Guest Flyer

Turbulence 2 hetken kuluttua kolmoselta (to 15.7.)

31 viestiä aiheessa

Terve vaan pitkästä aikaa!

On se hassua, millainen ihmismieli on! Etsitään "aina" vikoja / kämmejä!

Muista kerran, kun olin ostanut uuden auton. Kaverini siinä sitten luetteli kaikki mahdolliset tietämänsä / huomaamansa viat heti kättelyssä!

Ne olivat todella tarpeellisia tietoja minulle!? Onnellinen uuden auton omistaja ja poljetaan maton alle välittömästi... No, ei se oikeasti mua hetkauttanut pätkääkään!

Kysymys:

Oliko tuossa elokuvassa mitään, mikä olisi virtuaali pilotin mielestä tehty oikein?

Mukavaa päivää!

-Kaitsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kain kanssa samoilla linjoilla, vaikkakin itseänikin moni ilmailua koskeva asia ärsyttää leffoissa, mutta pitäisi muistaa kuitenkin että näitä ei ole tehty ilmailun harrastajille.

Ja kyllä ne epäkohdat koskevat lähes kaikkia osa-alueita, eikä vain sitä ilmailuosuutta.

Ja leffojahan ne vain ovat, simusuodattimet siis narikkaan ja hollywood moodi päälle omasta paneelista! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olihan siitä jossakin aiemmassa threadissakin puhetta että se on aika iso kustannuskysymys tehdä jostain H.P.-lentokoneleffasta niin huippurealistinen niin että se tyydyttää vaativintakin asiantuntijaa. Fakta kun vaan on että ei se tavallinen tallaaja osaa tehdä eroa 747:n, 737:n ja Airbussin välilä vaikka niitä näytettäisiin peräkkäisissä otoksissa. Näin muuten usein noissa leffoissa käykin.. :)

Tostahan on surullisen helppo vetää analogia tähän lentosimuunkin.. pääkäyttäjäkunta ei ole entusiasteja vaan ns. tavallisia "ctrl-e" tallaajia :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja miettikääpäs jos jostakin ilmailuleffasta tehtäisiin IRL realistinen. Se ois todennäkösesti nii tylsä, ettei sitä kattois erkkikään... :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään