Sami Puro

Kysely: Omistatko lentolupakirjan?

36 viestiä aiheessa

Minulla(kin) eräs terveydellinen asia estää lupakirjan hankkimisen. Tosin siinä ajassa kun pääsisin lupakirjaa hankkimaan, ovat saattaneet keksiä jo jonkun ratkaisun kys. sairauteen.

Ks. muut threadit: Inhorealismia: Ratkaisu sairauteen saattaa monessakin tapauksessa hyvinkin löytyä, mutta siitä huolimatta ratkaisua laitoksen kanssa tappelemiseen ei ehkä löydy muuten kuin ehkä oikeusteitse (olettaen että voitat) ja/tai medikaali ulkomailta. Täällä(kin) (ks. muut aiheet), on suositeltu molempia, ja tämä oikeustiereitti kannattaa ehkä käydä läpi varmuuden vuoksi, jotkut ovat voittaneetkin hallinto-oikeudessa (jopa toistuvasti) laitoksen mielivallan. Alunperin olin idealisti ja kuvittelin ja uskoin, että ko. laitos olisi jotenkin rehellinen ja oikein toimiva organisaatio, joka toimii loogisesti, perustellusti, ja oikeudenmukaisesti (esim. medikaaleissa perustuen lääketieteellisiin faktoihin). Uskossa on hyvä elää niin kauan kuin sitä kestää, mutta on tullut havaittua muutamasta henkilökohtaisesti tietämästäni tapauksesta (suoran käden tietoa, ei mitään huhua), että näin ei kuitenkaan ole, valitettavasti. Siinä vaiheessa kun sairautesi on kunnossa, suosittelen hyvän lakimiehen etsimistä ja hänen palveluidensa käyttämistä asian ajamiseksi, koska muutoin saatat joutua mielivallan ja lääketieteellisen fasismin kohteeksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se nyt on kuitenkin Ilmailuhallinto mikä niitä lupakirjoja ja medikaaleja myöntää. Ilmailulaitos tekee jotain ihan muuta.

Mitä te siellä Finnairilla siellä lennonjohdossa oikein niitä lentskareita ohjaatte möykkäämään meiän mökin päälle...

Ja mullakin on jokunen lappu, GPL, MGPL, JAR-FCL PPL(A)+TOW, FISO, FAA PPL (ASEL), RT/IFR, R/T I, LP ENG+FIN 6.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

UPL-B

GPL

MGPL

PPL(A) (SEP SET NVFR)

Hop.

Ihan mielenkiinnosta, mihin tuo koneeseen tuo SETtisi on?

PS. Itselläni PPL kiinteäsiipisille/NF

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PPL (A)

ja sitä täsmentämässä

SEP

SEP/IR

MEP/IR

ja tietty NF

Noita kelppareita on nyt sopivasti, mutta CPL:ää varten pitäisi seuraavaksi tehdä töitä. Saas vaan nähdä että missä ja milloin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mielenkiintoista. Noin 45% vastaajista ei omista lupakirjaa, mutta silti lähes kaikki tähän ketjuun vastanneet omistavat jonkinlaisen pahvin.

-Juha

Lienee suurimmalla osalla syynä se, ettei tuohon kysymykseen voi vastata "kokonaan", jos omaa useampia lupakirjoja. Tekee mieli varmaan vähän täsmentää vatausta.

Itse olen siinä onnellisessa asemassa, että yksi on ja se riittää :) Sopii pariinkiin asiaan mun elämässä ;)

hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään