Guest ohjvg

Hyvää virustorjuntaa

4 viestiä aiheessa

Tervehdys!

Tästä varmasti on ollut täällä keskusteluakin vuonna 1 ja 2, mutta se mikä silloin oli hyvää, ei kenties nykyhetkellä ole, joten päätin rohkeasti aloittaa uudelleen siitäkin uhasta huolimatta, että tosiaan aihe saattaisi löytyäkin...

No joo, eli haluaisin vaihtaa uuteen hyvään tehokkaaseen virustorjunta-palomuuri-etc. suojaan. Olin aluksi ottamassa kun konetta siivosin ja formatoin symantecin, mutta sitä ei sivuston mukaan enään päivitellä ja viimeinen versio oli vuodelta 2005... En ole kiinnostunut F-securesta. Hommattiin eksäni koneeseen ja se oli täys paska ja hidasti koko laitoksen ja oli muutenkin musta epäkäyttäjäystävällinen - ja lisäksi mielestäni ylihintainen.

Mitä käytätte, mitä suosittelette?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve.

Olihan tässä taannoin juttua samasta aiheesta.

http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,28410.0.html

Itse olen ilmaisen AVG:n käyttäjä ja hyvin tyytyväinen olen ollut. Palomuuria ilmaisessa versiossa ei ole, mutta se on minulla aina ollutkin erillisenä ohjelmana.

AVG on juuri päivitetty versioon 8 ja edelleen pyörii taustalla ihmeen kevyesti. Tällä hetkellä syö n.5,2Mt ja update näyttää syövän(päivittäessään) huikeat 6,2Mt. Minultakin on lähtenyt kuikkaan monta virustorjuntaa vain sen takia, että ovat aivan liian raskaita...

Huonoksi puoleksi luen paivitettävyyden, uudet viruspäivitykset saa ulos manuaalisesti klikkaamalla tai voit määritellä automaattisen päivityksen kerran vuorokauteen.

AVGn ilmaisen version voi ladata täältä: http://www.grisoft.com/ww.download-trial

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

AVG tai Avast!. Avast vie alle 1Mt pyöriessään tuolla taustalla. Palomuuriksi sitten voisi ottaa ZoneAlarmin tai Comodon. Itse käytin Avastia monta vuotta kunnes siirryin Kaspersky:in jossa on myös palomuuri.

EDIT: Täältä saa Avira PersonalEdition Premiumin ilmaiseksi 6 kuukaudeksi.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on avast ja se toiminut moitteitta. Palomuurina zonealarm.

Mitään ongelmia ei ole ollut. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään