Guest Oranki

Mikäs nyt AGP:tä vaivaa (uusi näyttis käytössä)

19 viestiä aiheessa

Eli kävin hieman ostoksilla ;D ja tuloksena koneessa pyörii tällä hetkellä upo uusi ATI Radeon 9600XT 128mb :D.... Muuten toimii loistavasti paitsi kuvan AGP-namiska ei suostu toimimaan :'(:

[ Attachment removed / expired ]

Kun sen asettaa joko 4X tai 8X, se käskee koneen käynnistämistä uudestaan, jonka jälkeen tulee työpöytä valkoiseksi ja siinä on painike jossa lukee: " Palauta Active Desktop"... Tästä kun painaa (tai jättää painamati) niin tuo asetusten AGP-namiska on taas tuossa "Ei käytössä"-kohdassa.... Eli mikä avuksi ? Kuinka saisin tuon AGP:n toimimaan ? ??? :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos kummallekin... Nyt toimii kun päivitti nuo ajurit :D

Hyvä että toimii. :) Mitenkäs muuten, hinta/laatu ? Kokemuksia ja kuvankaappauksia, please. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mielestäni erittäin hyvä ostos oli..-----> FISD EFHK pyörii koneellani frameilla 23-28 kokoajan(reso on 1024x......) vaikka AI-liikenne on käytössä(siis hieman kaikkia asetuksia säätelemällä)... Tuo pieni reso ei paljon haittaa jos laittaa kortin Antialiasingin esim. 6X:än. ;D

Kuvia(Huom!:framet ylhäällä):

Tässä kuvassa framet oli huonoimmillaan ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä että toimii. :) Mitenkäs muuten, hinta/laatu ? Kokemuksia ja kuvankaappauksia, please. 8)

Tässä eilen tekemä pimeälento turkuun.

Tässä päivä kuvia.

Näyttiksenä siis 9600XT 128MB. Suosittelen lämpimästi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mites on jos tuohon minulle lisäisi 256mb muistia niin toisiko se suorituskykyä lisää edes jonkin verran ?? Mietin vaan kun faija ei suostu maksamaan 512mb muistia että vois liittää emon dualchanneliin niin aattelin lisätä 256mb niin tulisi 768mb muistia... Auttaako tuo suorituskykyyn ja pitääkö sen myös olla 333MHz:stä niinkuin on tuo 512mb muistikampa ??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mites on jos tuohon minulle lisäisi 256mb muistia niin toisiko se suorituskykyä lisää edes jonkin verran ?? Mietin vaan kun faija ei suostu maksamaan 512mb muistia että vois liittää emon dualchanneliin niin aattelin lisätä 256mb niin tulisi 768mb muistia... Auttaako tuo suorituskykyyn ja pitääkö sen myös olla 333MHz:stä niinkuin on tuo 512mb muistikampa ??

Jos laitat hitaampaa muistia sinne, niin kaikki muisti sitten toimii sillä hitaammalla nopeudella.

256 MB lisäys toki vaikuttaa suorituskykyyn, mutta en usko että kovinkaan paljoa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos kammat ovat eri kokoisia, ei saa dualia käyttöön. Ei siis kannata missään nimessa, kun kerran toisella saman kokoisella kammalla saa paljon lisää nopeutta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Veikkaampa että sinulla toisi enemmän suorituskykyä lisää vaihtamalla Windows XP:hen tuosta Windows ME:stä. Windows ME ei oikeen pysty hyödyntämään tehokkaasti suurta määrää muistia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Öö käytössä Windows 2000... :P;D

Ajjaha ;D luulin että tuota "Palauta Active Desktop" erroria on vain W9x sarjassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisikko näyttää miten sulla on simussa display asetukset laitettuna, ku on noin hyvät framet vantaalla? Mulla on framet vantaalla vaan jotain 7-12... Ja aika samanlaiset laitteistotkin meillä on... ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kyllä mullakin nyt on noi framet taas tippunu kun oon säädelly kaikenlaista... Ehkä ne lähtee vielä nousuun... ;D

Mutta tässä nuo minun tämän hetkiset säädöt:(paljon korjailtavaa)

T. Kutvis

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eiköhän sulla ole säädöt aika lähelle maksimissaan tuossa. Suurin hidastaja on se muistiväylä, mistä otetaan irti korkeintaan puolet. Vai oliko just sulla se 333 MHZ piiri? Silloin korkeintaan 42%. Jos ei dualia tukevassa Northbridgessä hyödynnä dualia, silloin kyllä hukkaa älyttömän paljon tehoa. Tämä siis ei koske AMD:n prossuja, niissä muistiväylä on kovasti erilainen. Sinänsä nopeampi, kun lähtee suoraan prossusta, eikä dual channelia tunneta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu siis minulla oli tuo 333 Mhz.... Pitänee katella tuota muistin ostamista kun sitä nyt niin kehuskellaan että se nostaa frameja.. ;D

Ja mikä ihmeen Northbridge ? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään