mikä on hyvä asia.

http://www.baz.ch/news/index.cfm?ObjectID=9CB1C5D9-1422-0CEF-70EC925DE2D35808

Itse asiassa videosta taitaa näkyä, ettei kopteri osu kunnolla alustalle.

Hei Ilkka.

Kiitos sun linkkistä.

En ole mitä siitä lukenut,mutta tanään oli tuo video Intenet Blickissä.

Eilen perjantaina,olin mä hässä ja saapuu vasta lauantaina 04 00 kotiin ja nukuin melkein koko päivää!

Terveiset kuumasta Zürichistä.

Chris

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään