Kirjoitettu Heinäkuu 3, 2008 Kun MK siellä vielä venyttää lähtöään niin laitetaan kuva laskusta G-MKBA [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 3, 2008 Hieno kuva, Sami! Pistän jatkeeksi sekuntia paria myöhemmästä hetkestä, hiukan taampaa. G-MKBA, B747 [ attachment removed / expired ] Hiukan ongelmallinen valaistus; rungon väri hukkuu taivaan harmaaseen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 3, 2008 Onpas ollut tylsän harmaa ilma taas vaihteeksi.. nyt kyllä näyttää olevan varsin hieno valo.. 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 3, 2008 Ihan sattumalta tuli avattua kone heti duunin jälkeen ja onneksi selasin heti saapuvat. Kummaltakin puolelta: [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 3, 2008 G-MBKA, B747 Siis G-MKBA. E:Samilla olikin se jo laitettuna oikein. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 3, 2008 Missäs päin se Sami törötti tällä kertaa Juhanin kanssa vissiin oltiinkin sitten samoilla mestoilla. Ei noista mun otoksista ny oikein saa häävejä ainakaan läppärinnäytöllä, ku taisin pakatakin ne tärviölle, mu laitanpa kuitenki pari. Hevejä pukkaa jonossa [ attachment removed / expired ] Tulloo [ attachment removed / expired ] Laskoo [ attachment removed / expired ] Jarruttelloo [ attachment removed / expired ] -A- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 3, 2008 Mihin aikaan toi laskeutui? ja millä tunnuksella näkyy finavian sivuilla ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 3, 2008 Siis G-MKBA. No niinhän mä just sanoin... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 3, 2008 Missäs päin se Sami törötti tällä kertaa Juhanin kanssa vissiin oltiinkin sitten samoilla mestoilla. Ei noista mun otoksista ny oikein saa häävejä ainakaan läppärinnäytöllä, ku taisin pakatakin ne tärviölle, mu laitanpa kuitenki pari. Ai missä olin? No siellä kentän varressa Siellä te pojotitte molemmat kun lähdin vielä konetta kuvaamaan 222:lle, siellä aurinko paistoi oikein nätisti 8) Lisää kontrastia vaan. Mihin aikaan toi laskeutui? ja millä tunnuksella näkyy finavian sivuilla ??? Laskuaika oli 1815 ja koodi BGB jotain Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 3, 2008 Onpas ollut tylsän harmaa ilma taas vaihteeksi.. Harmaata oli vain vaihteeksi – juuri silloin kun Jumbo tuli laskuun. Muuten oli värikästäkin: aurinko paistoi – jos ei muuten, niin Golden Airin hallin seinästä... PC-4 [ attachment removed / expired ] LN-ROS [ attachment removed / expired ] OH-LKE [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 3, 2008 ... OH-LKE ... Jumalvide ku keulii Sattuuko Empuille ikinä tailstrikejä, vetelevät niin nokka pystyssä aina? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 3, 2008 määki ponkasin ton kun lähdin saunomaan ja juamaan kaljaa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 3, 2008 Saattaa olla, että tämä ryhtyi sinipunertoimaan hiukkasen enemmän, kuin luonnossa tapahtui [ attachment removed / expired ] Mutta koittelinpa ny vähän säätää tuotakin paremmaksi. [ attachment removed / expired ] Emmää vaan osaa. Tulkaa joku pitämään mulle kuvankäsittelykurssi -A- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 4, 2008 Tuli muuten just tämä....G-MKCA 09:00 paikallista [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla