Kirjoitettu Kesäkuu 22, 2008 Parina viime vuonna isommille tapahtumille on luotu oma alafoorumi valokuvia varten.. Kauhavan Juhannusta varten ei tehty tällä kertaa tuollaista omaa kuvafoorumia (osittain koska ylläpito oli hieman nukuksissa... ). Mutta nyt pientä kyselyä, että kumminpa on parempi.. Tehdäänkö jatkossakin isommille tapahtumille oma alue, vai onko parempi jos kaikki kuvat tulevat suoraan tähän. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 22, 2008 TRe On se mielestäni mukavampi ainakin katsella kuvia kun selkeästi tietää mistä on kyse ja mistä niitä haluamiaan kuvia voi hakea. Ja vaikka en omasta puolestani ainakaan kotimaisten tapahtumien ( valitettavasti ) kuvaamiseen ja postaamiseen pääsekään osallistumaan, voisin kuvitella että postaaminenkin olisi helpompaa jos valmis osa-alue ja thread on jo luotu? Ties vaikka moinen jopa madaltaisi harvemmin postaavien kuvaajien kynnystä laittaa oma rikkansa rokkaan Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 22, 2008 Ehdin jo vähän odottella alafoorumia... Alafoorumin on hyvä sen vuoksi, että monet kuitenkin haluavat aloittaa oman ketjun omille kuvilleen. Alafoorumi kerää kaikki ketjut kivasti yhteen ja niiden selaaminen on helppoa. Juha Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 22, 2008 Liekkö tuolle tarvetta, kun nytkin Lentäjien Juhannuksesta on yksi huiman kolmen sivun mittainen triidi ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 22, 2008 No mulle on periaatteessa ihan sama, tehkää miten halajatte. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 22, 2008 No mulle on periaatteessa ihan sama, tehkää miten halajatte. Vaivauduit kuitenkin vastaamaan? ??? Ainakin nykyisellä kuvien määrällä mun mielestä alafoorumia ei tartte...mielumminkin niin että on yks threadi missä ne on, helppo seurata. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 22, 2008 Tämän hetkisen kuvasaldon perusteella riittää tuo yksi aihe, mutta jos olisi oma alavoorumi niin kuvia olisi varmasti tuplaten, joten kannatan. Niitä ei ilmailuaiheisia on myös kiva katsella. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 22, 2008 En itse harrasta kuvaamista , mutta muiden tuotoksia kyllä mielelläni katselen . Kannatan Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 22, 2008 mielumminkin niin että on yks threadi missä ne on, helppo seurata. Vastasin juu. Ja just ton takia melkeenpä, nyt kun tuolla on miljoona eri triidiä samasta aiheesta mutta ties millä otsikoilla niin vähän menee hakemiseksi koko homma. Eli yhteen triidiin vaan kaikki tai sitten se alahommeli kaikille kuville noista tapahtumista.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 22, 2008 Aika selkeää tähän mennessä, 75 vastausta ja 75% sanoo jees. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 22, 2008 Anteeksi maalaisuuteni, mutta mulle ei nyt oikein sytytä... Tehdäänkö jatkossakin isommille tapahtumille oma alue, vai onko parempi jos kaikki kuvat tulevat suoraan tähän. Vastausvaihtoehdot on kyllä, ei ja aivan sama... Onko kyllä = Tehdään oma alue vai kuvat tulevat suoraan ...? Olen varmaan loman tarpeessa jo... Janne Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 22, 2008 Kas juu.. Sovitaan vaikka että kyllä = juu tehdään omia alueita. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 23, 2008 Minä en tykkää alafoorumeista, joten vastasin ei. Jostain syystä esim. Kuopion näytöksen kuvista jäi suuri osa katselematta sen hässäkän ansiosta. Yksi ketju aiheesta ennemmin. Tai jos jolla kulla on oikein hyvä syy aloittaa uusi, miksipä sitten ei pari-kolmekin ketjua. 1000 kuvaa, joista 980 on samaa kamaa 25 ketjussa on aika peeloa myöskin. -A- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 23, 2008 Minä en tykkää alafoorumeista, joten vastasin ei. Jostain syystä esim. Kuopion näytöksen kuvista jäi suuri osa katselematta sen hässäkän ansiosta. Yksi ketju aiheesta ennemmin. Tai jos jolla kulla on oikein hyvä syy aloittaa uusi, miksipä sitten ei pari-kolmekin ketjua. 1000 kuvaa, joista 980 on samaa kamaa 25 ketjussa on aika peeloa myöskin. -A- Samoista syistä ehkä itse kuitenkin kallistun alaforumeiden puolelle. Ketjuista tulee mielettömän raskaita ladata, kun pahimmillaan pitkästi toista kymmentä kuvaajaa ehtii tunkea omat 10-20 kuvaansa siihen ketjun yhdelle sivulle. Jos on alaforumi ja jokainen laittaa kuvansa omaan threadiin, ei tätä ongelmaa tule. Ja niin ikävältä kuin se kuulostaakin, silloin välttyy myös siltä turhalta sutun lataamiselta, kun pystyy threadin aloittajasta jo päättelemään, kannattaako kuvia välttämättä edes katsoa, vai ei. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 23, 2008 Onhan siinä pointtinsa. Ehkä oo vaan niin huono netinselaaja, että tahtovat jäädä aina huomaamatta nuo alavoorumit. Kauhava ei nyt kuitenkaan ole vielä näemmä kirvoittanut mihinkään splittailuun vaadittavia määriä tarinaa. -A- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 23, 2008 Mikon pointti on just se, minkä takia alavoorumi ois hyvä. Kun threadi on täynnä kuvia, latautuminen kestää mm näillä työpaikan tuulennopeilla vehkeillä loputtomiin, ja jos ainoa, mikä on uutta, on se yksi " " niin ei hjuva... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla