Jaakko Rissanen

Harrasteilmailunäytös Nummelassa

12 viestiä aiheessa

Hienoa, tuonne menen varmasti! :D

Olikos Nummela jossain Vihdin tienoolla? ???

Edit : Itse itselleni vastaten, siellähän se

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, Vihdissä. Kätevästi pääsee Helsingistä Turun moottoritietä pitkin.

Vielä kun kääntyy Turun motarilta Porintielle niin ei ole minkäänlaista mahdollisuutta ajaa Nummelan ohi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Parin tunnin päästä on vuorossa DC3:sen ylilento :D

EDIT: Kuva

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mopujen ylilento oli kanssa upea, tosin en saanut kuin neljä kerralla kuvaan. Niitä taisi olla yhteensä seitsemäntoista konetta..!

afn.sized.jpeg

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vietin oikein hauskan ilmailupäivän ensin Malmilla ja sitten Nummelassa. Kiitokset järjestäjille!

Väkeä oli molemmissa paikoissa, Nummelassa vaan oli paremmin tilaa ja pääsi lähemmäs koneita. Tulipa istahdettua COX:issakin ja tarkastettua AN-2:den sisätilat. Molemmissa tunnelma oli leppoisa. Nummelalla oli sikäli etulyönti, että tapahtumaa oli voitu valmistella pidempään ja oli järjestettyä ohjelmaa.

Nasu sai aurinkoa ja tuli oltua päivä ulkona, enää ei kotimatkalla jaksanut edes pysähtyä bongaamaan EFHK:n saapuvia, vaikka ilma olisi ollut mitä parhain.

Jaana

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Väkeä oli molemmissa paikoissa, Nummelassa vaan oli paremmin tilaa ja pääsi lähemmäs koneita. Tulipa istahdettua COX:issakin ja tarkastettua AN-2:den sisätilat. Molemmissa tunnelma oli leppoisa. Nummelalla oli sikäli etulyönti, että tapahtumaa oli voitu valmistella pidempään ja oli järjestettyä ohjelmaa.

No mä jäinkin miettimään että olitko se sinä, kun naispuolisia simulaattoriharrastajia ei kovin paljon yleensä tule vastaan.

Tervehdys vain sitten jälkikäteen, käy se näinkin. Hyvä kun COXissa viihdyit :)

Itsekin tykkäsin myös, molemmissa tapahtumissa oli kivan rento tunnelma. Tosin huono tuuri kävi, juuri kun oltiin ilmassa kohti malmia tajuttiin että se Kristolan suihkarilennokki jäi näkemättä, harmin paikka. Kerran olen sen nähnyt ja siinä on kyllä harrastus ja taidot pistetty jaloon muotoon :)

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No mä jäinkin miettimään että olitko se sinä, kun naispuolisia simulaattoriharrastajia ei kovin paljon yleensä tule vastaan.

Tervehdys vain sitten jälkikäteen, käy se näinkin. Hyvä kun COXissa viihdyit :)

Itsekin tykkäsin myös, molemmissa tapahtumissa oli kivan rento tunnelma. Tosin huono tuuri kävi, juuri kun oltiin ilmassa kohti malmia tajuttiin että se Kristolan suihkarilennokki jäi näkemättä, harmin paikka. Kerran olen sen nähnyt ja siinä on kyllä harrastus ja taidot pistetty jaloon muotoon :)

//Tuomas

Minäkin vähän aavistelin henkilöllisyyttäsi, mutta en sitten tullut esittäytyneeksi. Matalaa profiilia... 8)

Se suihkarilennokki oli kyllä näkemisen ja etenkin kuulemisen arvoinen. :)

Jaana

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään